Stran 1 od 1
NIŽANJE SENIKA
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 4:24 pm
Napisal/-a MAHI
Imam senika 2.0. l 1998 rad bi ga spustil pa sem v dilemi ja ali pa ne rad bi slišal vaše mnenje
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 4:35 pm
Napisal/-a litlleracer
ja use je odvisnu zakaj rabis avto...pa kulku imas namen znizat...ksn exstrem al kku...
mas zj alu feltne gor al kaku...
js mam cliota pa sm ga nizal za 30mm....tku da avto je mal lepsi vidit, bulje se drzi ceste...lega bulja.....pa se zmjra lahko peljem 5 folka brez ksnh problemu..
aja pa ksno slikco dodaj da se bl vidi kaj in kku

Re: NIŽANJE SENIKA
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 5:36 pm
Napisal/-a el_diablo
MAHI je napisal/-a:Imam senika 2.0. l 1998 rad bi ga spustil pa sem v dilemi ja ali pa ne rad bi slišal vaše mnenje
ti ga kar spusti

Objavljeno: So jun 28, 2008 5:48 am
Napisal/-a hribko
3-4 cm ga kar znižaj,bo lepši in boljše vodljiv

Objavljeno: So jun 28, 2008 9:22 am
Napisal/-a peroa
Praviš, da bi senik znižal.
Priporočam tole:

Objavljeno: So jun 28, 2008 9:31 am
Napisal/-a CWIZO
lol@slikca
Sam tko me zanima zakaj bi rad enoprostorca nižal?
Objavljeno: So jun 28, 2008 5:19 pm
Napisal/-a el_diablo
CWIZO je napisal/-a:lol@slikca
Sam tko me zanima zakaj bi rad enoprostorca nižal?
zakaj ga pa ne bi???men je to še bl odbito za vidt,enoprostorca na tleh.
glede na to da je 98 letnik,bi blo dobr prej prevert v kakem stanju so amortizerji.če so slabi bo po nižanju avto še slabši za vozit. najboljš da se pozanimaš pri podjetju AMORTIZER (poglej na netu) al pa kje drugje,pa ti bojo fantje vse razložili kaj pa kok. pa če boš,nabavi kake EIBACH al pa H&R,samo APEXov ne.
Objavljeno: So jun 28, 2008 5:25 pm
Napisal/-a mire
Objavljeno: So jun 28, 2008 5:37 pm
Napisal/-a CWIZO
Ne sej če komu to paše nej, nimam nč proti.
Jest sam ne vidim pointa v tunanju avta, ki ni namenjen temu da bi ga tunal. Pač če bi rad mel šport avto pol kupi športn avto

Objavljeno: So jun 28, 2008 5:46 pm
Napisal/-a MacTron
CWIZO je napisal/-a:Jest sam ne vidim pointa v tunanju avta, ki ni namenjen temu da bi ga tunal.
sej ni tu poanta o sportnem oh in sploh... tu je bolj poanta tistega sportnega izgleda
in hkrati malo boljsa vodljivost... v kolikor bi pa rabil se boljso bi pa moral pomisliti na gewinde
potem mi pa pojasni zakaj tunajo vw tourane, vw sharane, seat alhambra, c max-e itd...
Objavljeno: So jun 28, 2008 6:08 pm
Napisal/-a el_diablo
pa dostim tut ni point da bo avto bulš zgledal.men npr. igrajo večjo vlogo vozne lastnosti pol.
Objavljeno: So jun 28, 2008 6:09 pm
Napisal/-a CWIZO
Ja to tut mene zanima zakaj tunajo take avte

Ne vidim pointa.
Da bi pa enoprostorca nizal zarad bolse vodlivosti je pa tut metanje dnarja stran ce mene prasas. Ker pac tazga avta ne mores vozt tko da bi se ti ta bolsa vodlivost kej poznala...
Pa to mi tut ni jasn zakaj bi rad da avto zgleda sportno ce to pac ni. Sej pravm ce bi mel rad sporten avto pol kup sporten avto.
Je pa seveda to sam moje mnenje

Objavljeno: So jun 28, 2008 6:24 pm
Napisal/-a vugy
CWIZO je napisal/-a:Ja to tut mene zanima zakaj tunajo take avte

Ne vidim pointa.
Da bi pa enoprostorca nizal zarad bolse vodlivosti je pa tut metanje dnarja stran ce mene prasas. Ker pac tazga avta ne mores vozt tko da bi se ti ta bolsa vodlivost kej poznala...
Pa to mi tut ni jasn zakaj bi rad da avto zgleda sportno ce to pac ni. Sej pravm ce bi mel rad sporten avto pol kup sporten avto.
Je pa seveda to sam moje mnenje

Ja samo moraš upoštevat da to niso več kočije...in imajo kar dobro vodljivost ti avtomobili daness..ker so jim težišče znižali....ti kar znižaj bo lepši pa še lepše bo šel čez ovinke
