Stran 1 od 3
Pomoč pri športnem filtru
Objavljeno: Ne apr 20, 2008 10:16 pm
Napisal/-a Frozeen87
Najprej lep pozdrav vsem skupaj.
Imam eno vlko težavo. Imam Renault Clio I 1.2 ( letnik.96 ). Kupil sem univerzalen filter in ko sem hotel vse skupaj zmontirat se je tukaj tudi ustavilo. Ugotovil sem da imam na kolenu iz orginal zračnega filtra v uplinjač, Lambda sondo za pretok zraka. Zanima me kako naredit športni filter gor, da bo vse delovalo kot more in ali je še kje v airbox-u kakšna sonda. Na airbox-u imam tud nek konektor, ki ne vem za kaj je in kam ga bi dal če bi hotel vzet airbox ven?? Bil sem v A3M-u, v Brezju (Mb) in mi je rekel da ne ve kako bi to naredil, da se naj pozanimam nekje na kakem forumu. Pisal sem že na en drug forum in nisem izvedel nič koristnega. Rad bi, da mi pove nekdo, ki je imel tak avto in je preizkusil tak način. Ker ne bi rad da mi zaradi filtra odpove motor ali kaj podobnega. Upam da mi bo kdo pomagal, pa priporočljive bi bile slike.
Tukaj sta 2 sliki moje skromne mašince, če vam bo kaj pomagalo...
Za odgovore se zahvaljujem že v naprej.
Lp, Nino
Objavljeno: Ne apr 20, 2008 10:27 pm
Napisal/-a im nobody
Objavljeno: Po apr 21, 2008 5:14 pm
Napisal/-a dominic
se ne spalca, pusti tako kot je, je se najboljse...ce pa bi rad navor+konjer...ponavadi je z tem posledicno tudi zvok, pa si kupi willi-ya...
Objavljeno: Po apr 21, 2008 6:22 pm
Napisal/-a Frozeen87
hvala za odgovore. Hm... kaj pa je willi???

Objavljeno: Po apr 21, 2008 6:50 pm
Napisal/-a Energetik81
1. nimaš vplinjača ampak elektronski vbrizg
2. lambda sonda ni za pretok zraka, ampka je na izpuhu in meri preostali O2 v izpuhu
3. ponavadi je na airboxu termometer vstopnega zraka
Tisto na kolenu je loputa za gas in zraven je ponavadi merilec pretoka zraka. Tisto mora ostati kot je. Od tam naprej delaš poljubno, edino termometer moraš prestaviti iz airboxa nekam na cev med novim filtrom in loputo gasa ter nazaj priklopit konektor. Filter mora zajemati čimbolj hladen zrak, zato ga spelji nekam stran od mašine in hladilnika.
Aja, poleg zvoka(?) pri tem verjetno ne boš pridobil nič.
lp
Objavljeno: To apr 22, 2008 1:09 pm
Napisal/-a Frozeen87
Sej vem da ne bom pridobil nič, pač zvok mi je dober

ops: Hvala za razlago. Od vaših odgovorov se bom še marsikaj naučil.
LP
Objavljeno: To apr 22, 2008 1:37 pm
Napisal/-a TriCikl
Frozeen87 je napisal/-a:hvala za odgovore. Hm... kaj pa je willi???

Clio Williams

Objavljeno: Če apr 24, 2008 3:26 am
Napisal/-a kr3mn1
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 8:08 pm
Napisal/-a rontajzel
Pozdravljeni!
Imam ravno tako Clio 1.2 (l.99) z enakim motorjem, kot je na sliki.
Odločam se za nakup športnega filtra pa me zanima poleg vsega že dorečenega, kje in kakšno cev kupiti za dovod hladnega zraka? Zanima me še kje je možno dobiti oljni oddušek? In kam točno se ga namontira? Kaj ste storili z airboxom (stran ali ostane gor)?
Je možno dobiti kakšne slike, kako ste speljali tam pri akumulatorju, kjer pride sedaj cev za hladen zrak, ker je po moje premalo prostora za kakšen večji filter... prosim za slike.
Zanima me še če veliko izgubim zaradi toplega zraka, če montiram filter direktno brez cevi?
Hvala za nasvete.
LP
rontajzel
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 10:23 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Res nevem kaj vam je treba to dajat na 1.2,zgleda kot šivalni stroj s športnim filtrom...

Objavljeno: Sr maj 07, 2008 10:40 pm
Napisal/-a hribko
JEREMIJA79 je napisal/-a:Res nevem kaj vam je treba to dajat na 1.2,zgleda kot šivalni stroj s športnim filtrom...

x2

Objavljeno: Če maj 08, 2008 8:44 pm
Napisal/-a extreme N
rontajzel je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam ravno tako Clio 1.2 (l.99) z enakim motorjem, kot je na sliki.
Odločam se za nakup športnega filtra pa me zanima poleg vsega že dorečenega, kje in kakšno cev kupiti za dovod hladnega zraka? Zanima me še kje je možno dobiti oljni oddušek? In kam točno se ga namontira? Kaj ste storili z airboxom (stran ali ostane gor)?
Je možno dobiti kakšne slike, kako ste speljali tam pri akumulatorju, kjer pride sedaj cev za hladen zrak, ker je po moje premalo prostora za kakšen večji filter... prosim za slike.
Zanima me še če veliko izgubim zaradi toplega zraka, če montiram filter direktno brez cevi?
Hvala za nasvete.
LP
rontajzel
najprej ne poslusat take k pravijo da je kr neki stavit filter na 1.2 masino. ce ti je vsec, ga dej gor. ce bos dobil kaj zvoka s tem, se boljse.
cev lahko das tisto pregibno kot za nape ali kamine npr. je pa dobro jo malo izolirat ker se kovina hitro segreje, drugace lahko dobis plasticno.
tisti oljni oddusnik montiras na cev ki gre iz pokrova ventilov na sesalno cev oz. iz karterja na sesalno cev. pac ena cevka je to. tam das kot en filtercek ki sluzi samo temu da ne gre nc noter, ven grejo samo oljni hlapi. mogoce bo motor lepse teku potem.
airbox lahko das stran ce das cev na filter, sicer ga pusti kr deluje kot izolator od motorja (toplega zraka).
glede napeljave zraka.. znajdi se

je problem pri nekaterih avtih, res.
slike mam samo od mojega, ki pa ni ta avto kot tvoj.
glede vrocega zraka pa je odvisno od motorja. pri meni se ne pozna kej dosti, se pa sigurno pozna. boljse od mrzlega ga ni
v bistvu ce ne napeljes zraka je boljse da pustis kot je.
upam da je bilo kaj v pomoc.
lp
Objavljeno: Pe maj 09, 2008 8:43 pm
Napisal/-a Frozeen87
Objavljeno: Pe maj 09, 2008 9:04 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Frozeen87 je napisal/-a:Mater mate eni glupe poste, rajši se zadrži tega. Eni smo pač še kr mladi, pa nimamo bogatih staršev, da bi lahko meli super avte. Smo z malim zadovoljni...
Tudi jaz nimam bogatih staršev pa tudi še nisem nevem kako star ampak na serijski motor 1.2 z 60 konji je potratno dajat športni filter.Imel sem avto z 130 konji(turbo) in avto s 115 konji pa te moram razočarat da nisem opazil razlike med serijskim in športnim filtrom...

Objavljeno: So maj 10, 2008 12:44 am
Napisal/-a Mare_K
JEREMIJA79 je napisal/-a:Frozeen87 je napisal/-a:Mater mate eni glupe poste, rajši se zadrži tega. Eni smo pač še kr mladi, pa nimamo bogatih staršev, da bi lahko meli super avte. Smo z malim zadovoljni...
Tudi jaz nimam bogatih staršev pa tudi še nisem nevem kako star ampak na serijski motor 1.2 z 60 konji je potratno dajat športni filter.Imel sem avto z 130 konji(turbo) in avto s 115 konji pa te moram razočarat da nisem opazil razlike med serijskim in športnim filtrom...

Glej imam tudi jst Cliota 1.2 z 75KM in se je razlika občutla, reči kar hočeš ampak se motor lažje zavrti pri visokih obrath pa še dobr zvok dobiš, tko je vsaj pri meni
Lp
Objavljeno: So maj 10, 2008 1:39 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Mare_K je napisal/-a:JEREMIJA79 je napisal/-a:Frozeen87 je napisal/-a:Mater mate eni glupe poste, rajši se zadrži tega. Eni smo pač še kr mladi, pa nimamo bogatih staršev, da bi lahko meli super avte. Smo z malim zadovoljni...
Tudi jaz nimam bogatih staršev pa tudi še nisem nevem kako star ampak na serijski motor 1.2 z 60 konji je potratno dajat športni filter.Imel sem avto z 130 konji(turbo) in avto s 115 konji pa te moram razočarat da nisem opazil razlike med serijskim in športnim filtrom...

Glej imam tudi jst Cliota 1.2 z 75KM in se je razlika občutla, reči kar hočeš ampak se motor lažje zavrti pri visokih obrath pa še dobr zvok dobiš, tko je vsaj pri meni
Lp
Sej to je to zaradi zvoka se ti zdi da gre bolj...

Objavljeno: Po maj 12, 2008 2:21 pm
Napisal/-a Dragan Klep
heh, ne poslusat tistih ki ti govorijo da ne montiraj filtra, verjemi, ko bos zmontiral, ce bos seveda naredil tako kot treba, bos od tega imel lepsi zvok in pa vecji odziv motorja pri vecjih obratih, se pravi od 3000 do 6000.
Le zmontiraj, pa naj bo dovod hladnega zraka, ce ne drugace, si pred filter napeljes cev, da ga forsiras z zrakom, tako imas pol tisti pravi efekt.
primer. avto 1.5 80km v hrib, kjer se brez filtra peljes v drugi, ker v tretji pade moc motorja, se z filtrom peljes v tretji, kjer moc ostaja in celo pocasi narasca, plus tega zgubis tisti cvilec zvok, dobis bolj globokega.
LE ZMONTIRAJ.
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:21 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Dragan Klep je napisal/-a:primer. avto 1.5 80km v hrib, kjer se brez filtra peljes v drugi, ker v tretji pade moc motorja, se z filtrom peljes v tretji, kjer moc ostaja in celo pocasi narasca
Se pravi tak avto ima potem namesto 80 konjev s športnim filtrom sedaj 100 konjev.Zakaj se inžinerji pri F1 moštvih niso spomnili kaj takega oni si pa razbijajo glave kako pridobit več konjev,to je to EUREKA.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 6:53 pm
Napisal/-a Energetik81
Dobro si to povedal.
Nekateri pač ne razumejo, da tudi ČE pridobiš tistega 0,5 KM s bolj prepustnim filtrom, tega ne boš niti v sanjah občutu.
![Zasuk :]](./images/smilies/icon_avtomobilizem_com_zasuk.gif)
Temu se reče placebo efekt, ko tako verjameš nečemu, da misliš da je res - pri zdravilih mogoče to še gre, pri tehniki pa ne

Objavljeno: Po maj 12, 2008 9:37 pm
Napisal/-a rontajzel
Ja sej nisem rekel, da bi rad pridobil na moči... rad bi le malo zvoka izpod pokrova motorja.
Kakorkoli... zanima me če mogoče kdo ve kje bi lahko dobil kaj takega:
