Stran 1 od 2

FK števec za turbino

Objavljeno: Če apr 10, 2008 10:53 am
Napisal/-a 3B
Nabavo sm števec za merjenje pritiska v turbini.
Zj pa me zanima kolko na serijskem motoru 1.8t passat pokaže maksimalno pa kolko gre v minius.
Kr je prejsn lastnik menjou turbino pa bi rad vedo kolk pritiska da nova turbina.

Re: FK števec za turbino

Objavljeno: Če apr 10, 2008 11:57 am
Napisal/-a Pavel_P
3B je napisal/-a:Nabavo sm števec za merjenje pritiska v turbini.
Zj pa me zanima kolko na serijskem motoru 1.8t passat pokaže maksimalno pa kolko gre v minius.

recimo da bi moglo bit v plus 0.6 bara, pa v minus 1.337....

Objavljeno: Če apr 10, 2008 2:19 pm
Napisal/-a GTI_Fan
V prostem teku naj bi kazalo 0.8 bara podtlaka (vsaj pri golfu 1.8T)
Za pritisk pri original turbini pa ne bi več vedel...

AHA

Objavljeno: Če apr 10, 2008 8:49 pm
Napisal/-a 3B
Saj se mi je zdelo da ma 0.8bara.
Men števec kaže kar dosti manj (0.3) sj tud avto ne potegne kot da bi meu 110kw.
Zaj turbina je nova, vsaj tak je prejšn lastnik izjavo, pa tud ko sm blouoff ventil montirou je blo tak videt. Mam pa en problemček z izpušnim kolektorjem, popustla je dihtunga na delu keri je privijačen na motor, pa enkrat sm že menjavo pa je po kakem mescu spet popustla.
ma keri kako pametno rešiteu


Kje pa si nabavu večjo turbino (če sm te prau raumeu)


PA PROSIM BREZ GROTESKIH KOMENTARJEV

Objavljeno: Pe apr 11, 2008 11:56 am
Napisal/-a GTI_Fan
Jaz bi na tvojem mestu najprej preveril, da sistem do števčka sploh tesni.
Nafilaj ga s pumpo za bicikl pa poslušaj, če kje piha ven... Pa števček prej odklopi...
Pri dihtungi pa je lahko problem tudi to, da je kolektor malo zvit in potem začne pihat mimo, v končni fazi pa prepiha tesnilo, ki je najšibkejši člen. Mogoče bi bilo pametno kolektor malo poravnati...
Turbina pa je z e-baya.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 9:07 pm
Napisal/-a Dejan-k
vidim da je govora o tem stevcu za turbino.me zanima koliko je kaj cena tega in ce je to zahtevno za vgradnjo ali bi se dalo komot doma nardit pa priblizno kaki je postopek.

LP Dejan

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 9:45 pm
Napisal/-a target_practice
Ce kolektor spusca, izpusni plini nemorejo gnati turbine tako kot je treba, zato tudi posledicno ni moci. Ocitno imas zvit kolektor. Zdravilo za to je to, da se ga demontira in zravna (freza,fleksrca po zelji :) )

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 11:21 pm
Napisal/-a Pavel_P
Dejan-k je napisal/-a:vidim da je govora o tem stevcu za turbino.me zanima koliko je kaj cena tega in ce je to zahtevno za vgradnjo ali bi se dalo komot doma nardit pa priblizno kaki je postopek.

LP Dejan

za ceno poglej v kšno slo štacuno, navodila za vgradnjo dobiš zraven. ni teško. se da doma komot.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 10:00 am
Napisal/-a GTI_Fan
@Dejan-k:
Števčki so od cca 30€ naprej na e-bayu. Montaža enostavna, če nimaš obeh levih rok... ni pa to stvar 5 minut...
Če hočeš profi WRC robo pa so po +200€ komad plus še kontrolni računalnik, ki je tudi nekaj 100€... tako, da en uporaben set pride cca 1000€ in več :shock:

Objavljeno: Če apr 17, 2008 11:21 am
Napisal/-a Dejan_S2
GTI_Fan je napisal/-a:@Dejan-k:
Števčki so od cca 30€ naprej na e-bayu. Montaža enostavna, če nimaš obeh levih rok... ni pa to stvar 5 minut...
Če hočeš profi WRC robo pa so po +200€ komad plus še kontrolni računalnik, ki je tudi nekaj 100€... tako, da en uporaben set pride cca 1000€ in več :shock:


Daj kak link plis...

Rabim nekaj specialnega za najmanj 2,5bar - mogoče 3,0bar če se da dobiti...

Objavljeno: Če apr 17, 2008 11:53 am
Napisal/-a nebivedu
target_practice je napisal/-a:Ce kolektor spusca, izpusni plini nemorejo gnati turbine tako kot je treba, zato tudi posledicno ni moci. Ocitno imas zvit kolektor. Zdravilo za to je to, da se ga demontira in zravna (freza,fleksrca po zelji :) )


Kaka fleksarca. To se da na mašino, da povsod enako pobere, košta pa tm okol 15 evrov. S fleksarco boš samo poslabšal zadeve.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 12:47 pm
Napisal/-a GTI_Fan
Dejan_S2 je napisal/-a:Daj kak link plis...
Rabim nekaj specialnega za najmanj 2,5bar - mogoče 3,0bar če se da dobiti...


Uf, bom malo pogledal, kje sem to videl... Ko sem izkal zase, vem, da sem to najdu, pa sem se čudil cenam. Je pa to ena japonska firma
mislim, da je bilo to DEFI http://www.nippon-seiki.co.jp/defishop/product/bf/bf_top.html

ne vem pa, če imajo za tolk boosta, kot ga ti potrebuješ...
Poglej še Saga ali pa Swoosh

Objavljeno: Če apr 17, 2008 1:27 pm
Napisal/-a cr33p
Jaz mam tegale, dela do 4bar, ima prilagodljivo skalo, svetilnost, ipd... Precej kvalitetna in natancna zadeva. Posiljajo do EU brez tezav, dobis v 14 dneh. Ker gre za racunalniski stevcek, ne placas carine. 8)

Sonda se nahaja v stevcku, do stevcka potegnes vakuum cevko.

http://www.veisystems.com/bom-m.html

Objavljeno: Če apr 17, 2008 2:00 pm
Napisal/-a Kovcek
Kako skupinsko naročilo mogoče?

Objavljeno: Če apr 17, 2008 2:05 pm
Napisal/-a cr33p
Kovcek je napisal/-a:Kako skupinsko naročilo mogoče?
Za skupinsko narocilo dajo dodatne popuste.

Lahko ti dam direkt email od prodajalca v podjetju, s katerim sva bila v kontaktu. Samo zame so takrat sprogramirali izpis v BAR, namesto v PSI. Skratka, se da marsikaj zmenit.

Več: http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type=

Objavljeno: Če apr 17, 2008 4:31 pm
Napisal/-a Dejan-k
In kolko natancno pokazejo ti stevci za okoli 40 eur??gre tu za vlka odstopanja od realnega pritiska?za montazo si bi ze vzel cas vem dani 5 min sao da ni zaj to neki hudi poseg to je men vazno.to das gor tisto vakum cevko kaj gre na neki ventil pri turbini??a tak v kakem tuning shpou v sloveniji pa se nebi dalo to dobit?

LP Dejan

Objavljeno: Če apr 17, 2008 6:36 pm
Napisal/-a monster_d
Dejan-k je napisal/-a:In kolko natancno pokazejo ti stevci za okoli 40 eur??gre tu za vlka odstopanja od realnega pritiska?za montazo si bi ze vzel cas vem dani 5 min sao da ni zaj to neki hudi poseg to je men vazno.to das gor tisto vakum cevko kaj gre na neki ventil pri turbini??a tak v kakem tuning shpou v sloveniji pa se nebi dalo to dobit?

LP Dejan


Sem sam kupo preko nemske strani en stevec za boost za ca 30eurov, moram rect da sta serijski stevec in pa tale dodatn isto kazala pritisk, usaj nikoli nisem opazil nekih vidnih odstopanj.
za ravnanje kolektorja se pa strinjam s nebivedu. Nikakor fleksa, s tem samo neravno povrsino nardis in pol se bolj spusca kot je. Dat enemu na struznico pa dat tistih par eurov pa ves da je ravno.

lp

aaa

Objavljeno: Če apr 17, 2008 9:30 pm
Napisal/-a 3B
Super, sm se že vstrašu da bo treba turbino menjat.
Je pa res da ko sem par reči spucou se je čutlo da motor bol optimalno dela ampak mi pa je izpušni kolektor še bol začeu spuščat. pa sm na istem kot prej.
To se pravi da to naj bi biu glavni vzrok.
Sam cajt si morem vzet pa vse razdret, ni mal dela glede na to da treba skatlo z filtrom, turbino pa še par toplotnih ščitov dol pojemat da lah kolektor odšraufat, pa če se ne motim more bit motor topl da slučajno nebi vijakov potrgalo.
Edino kaj še ne vem, ko se kolektor nazaj zašraufa, kaj morem to z moment klučom zategnit pa če ja kolko.

Tak števc naj bi mela vsaka trgovina z recimo tuning opremo. Lah pa tud na fk jovo stran pogledaš, maš tone take robe gor pa še cenovno je dokaj ugodno.
Drugač pa js osebno kar prek neta naročim je vse skor prek MTM tuning :twisted:

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 6:49 am
Napisal/-a GTI_Fan
Moj števec za boost je bil 27€+poštnina, pa kaže točno. Ko je v prostem teku -0.8 bar, ko je v zasilnem teku ;) 0.5 bar (kar je tudi specifikacija vzmeti na wastegateu), tako ,da mislim da je za svoj denar OK...

Kolektor pa daj ravnat nekomu, ki se ukvarja z ravnanjem glav in ima za to posebno mašino.

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 7:10 am
Napisal/-a axa
cr33p je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a:Kako skupinsko naročilo mogoče?
Za skupinsko narocilo dajo dodatne popuste.

Lahko ti dam direkt email od prodajalca v podjetju, s katerim sva bila v kontaktu. Samo zame so takrat sprogramirali izpis v BAR, namesto v PSI. Skratka, se da marsikaj zmenit.

Več: http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type=



Koliko te je prisla se postnina za dostavo stevcka?