Stran 1 od 2
premal konjev
Objavljeno: To jul 22, 2008 9:42 pm
Napisal/-a ludbe
mam golfa IV-ko tdi 90 konjskega, čipanga na 115 konjev, zdej pa me zanima na kolk bi se ga dalo še čipat, pa da bi bi mašina zdržala?
Objavljeno: To jul 22, 2008 9:46 pm
Napisal/-a alesdrolec
do 130 bi mogl it....
frend ma audija a4 1.9 tdi iz 90 na 130....
Objavljeno: To jul 22, 2008 9:56 pm
Napisal/-a AudiFreak
Meni je en govoro da ima čipanega A4 90 KM z variabilno turbino na 150 KM. Trdil je da nima nič drugega gor.
Jaz ne vem no. Rekel je da avto gre brez problema in kot raketa.
Lumpi je imel Beetla čipanega na 125 KM (90 KM variabilna turbina) in ni poročal o težavah.

Objavljeno: To jul 22, 2008 9:58 pm
Napisal/-a el_diablo
si zihr da ma 90konjski variabilno turbino?

Objavljeno: To jul 22, 2008 10:01 pm
Napisal/-a ludbe
kaj pomen to variajabilna turbina?
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:05 pm
Napisal/-a sejjaretun
moj golf je chipan z 90 na 130 konjev in nimam tezav.
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:08 pm
Napisal/-a AudiFreak
el_diablo je napisal/-a:si zihr da ma 90konjski variabilno turbino?

Za ludbe-jevega ne vem. Odvisno kateri letnik je. Pri audiju je tak, da so faceliftani A4 imeli že variabilne (99-01)
Variabilna turbina: da se lopatice odpirajo pod različnimi koti. V glavnem pri nižjih obratih že fajn fila in poraba je tudi nekaj nižja.
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:10 pm
Napisal/-a ludbe
moj golf je letnik 2001
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:17 pm
Napisal/-a AudiFreak
Pol imaš variabilno. 10 konjev še lahko dobiš. :P
Daj še pol večje šobe. Recimo 0.215 - 0.220mm bi se fajn prilegalo s čipom, večje več ne bi bile OK ker bi kadilo. (serijsko 0.185mm, recimo TDI 110 ima 0.205mm)
Šobe dobiš za 150 €, mislim da je to model VP37.
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:19 pm
Napisal/-a ludbe
a pol do ene 130 bi šlo brez problemov?če bi ga sam čipov brez da bi šobe menov?
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:21 pm
Napisal/-a AudiFreak
Jaz mislim da. S šobami vplivaš na moč in navor ne na vzdržljivost avta.
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:22 pm
Napisal/-a ludbe
kašna bi bla pa razlika če bi zamenov šobe pa ga čipov na 130?
Objavljeno: To jul 22, 2008 10:25 pm
Napisal/-a AudiFreak
Tam 15-20% ti zvišajo šobe 0.220 mm na serijskem. Zdaj ne vem če se pol štejejo isti procenti ko ga že čipaš. Tak daleč še nisem.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 8:31 am
Napisal/-a Lumpy_
Jaz sem mel namen beetla nekaj časa še ga malo bolj odpret, zato sem kontaktiral Korenjak Bosch servis na Ptuju, kolk bi stale šobe od 110hp TDI-ja, ker je Matjaž rekel na RSR, da bi se potem dalo komot na 140hp odpret 90hp(tovarniško) motor. Pa mi je rekel na Boschu, da 60€+davek za eno šobo.
Drugač pa ja, jaz nisem imel problemov z Beetlom, tud skadil ni pretirano. Prevoženih 205k km ob prodaji.
Glede variabilnih turbin, ta 90 konjski motor v Beetlu je imel variabilno turbino, tud Matjaž je rekel da ima. Pa rekel še je da imajo golfi enak motor in turbo, zdaj pa nevem če je rekel golf5, ali je omenjal 4.
Objavljeno: Sr jul 23, 2008 2:00 pm
Napisal/-a Pekolj
mam golfa IV-ko tdi 90 konjskega, čipanga na 115 konjev, zdej pa me zanima na kolk bi se ga dalo še čipat, pa da bi bi mašina zdržala?
Živjo!
jst mam pa audija A3 l.97 90KM pa me zanima kaksna je razlika v uporabi goriva po chipanju, tip motorja je AGR in kolk bi prodobu konju.Hvala!
Objavljeno: Sr jul 23, 2008 2:09 pm
Napisal/-a AudiFreak
Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.
Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 2:22 pm
Napisal/-a pinjas
nek novinar je postavil vprašanje: zakaj bi kupovali VW 130 konjske dizle če pa lahko kupimo 110konjse inn jih čipamo na 130.
Odgovor zato ker 130konjke dizle lahko čipater na 170;)
Kupi raje drug avto oziroma večjo turbino in vse kar pride zraven
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 4:04 pm
Napisal/-a _BuLLet_
AudiFreak je napisal/-a:Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.
Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.
Vidim, da nekaj veš o čipanju pa bom kar tebe vprašal...
Na kolko KM bi se dal čipat Audi A4 1.9 TDi 110KM letnik 96 ?
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 5:57 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
_BuLLet_ je napisal/-a:AudiFreak je napisal/-a:Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.
Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.
Vidim, da nekaj veš o čipanju pa bom kar tebe vprašal...
Na kolko KM bi se dal čipat Audi A4 1.9 TDi 110KM letnik 96 ?
mislim da na 140KM....drugače si pa tukaj poglejte
http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/audi.php 
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 10:33 pm
Napisal/-a target_practice
AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da. S šobami vplivaš na moč in navor ne na vzdržljivost avta.
Sobe lahko vplivajo tudi na to. Odvisno je kdo naredi mapo med cipanjem. Ce je cas odprtja sobe napacen in kolicina goriva napacna, se lahko pojavi erozija batov, kar vodi v unicenje motorja.