Stran 1 od 1
serijsko športno podvozje VS. naknadno vgrajeno
Objavljeno: To maj 06, 2008 11:43 pm
Napisal/-a el_diablo
primer: zadnč sm forumu (pa tut že drugje) zaslediu,da je dal nekdo na fiestoST fedre eibach,čeprav ma ta avto že serijsko športno podvozje.ajde,za gewinde zastopm,ker dajo avto v poden

kaj je pa s serijskimi športnimi fedri?niso tako dobri,al so npr. eibach res toliko boljši?al v čem je fora take menjave?
aja,ne gre se izključno za omenjeno fiesto,ampak na splošno

Objavljeno: Sr maj 07, 2008 12:13 am
Napisal/-a Voith
pac trsi so. sportni fedri na fiesti so vseeno fedri ki so na serijskem avtu, serijski avto pa je namenjen vsem zato si lih nemorjo nevemkok trde fedre prvosct.
te eibachi so verjetno mal bol v ekstrem trdi in kot taki marsikaksnemu kupcu serjiskega avta ki hoce najbljsi kompromis nebi bili usec oz bi mu bili pretrdi.
sm zakompliciral a?
ahh js tut komi cakam da zmontiram koni 030 podvozje.. to bo sekal

Objavljeno: Sr maj 07, 2008 5:24 am
Napisal/-a Nasty
S tovarniškim športnim podvozjem je vozilo nižje od "navadnega"
za približno 10-20 mm.Ko nekdo vgradi športne vzmeti na vozilo,
ki ima že vgrajeno tovarniško športno podvozje, se vozilo dodatno
zniža za, vsaj pri večini proizvajalcev vzmeti, še za dodatnih 15-20 mm.
Večino tovarniških športnih podovozij "naredijo" v tovarniških
športnih oddelkih. Ti pa v veliki večini sodelujejo s Eibach-om
ali H&R-om.
Ko nekdo zamenja športne vzmeti na vozilu s športnim tovarniškim
podvozjem, s še nižjimi, krajšimi vzmetmi, je skoraj zagotovo to zaradi
dodatnega znižanja.Ne pa zaradi kvalitete tovarniškega podvozja.
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 12:25 pm
Napisal/-a Psepi
90% če ne že vsi, ki imajo opcijo športnega tovarniškega podvozja dobavljajo od Eibacha,H&R, mogoč celo kdo od Apexa in ostalih...
vsa šola je da so malo bolj raztegnjeni in pa skoraj isto trdi kot prokit.. Namreč zelo lepo a tudi nepraktično bi bilo če bi naročil športno podvozje in dobil avto 10cm od tal(pri pragu)...
Pri Eiabachu je tko da je ProKit v principu malo boljši za hitro vožnjo , medtem ko njihovi Sport fedri avto spustijo dobesedno na tla,... mislim da je njihova toleranca poseda okoli -45mm do -55mm... Medtem ko je pri Prokit od -30mm do -35mm... Moji so se vsedli na -35mm

...
Je pa res, da meni osebno so še najbolj všeč športna podvozja od Honde in Audija... Tovarniška seveda... Honda se navkljub skoraj serijski višini, mogoče je kak cm nižja pelje odlično, medtem ko sm bil nad lego bivše A3ke s S podvozjem preprosto navdušen... Avto se je vozil zelo odraslo in ni dopuščal lapsusev.. Je bilo zanesljivo hitro vozit v ovinke...
Na zdjšni Alfi se tut nimam kej pritoževat, saj se pelje adijo pamet po ovinkih, je pa res da je malo bolj nepredvidljiva ampak v otroškem igrivem smislu

Objavljeno: Sr maj 07, 2008 12:55 pm
Napisal/-a Nasty
Psepi;
mislim, da nisi razumel.
Proizvajalci posameznih avtomobiliskih znamk ponujajo športno
podvozje, kot opcijo.
To pa je lahko nižje samo za 7mm (npr. Seat Altea) ali pa 20mm (npr.
Audi, BMW,...). Za nekatere je to premalo. Zato zamenjajo tovarniško
športno podvozje, ki je večinoma od Eibach-a ali H&R-a, z drugimi,
nižjimi športnih vzmetmi (tudi drugih) proizvajalcev.

Objavljeno: Sr maj 07, 2008 1:45 pm
Napisal/-a Psepi
Nasty je napisal/-a:Psepi;
mislim, da nisi razumel.
Proizvajalci posameznih avtomobiliskih znamk ponujajo športno
podvozje, kot opcijo.
To pa je lahko nižje samo za 7mm (npr. Seat Altea) ali pa 20mm (npr.
Audi, BMW,...). Za nekatere je to premalo. Zato zamenjajo tovarniško
športno podvozje, ki je večinoma od Eibach-a ali H&R-a, z drugimi,
nižjimi športnih vzmetmi (tudi drugih) proizvajalcev.

Ja in čigavi gredo potem noter!... Je nekje članek , samo ne vem al sem bral na netu ali na v reviji... Da so Sport paketi,M-Podvozja,S-line in ostali predragi fedri, dejansko od teh dveh... S tem da Eibach opremlja veliko večino!
http://shrani.si/f/21/Px/4qZBIXye/slika-040.jpg (3072 x 2304)
http://shrani.si/f/3M/rm/159IG3kG/slika-041.jpg (2304 x 3072)
edit mactron: link slike
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 2:39 pm
Napisal/-a -=davor=-
Kar se tiče fieste ST, so bile eibach vzmetenje opcija, samo kot dodatna oprema, torej serijsko fiesta ST nima teh vzmeti gor...
Moja STjka ima seriske vzmeti, razmišljam pa o nabavi teh eibach
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 7:35 pm
Napisal/-a Nasty
Psepi;
slike, ki si jih pripel so iz "reklame" za Eibach v Avtomagazinu.
To je bilo objavljeno pred leti v AM. Kdo je s kom v navezi tam
(v AM) pred leti delal, je pa vsem jasno. Zato tudi objava tega
"članka".
Eibach dela vzmeti za S-line za Audi. H&R pa prvo vgradnjo
Golf R32, Porsche.
Zato o cenah teh vzmeti nima smisla izgubljati besed. Kdor želi
imeti tovarniško športno podvozje, ga bo plačal. Ne glede na ceno.
Drag je razvoj, ne pa sama izdela vzmeti.
Objavljeno: Če maj 08, 2008 1:35 am
Napisal/-a Psepi
Trdiš potem, da se recimo Audi A3 bolje obnaša na S-Line podvozju, kakor če ga še malo spustiš z ProKitom in podvozje pravilno nastaviš?

Objavljeno: Če maj 08, 2008 5:18 am
Napisal/-a Nasty
Nima smisla, da ti nekaj razlagam, če ne razumeš kaj želim povedati.

Objavljeno: Če maj 08, 2008 7:42 am
Napisal/-a sašo5
Psepi je napisal/-a:Trdiš potem, da se recimo Audi A3 bolje obnaša na S-Line podvozju.....
....se, že iz razloga, ker je že tovarniško vgrajen boljši(močnejši) stabilizator spredaj in zadaj.......
P.S saj se na rec.Eibachu pelje tudi dobro, samo to je bolje (trdim za audija, pri ostalih, ki nudijo možnost športnega podvozja ne vem - bi pa rekel(sploh za BMW-ja, da je "finta" enaka kot pri audiju...)..je pa res, da morajo neki kompromis lovit, da je celovito(v globalu) boljše.....
Objavljeno: Če maj 08, 2008 2:47 pm
Napisal/-a tomzzi
Torej če bi šel sam v nabavo neoriginalnega podvozja (Eibach, Koni...) bi avto le še dodatno stršal? Oziroma bi bil avto sigurno trši? Ker imam na Astri trenutno original tovarniško vgrajeno športno podvozje. Se mi pa zdi avto nekoliko pretrd če primerjam z serijskim podvozjem? Razlika je velika. Avto je pa nižji mislim da samo 15mm. Ampak v udobju je pa razlika kot da bi šel na colo večje feltne/gume in pa občutno nižje kot je zdaj. Se pravi da je kakršnokoli menjanje na neoriginal podvozje denar vržen stran?
Objavljeno: Če maj 08, 2008 4:24 pm
Napisal/-a hribko
tomzzi je napisal/-a:Torej če bi šel sam v nabavo neoriginalnega podvozja (Eibach, Koni...) bi avto le še dodatno stršal? Oziroma bi bil avto sigurno trši? Ker imam na Astri trenutno original tovarniško vgrajeno športno podvozje. Se mi pa zdi avto nekoliko pretrd če primerjam z serijskim podvozjem? Razlika je velika. Avto je pa nižji mislim da samo 15mm. Ampak v udobju je pa razlika kot da bi šel na colo večje feltne/gume in pa občutno nižje kot je zdaj. Se pravi da je kakršnokoli menjanje na neoriginal podvozje denar vržen stran?
nestrinjam se popolnoma z tvojo trditvijo.imam corso GSI,ker mi je orginal bila še vseeno previsoka sem jo še mal spustil-pač to je stvar okusa.
recimo ti si zadovoljen ko je mal spuščena,men je bla pa premal in sem jo še dodatno znižal.
kot sem napisal,pač stvar okusa
Objavljeno: Če maj 08, 2008 7:39 pm
Napisal/-a Nasty
Kolikor so mi zadeve poznane, naj bi zelo velika večina tovarniških
športnih podvozij imela samo linearno navite vzmeti. Se pravi, kot
normalno podvozje, samo krajše. Pač morajo upoštevati kompromis
športnost/udobnost/uporabnost vozila.
Športne vzmeti imajo pa del vzmeti linearno navitje, del pa progresivno.
Tu pa udobje ne igra več (no, v določeni meri še vedno) tako velike vloge.
Pri teh igra glavno vlogo športnost.
Re: serijsko športno podvozje VS. naknadno vgrajeno
Objavljeno: So dec 25, 2010 12:27 pm
Napisal/-a Gregamax
Zdravo!
Bom kar tukaj vprašal!
Mene pa zanima, če se da dobiti kje nižje fedre, tam nekje do 2 cm s tem da se avto samo spusti ne da pa da se tudi strša? Bi pa to rabil za VW jetto 1.9 TDI?!
LP,
Grega