Stran 1 od 1

honda rwd

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 8:28 pm
Napisal/-a alexx-dj
ciao,

imam v planu....naredit hondo crx del sol na zadnji pogon....
do poletja moram zbrat cimvec stvari...mislim detajlov in po poletju....ko mine ta vrocina...pa jo zacet delat :D

ena stvar pa me zanima...kje bi jst lahko dobil medosno razdlaljo od par avto.....
kot so naprimer....bmw 3....starejsi modeli....mazda mx...taksni starejsi avti ki imajo spredaj motor...in zadaj pogon :D

hvala
lp alex

Re: honda rwd

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 8:36 pm
Napisal/-a sebaveh
alexx-dj je napisal/-a:ena stvar pa me zanima...kje bi jst lahko dobil medosno razdlaljo od par avto.....


Ampak tole pa je vic dneva :lol:
Vzameš meter, pa zmeriš to razdaljo 8) It's that simple.

Ampak resno, naj ti predstavim nekaj dejstev:
-CRX in podobni imajo motor prečno nameščen. Če hočeš iz tega potegnit kardan nazaj, moraš ali motor namestiti vzdolžno, ali pa si najdi nek 90°reduktor.

-Menjalniki pri avtomobilih z motorjem spredaj in pogonom zadaj, imajo prestavno ročko neposredno iz menjalnika, tako da je že tu treba misliti na pravo razdaljo, da ti bo ročka ostala na dosegu roke.

-Kardan potrebuje svoj prostor spodaj, torej tunel. Vsako rezanje in varjenje pa tu takoj spremeni trdnost in statiko celotnega avta. Sploh pa tile s "targa streho" mislim da imajo trojno plast pločevine spodaj za trdnost.

-Kardani s fiksnim zadnjim diferencialom (privit na karoserijo, netogi zadnji most), so uležajani in ležaji pritrjeni na karoserijo. Če ne zadeneš dimenzij in pritrditve v 0,01 mm, ti ga bo pobralo v 100 kilometrih, ali pa vse skupaj padlo dol.

-Zadnje obese, oziroma celotna zadnja prema, tudi potrebuje svoj prostor. Potem so tu še polosovine, ki jih ne sme nič ovirati, kardan s spreminjajočo dolžino, če boš uporabil togo zadnjo premo, Panhardov drog... In seveda še vsa optika in geometrija podvozja. Tu pa govorimo o 0,1 mm natančnosti...

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 8:42 pm
Napisal/-a andrej86
zakaj pa nebi prakticiral 4 kolesnega pogona ter podvozja od honde shuttle ? :idea:
kolega se je hotel v tak projekt spustit lani,pa mu pol ni bilo :lol:
prijatelj res se pozanimaj,mislim da bi moral pogon od tega vozila pasat na tvojo hondo brez večjih predelav
Slika
moj predlog
pol je verjetno tut menjalnik takšen da bi moral samo spredn pogon odklopit pa večino moči samo na zadnji pogon preusmerit,
pozanimaj se ,jaz sem samo laik :)

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 8:59 pm
Napisal/-a alexx-dj
sj vem da moras pazit na razne mire ...milimetre v to...to sm se ze pozanimal...

samo newem kako bi ti razlozil...bom nekako probal....
od crx-a bi skoljko porezal stran in naredil luknjo za karda in za zadnji most...

pri drugem avtu ki bi to pobral....bi zrezal vn...sprednjo skloljkonosilce z amortizerji ...pac nebi spremenil nx od avta...samo pogon vzel in to kar drzi pogon....

crx bi bla samo zunanjost....newem kako ti razlozit..jst bi moral to narasit....

samo kje bi dobil mere od taksnih avtov..da bi vidu ce bi mi to vspelo.....

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 9:52 pm
Napisal/-a kljukec
rad bi dal školko od CRXa na BMWja recimo če prov razumem
velik sreče ;)

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 10:31 pm
Napisal/-a Gagi84
Jest sm mnenja da je edina mogoce mozna varjanta tko kot je napisu andrej86. pa se najmanj zajebancije bi mel ker ima honda shutle motor precno postavljen in z tem im ze originalni odgon iz menjalnika za zadnji pogon, rabis samo blokirati in odklopiti prvi pogon in imas narejeno, + tega da je cist mozno da ti menjalnik pase na tvoj motor v hondi.

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 10:39 pm
Napisal/-a alexx-dj
ja samo me zanima razmak med gumami...mislim medosna razdlalja od honde shuttle....kr ce je prevelika proti crx-u pol tudi to odpade :D

zato me zanima kje se da to dobit..te mire....kr jst nebom zdej kupoval avte in pol miru....rad bi jih kje dobil da vidim...kaj kupit v naprej....nacrt mora bit prvo narejen...pol pa se zacne....:D

pol zacnejo sele težave....ma dobro :D

Objavljeno: Ne jun 29, 2008 11:32 pm
Napisal/-a Voith
precej zahtevn projekt bi se dal rect :)

+1 da se pozanimi kako je shuttle narejen. ker kokr se men zdi je to edina remote varjanta da se izpelje tale projekt..

velik srece ;)

Objavljeno: Po jun 30, 2008 12:58 am
Napisal/-a scorpy
nje ga srat :D kup esko, pa boš meu hondo in zadnji pogon :P

Objavljeno: Po jun 30, 2008 1:10 am
Napisal/-a _B3yBo_
alexx-dj je napisal/-a:ja samo me zanima razmak med gumami...mislim medosna razdlalja od honde shuttle....kr ce je prevelika proti crx-u pol tudi to odpade :D

zato me zanima kje se da to dobit..te mire....kr jst nebom zdej kupoval avte in pol miru....rad bi jih kje dobil da vidim...kaj kupit v naprej....nacrt mora bit prvo narejen...pol pa se zacne....:D

pol zacnejo sele težave....ma dobro :D


razmak je najmansi problem ker se vse dela po narocilu ....podomace se predela da pase....

Objavljeno: Po jun 30, 2008 4:14 pm
Napisal/-a zlabon
točno to, dolžina kardana je tazadnja stvar ki naj te skrbi, če bo predolg ti ga bodo že skrajšali in na novo scentrirali. Mislm da boš tuki mel bolj problem z samo montažo diferenciala, kardana in postavitvijo motorja. In kot je že nekdo omenil pred mano, če imaš targa streho in boš delal kanal za kardan, boš hitro ošvohnel avto, ker podvozje prevzame kar večino vseh sil...

vglavnem velik sreče

Objavljeno: To jul 01, 2008 10:34 am
Napisal/-a alexx-dj
ze ki bo prvic to...

kako pa imajo narejeno drugi avto...kot naprimer honda s2000....mazda mx5...se mi zdi da tudi bmwz3 ma motor spredaj..

kako majo one narejeno da drzi trdo???

Objavljeno: To jul 01, 2008 1:08 pm
Napisal/-a pocesnkII
ma pusti ti bmw k je 5 let zadi z tehnologijo za moje pojme.
drugace ma pa s2000 podolzno postavljen motor, jaz ti priporocam kot sem ti ze na h forumu napisu menjalnik od hrv ali pa crv honde, ceprov ma 1,6 hrv motor je ubistvu enak esi motorju iz crx- e, in bi znalo kaj z mali modifikacijami pasati po pa sam blokiras prvi pogon naredis tunel skozi avto, sam pol nevem kam bos dal kestl k je lih spodi, in pa zadn konc roke in ustala krama od hrv- ja gor pa je po moje najman predelav. razn kar bo treba narest kanal po sredini pa se to dvomim ker je kr neki placa, bi mogu mal premert pa bi vidu. edino kar bi mene skrbelo bi bil kestl ker nemaram da ga bi imel v prtlazniku kot dirkalci.

aja pa se to un k je napisu da je po sredini del solke 3 plasti pleha se krepko moti lepo je 1 plast in to je to, ni to bmw al pa nevem kaj da je treba vse tolk ojačevat.

Objavljeno: Sr jul 02, 2008 8:58 pm
Napisal/-a alexx-dj
glej...vem da zgleda malo glupa teorija samo pac ves kako je...za ta avto mi prihajajo samo glupe izjave zadnje case...sm tolko obupal...da vsak dan izmisljujem novo teorijo...

razmisljal sem da bi kupu bmw 3...motor newem se..sam svoh nesme bit :D

bi vse dal vn....zrezal bi samo skoljko...in nosilci amortizerjev....kanal od kardana....in odzardi isto...nosilci od amortizerjev .....pac bi pustil podvozje od bmw-ja...ce si al ste me razumeli....skrajsal bi kardan...kot so mi rekli da se da...in tudi skrajsal tunel od podvozja od bmw-ja.....

nato pa bi kupil crx-del sol....in samo gor dal karoserijo.....tko da podvozje bi blo isto in nebi falil nobene milimetre...

newem ce ste me razumeli....

samo je podobno kot stare avte...ki si mel podvozje en del in karoserija drugi del...tko bi jst naredil....podvozje bmw 3....in karoserija honda crx del sol....

to je edini nacin ki mi prisu na pamet da bi naredil avto :D

kritike dobrodosle...tudi ce vem da jih bo dosti =D

Objavljeno: Če jul 03, 2008 9:55 am
Napisal/-a RedBaron
alexx-dj je napisal/-a:glej...vem da zgleda malo glupa teorija samo pac ves kako je...za ta avto mi prihajajo samo glupe izjave zadnje case...sm tolko obupal...da vsak dan izmisljujem novo teorijo...

razmisljal sem da bi kupu bmw 3...motor newem se..sam svoh nesme bit :D

bi vse dal vn....zrezal bi samo skoljko...in nosilci amortizerjev....kanal od kardana....in odzardi isto...nosilci od amortizerjev .....pac bi pustil podvozje od bmw-ja...ce si al ste me razumeli....skrajsal bi kardan...kot so mi rekli da se da...in tudi skrajsal tunel od podvozja od bmw-ja.....

nato pa bi kupil crx-del sol....in samo gor dal karoserijo.....tko da podvozje bi blo isto in nebi falil nobene milimetre...

newem ce ste me razumeli....

samo je podobno kot stare avte...ki si mel podvozje en del in karoserija drugi del...tko bi jst naredil....podvozje bmw 3....in karoserija honda crx del sol....

to je edini nacin ki mi prisu na pamet da bi naredil avto :D

kritike dobrodosle...tudi ce vem da jih bo dosti =D



Ne vidim smisla take predelave :ue Tudi če ti uspe nekako spravit skup, kako boš zadevo spravu na cesto (papirji)?

Omenjaš stare avte -> včasih so imeli ločeno šasijo in karoserijo, zdaj je pa drugače, ker je samonosna karoserija in tu ne moreš kr neki rezat, pa švasat itd, ker s tem porušiš trdnost karoserije.

Če hočeš zadnji pogon, prodaj svojo hondo in kupi nekaj na zadnji pogon (MX-5, BMW, S2000...), pa boš mel vredu avto, ne pa neki doma skup spacanega!




Nekdo je omenil, da je BMW 5 let zadaj kar se tehnike tiče.... :jao: :nae

Objavljeno: Če jul 03, 2008 9:56 am
Napisal/-a tristan01
Namesto da toliko teoretiziraš na forumu raje poišči koga ki je kaj podobnega že naredil. Celo nekateri naši forumaši so počeli. Na zadnjem dragu je bil takšen Yugo cabrio (če mu še lahko rečeš Yugo). Boš videl da dela je veliko, ojačevanja karoserije še več, razen osnovnih sestavnih delov kot so obese, amortizerji, vzmeti, menjalnik, motor in diferenciali pa je vse custom made in prilagojeno da paše v nov avtomobil.

Če želiš RWD na enostaven način kupi raje RWD avtomobil in ga uredi po svojih željah. Če razmišljaš o spremembi pogona FWD na RWD pa se sprijazni s projektom ki bo trajal cca pol leta in računaj da boš moral velik težav rešiti sproti kot se bodo pojavile. Od vpetja novega motorja v karoserijo, izdelave drugačnega dna karoserije, prilagajanja dolžine vozila, ter seveda presaditve vse elektronike in elektrike ki spada k motorju in pogonu.

Nočem ti vzeti volje do tega projekta, vendar zamislil si si nekaj, kar zahteva ogoromno dela, precej poznavanja mehanike, ter veliko mero iznajdljivosti, da projekt uspešno zaključiš.

LP Tristan01

Objavljeno: Pe jul 04, 2008 5:00 pm
Napisal/-a alexx-dj
glede stari avtov...to sm hotu samo razlozit......

z enim stavkom odgovorim....vi veste kaj je gušt....kaj pomeni naredit unikatni avto....
to je nekaj kaj se ne vidi vsak dan....lahko sanjam...samo hoce te sanje uresnicit....

kaj kupit rwd avto in to je to....waw...ke mega...odbijac gor in odbijac dol....to me ne zanima...

jst hoce neki posebnega naredit...

in za papirje...se da jih uredit...samo zato zdej iscem...eno osebo da mora neki podpisat...

in ce negdo hoce predelat avto...vse se da...samo moras upat in verjet vase :D

Objavljeno: Pe jul 04, 2008 5:55 pm
Napisal/-a el_diablo
sam neki bi vprašu:si se kdaj lotu kakšnega vsaj podobnega projekta al pa kej?

Objavljeno: Pe jul 04, 2008 6:42 pm
Napisal/-a fičfirič
go for it! jst bi se sicer lotu raje na stari crx,ker mi je del solke mal škoda če se kj ne poide :D
Drugač pa ti sam flex pa švas aparat v roke pa gas.

Aja...ti lahko alternativo predlagam? kaj bi se matral rezat šasijo ter ji rušit trdnost,ko pa lahko cel motor z mostom zavorami,ter komplet transmisijo preneseš v prtljažnik? oziroma takoj za sedeže da je sredinsko nameščen. Da boš dobil idejo o čem govorim si lahko ogledaš moj mali projektek v linku v avantarju.