Stran 1 od 3

blow off ventil

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 8:47 pm
Napisal/-a igor84
LP!

Vem da je veliko napisanega glede tega ventila vendar nikjer nisem zasledil oz.nasel kaksne sheme oz.slike, kam tocno se to pravzaprav montira...
BIl sem pri A3M-mu in so mi dejali,da je zelo veliko dela z montazo tega ventila, za ceno montaze pa mi niso znali povedat...Zelo rad pa bi si ga dal namontirat v passata 1.8 T, letnik 98...

Je res potrebna strokovna montaza???
Ali ga je ze kdo sam montiral oz. kolko ga je prisla montaza???
Kateri BOV mi priporocate???

(ce ima kdo ta ventil namescen v vozilu bi ga prosil za par slik-predvsem me zanimajo kam grejo cevke iz BOV-a)

Za odgovore se vam ze v naprej zahvaljujem !!!

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 9:02 pm
Napisal/-a monster_d
Serijski blow off demontiras ali pa ga pustis pa samo vakum cevko odklopis. Tole cevko pol priklopis na tale blow off ki ga bos dal gor. Montiras pa ga na pred sesalnim kolektorjem. Vglavnem med ic-jem in sesalnim kolektorjem ga nekam das.
Montiras lahko sam, moras pa tolko gledat da ti nebo spuscalo kje.
lp

Objavljeno: To apr 29, 2008 10:13 am
Napisal/-a igor84
Hvala ti: monster_d !!!

Objavljeno: To apr 29, 2008 10:50 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Pri Passatu je desno od kilerja spodaj, gledano v smeri vožnje.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 4:25 pm
Napisal/-a Tomaz89
Mene pa zanima če se da tudi ta blow off ventil namontirat na TD motorje?

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 5:03 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Obstaja tudi za tdi-je, ampak je drugačen kot bencinski, tudi montaža je bistveno bolj komplicirana.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 6:48 pm
Napisal/-a HaMzO
ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 7:12 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
HaMzO je napisal/-a:ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??


Prav 0 ne pridobiš, razen sikajočega zvoka, ker spuščaš zrak iz turbine v ozračje, originalen ventil pa ga spušča v izpuh.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 7:46 pm
Napisal/-a drsokodj
jaz bi se osebno z kakšnim majstrom domenu tole....ker je treba pravi BOV kupit in ga nastavit tudi glede pritiska, kakor jaz vem...kupi kvalitetni blow off ventil , ker nekateri BOV-i tudi štekajo..

lp

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 8:22 pm
Napisal/-a HaMzO
R 34 GT-R je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??


Prav 0 ne pridobiš, razen sikajočega zvoka, ker spuščaš zrak iz turbine v ozračje, originalen ventil pa ga spušča v izpuh.


no saj..a se kaj poraba poveča??

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 8:25 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Ni razloga da bi se, logično pomisli.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 8:29 pm
Napisal/-a urosr
Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 8:53 pm
Napisal/-a HaMzO
R 34 GT-R je napisal/-a:Ni razloga da bi se, logično pomisli.


jz sprašujem zato ker sm slišal da je kao večja poraba, zato sm pa prašu,
zdj ste mi povedal in zdj vem ;)

hvala

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:08 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:12 pm
Napisal/-a urosr
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:17 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
urosr je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp


Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:39 pm
Napisal/-a MikeLima
R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


V izpuh ze ne. Tja gre kak EGR ali kakorkoli se ze rece tisti ekoloski napravi pri kaki avtomobilski firmi. Kolikor je meni znano, obstajata dve podobni sorti release oziroma off ventilov. Ena je pop (dva debela prikljucka in en tanjsi), druga je blow (en debel in en tanjsi in reze naokrog). Prva sorta je na vecini serijskih turbo avtov in nje izpust pelje za merilec pretoka (ce ta je), druga pa visek spusca v zrak. Ime je stvar terminologije, ki je vse prej kot enotna. Piskajoci in puhajoci avti so imeli vzornike v dirkalnih Lanciah in Escortih starejsih generacij, novejsi in sodobni ta zrak ponucajo za kaj pametnejsega.
Blowoff ventil zna povzrocati tezave pri avtih z MAF merilnikom, a se da to obiti, ce je tuner dovolj posvecen ;)

LP

Jest

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:48 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
MikeLima je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


V izpuh ze ne. Tja gre kak EGR ali kakorkoli se ze rece tisti ekoloski napravi pri kaki avtomobilski firmi. Kolikor je meni znano, obstajata dve podobni sorti release oziroma off ventilov. Ena je pop (dva debela prikljucka in en tanjsi), druga je blow (en debel in en tanjsi in reze naokrog). Prva sorta je na vecini serijskih turbo avtov in nje izpust pelje za merilec pretoka (ce ta je), druga pa visek spusca v zrak. Ime je stvar terminologije, ki je vse prej kot enotna. Piskajoci in puhajoci avti so imeli vzornike v dirkalnih Lanciah in Escortih starejsih generacij, novejsi in sodobni ta zrak ponucajo za kaj pametnejsega.
Blowoff ventil zna povzrocati tezave pri avtih z MAF merilnikom, a se da to obiti, ce je tuner dovolj posvecen ;)

LP

Jest


Kaj pa potem merilec naredi s tem umazanim zrakom? Pri novejših avtih se ta zrak ne spušča v ozračje, ker naj bi z vidika okolje-varstvenikov presdstavljal vir onesnaženja, zaradi bencinskih in oljnih hlapov ki jih vsebuje...

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:50 pm
Napisal/-a urosr
Turbina ga posesa nazaj u sistem, sam ga pa nekaj se vedno uide v kontra smer cez LMM tam pa rata problem ce ga ni, sam tk ko je mike povedu tudi to se zrihta.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:53 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Topel zrak nazaj v sistem?