Stran 1 od 1

športni katalizator

Objavljeno: To apr 01, 2008 10:12 am
Napisal/-a ezzy
Torej se da kje dobiti športni katalizator z (200cpsi) v SLO??


Lp!

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 4:37 pm
Napisal/-a dragon22
Zanima me če bi zamenjal samo tale del http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2675 (pri meganu 2.0T rs (165kW), ostali izpušni sistem je original, na motorju pa je samo šp. filter in blow off ventil, čipan ni nič), ali bi res dobil kaj več moči in kako je s tem na tehničnem?

Hvala za odgovore.

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 5:01 pm
Napisal/-a drsokodj
lohka samo to zamenjaš, samo najdi nekoga, k i ti bo potem tehnični uredil ;)


z malo truda, se da takšen del namesto katalizatorja izdelati tudi doma

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 6:14 pm
Napisal/-a dragon22
A moreš to homologirat? ker se skoraj ne vidi tega dela potem ko pride plastika pod motorjem?

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 6:45 pm
Napisal/-a abbe
dragon22 je napisal/-a:A moreš to homologirat? ker se skoraj ne vidi tega dela potem ko pride plastika pod motorjem?

sj nevem ce se da homologirat.ti ga kr gor daj sj cist fino zgleda.ko original.ce pa je pod plastiko kot pravis pa sploh ni problem.

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 8:05 pm
Napisal/-a Sokol
dragon22 je napisal/-a:Zanima me če bi zamenjal samo tale del http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2675 (pri meganu 2.0T rs (165kW), ostali izpušni sistem je original, na motorju pa je samo šp. filter in blow off ventil, čipan ni nič), ali bi res dobil kaj več moči in kako je s tem na tehničnem?

Hvala za odgovore.


Če sešteješ ceno de-cat-a in delo (pri meganu je to kar velik zalogaj, ker je katalizator takoj za turbino pri požarni stezi, tako, da je potrebno veliko matrarije in zajebancije da ga dobiš ven.) potem je bolje če ga čipaš.Boš pridobil bistveno več Z samim de catom pridobiš pri meganu 8-10 KM z predpostavko, da ga optimiraš, saj drugače se osvetli kot božična jelka :).

P.S.
Če te zanima mapa za Megane RS mi pošlji PM.

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 8:28 pm
Napisal/-a dragon22
Sokol je napisal/-a:Če sešteješ ceno de-cat-a in delo (pri meganu je to kar velik zalogaj, ker je katalizator takoj za turbino pri požarni stezi, tako, da je potrebno veliko matrarije in zajebancije da ga dobiš ven.) potem je bolje če ga čipaš.Boš pridobil bistveno več Z samim de catom pridobiš pri meganu 8-10 KM z predpostavko, da ga optimiraš, saj drugače se osvetli kot božična jelka :).

P.S.
Če te zanima mapa za Megane RS mi pošlji PM.


Imaš PM.
Kako si misli da bi optimiral decat? in zakaj bi se osvetlil, a se tok segreje? kaj pa če zamenjam še komplet izpušni sistem je potem kaj bolje?
Drugač sem pa mislil čipat motor in še zamenjat decat.

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 8:55 pm
Napisal/-a Sokol
To sem mislil lučke na armaturni plošči. :).
Če odstraniš katalizator moraš prilagodit mapo drugače boš precej moči izgubil!!
Po mojem mnenju se ti ga ne splača odstranjevati, ker je že serijski precej dober.Do 300+ KM v tem primeru katalizator ni ovira.
Z izpuhom na meganu ne boš pridobil ničesar.Če se ti gre za zvok odstrani zanji lonec in napelji direkt cevi.Vendar srednjega pusti pri miru ,ker boš po odstranitvi izgubil nekje 7 KM !!
Karak naprej je menjava intercoolerja in mapiranje.To te pripelje na nekje 260 KM in 380 Nm navora vse ostalo je na tem avtu vstran vržen denar.