Stran 1 od 2
DOHC, OHC, SOHC ?????
Objavljeno: Ne avg 31, 2003 3:57 pm
Napisal/-a mitja320
Vem, da tole ni tuning, ampak ker nimate teme tech talk se mi zdi, da je najbolje kar tukaj vprašati.
Večkrat slišim oznake DOHC, OHC... mogoče še kaj, ampak ne vem in me res zanima v čemu je fora teh oznak. Videl sem to pri Oplu in mislim da Fordu, samo mi ni nobeden znal razložiti tega, razen nekega švercarja, ki je utrujal da to pomeni športno aluminijasto glavo

, verjel mu pa nebi, tudi če bi bilo res.
Lp, Mitja
Objavljeno: Ne avg 31, 2003 4:05 pm
Napisal/-a iKst
DOHC - Dual OverHead Cam
SOHC - Single OverHead Cam
Se pravi število odmičnih gredi.
OHC pa pomoje pomeni isto kot SOHC...pač ena odmična.
Evo, še en kul link na to temo:
http://auto.howstuffworks.com/question562.htm
Objavljeno: Ne avg 31, 2003 4:07 pm
Napisal/-a mitja320
Hvala
Lahko bi sam ugotovl

ops: , samo mi ni nikoli potegnilo.

Objavljeno: Ne avg 31, 2003 4:14 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.
Objavljeno: Ne avg 31, 2003 4:35 pm
Napisal/-a mitja320
Road Runn3r je napisal/-a:Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.
A je to tako, kot ima npr Y 45, ko poganja gred odročnike in oni ventile?
Objavljeno: Po sep 01, 2003 7:16 am
Napisal/-a Pero
mitja320 je napisal/-a:Road Runn3r je napisal/-a:Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.
A je to tako, kot ima npr Y 45, ko poganja gred odročnike in oni ventile?
Točno
OHV = Over Head Valves
Včasih so obstajali motorji ki so imeli ventile ob strani, in je bil OHV še nekaj naprednega, danes je pa že skoraj zgodovina.
Objavljeno: Po sep 01, 2003 10:08 am
Napisal/-a UnoTurbo
Skoraj zgodovina..Viper mislim da jo imaš še vedno

:)
LP
Objavljeno: Po sep 01, 2003 1:34 pm
Napisal/-a monster_d
Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo!

Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak!

Objavljeno: Po sep 01, 2003 8:33 pm
Napisal/-a Galantfrik
monster_d je napisal/-a:Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo!

Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak!

Je tako

Objavljeno: To sep 02, 2003 11:18 am
Napisal/-a Haby
monster_d je napisal/-a:Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo!

Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak!

Tisti z eno niso tko poredki, vsi novi hondini motorji so 16v pa majo nekteri samo eno odmicno.
Objavljeno: To sep 02, 2003 11:42 am
Napisal/-a Ticko
moja mazda mx-3 ko ma 90 KM ma tut sam eno pa je 16 V. potem so pa zacel delat DOHC pa majo 107 KM...razlika ocitna. pa se ze moja zelooo lepo vrti

Objavljeno: To sep 02, 2003 12:27 pm
Napisal/-a Pero
UnoTurbo je napisal/-a:Skoraj zgodovina..Viper mislim da jo imaš še vedno

:)
LP
imaš prav, res obstaja, ampak zasnova tega motorja je pa še izpred XY lt. Podobno kot večina ameriških V8
Pri majhnih obratih dročnikom in mehanizmom za ventile ni problem sledit odmični gredi. Problemi nastanejo šele pri velikih vrtljajih.
Objavljeno: To sep 02, 2003 12:28 pm
Napisal/-a Pero
Ticko je napisal/-a:moja mazda mx-3 ko ma 90 KM ma tut sam eno pa je 16 V. potem so pa zacel delat DOHC pa majo 107 KM...razlika ocitna. pa se ze moja zelooo lepo vrti

Razlika v moči je verjetno predvsem zaradi drugačne oblike glave, kotov ventilov, pretoka plinov...Samo število gredi ne vpliva direktno na moč, ampak modernejše konstrukcije vsega skupaj kot celote pa vplivajo.
Objavljeno: To sep 02, 2003 12:40 pm
Napisal/-a Sale
Kakšna je pa potem kratica za tiste, ki imamo 4 odmične? QOHC mogoče?
Mah s tem da imam jaz 4 se vedno rad pohvalim :P , kadar je govora o nokenvelah (mislim, da je to prava popačenka za odmično gred al se motim).
Objavljeno: To sep 02, 2003 12:42 pm
Napisal/-a iKst
sale, a ni kurblvela

Al je to mogoče kakšna druga "vela"

Objavljeno: To sep 02, 2003 12:52 pm
Napisal/-a Sale
iKst je napisal/-a:sale, a ni kurblvela

Al je to mogoče kakšna druga "vela"

A ni kurblvela (za koga mogoče tud kurbirvela

) glavna oz. ročična (baje po novem) gred. Hmm, ne vem bo kakšen mehanik povedu, oni so bolj seznanjeni z raznimi frgazerji, kilerji, iberlaufi, auspufi, šraufcigerji, cvikcangami, šlep špagami,...

Objavljeno: To sep 02, 2003 12:53 pm
Napisal/-a Pero
iKst je napisal/-a:sale, a ni kurblvela

Al je to mogoče kakšna druga "vela"

te popačenke pridejo iz nemščine.... ''noknwela'' je odmična gred, ''kurblwela'' je pa ročična gred.
če se ne motim se v nemščini pravilno napiše Nockenwelle in Kurbelwelle.
Angleščina: camshaft - odmična, crankshaft - ročična
Objavljeno: To sep 02, 2003 1:40 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Sale je napisal/-a:Kakšna je pa potem kratica za tiste, ki imamo 4 odmične? QOHC mogoče?
Mah s tem da imam jaz 4 se vedno rad pohvalim :P , kadar je govora o nokenvelah (mislim, da je to prava popačenka za odmično gred al se motim).
Sale, ti maš že štiri odmične ja, samo na dveh glavah skupaj, ker maš V motor s po dvema odmičnima gredema na eno glavo.
jest mam pa OHV, hehe Viper style.... LOL
Objavljeno: To sep 02, 2003 1:43 pm
Napisal/-a Sale
Tako ja - v vseh tabelah s podatki piše: število odmičnih gredi = 2x2. Sej če se ne motim moraš imet tudi ti nekaj podobnega v Hell mobilu, a ne.
Kratica bi bila potem lahko DDOHC - double dual overhead camshaft

:P
Aha, sem šele potem opazil, da si napisal katero varianto imaš ti. Viper style torej

.