Stran 1 od 3

MRC Buggy Yamaha R6

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 8:41 pm
Napisal/-a naliM
Po pooblastilu prim.dr.Medota objavljam tole sporočilo. :)
Projekt, katerega posnetek lahko vidite na posnetku, je pričel nastajati iz kupa cevi, agregata in ideje v Medotovi glavi v ponedeljek, 4.8. (za tiste, ki Medota ne poznate, gre dejansko za leto 2008).
Prva testna vožnja je bila 4 dni kasneje (petek), posnetek pa je nastal včeraj (sobota), to je 5 dan projekta. :)
Turbo Fičo je dobil sostanovalca v garaži, kateri bo primarno (a ne izključno) namenjen neasfaltiranim površinam.

http://www.youtube.com/watch?v=B2_m7fcc5rc

LP,

Milan

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:06 pm
Napisal/-a mitja22
pohvalno!! zvok ubija, pospešek pa verjetno tudi!! veliko užitkov, pa po pameti :D :D

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:07 pm
Napisal/-a TOYOTA
super sploh zvok, sam dej mal razlož, predvsem mene zanima, a je to se vedno pogon na verigo, a samo 1 kolo, a oba kot atv, kakšne so zavore, je pedal za plin na zajlco, itd...drugače pa svaka čast......

bi kar imel, čeprav na vem kako je s trakcijo po makadamu...verjetno bolj kopanje?
lp,a.

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:08 pm
Napisal/-a croma_man
NA je za pusije, kdaj bo turbo gor?

drugač pa za 4 dni dela zgleda tak k nekateri v 4 letih ne spravijo skupaj, kapo dol :)

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:13 pm
Napisal/-a trolly23
uuuu jebemu ker zvok 8) glede projekta pa svaka čast.

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:13 pm
Napisal/-a sejjaretun
:shock: :shock:
v 4 dneh? kapo dol...

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 10:17 pm
Napisal/-a naliM
Glede tehnike bom povedal par stvari, kolikor sem videl v kratkem obisku in vožnji. :DDD

Pogon je zadaj na obe kolesi, reduktor je narejen preko dvoredne verige na odprti diferencial.
Zavore so diski spredaj (2x) in zadaj (1x), plin in sklopka sta na zajle, menjalnik je sekvenčni. :twisted:

Pospeški, trakcija in lega so že pred finimi nastavitvami preko mojih osebnih pričakovanj, a Medo pravi, da plin še ni do konca, optika je začasna.

Tule je Dawet-ov posnetek deviške vožnje, da se vidi trakcija:

http://shrani.si/f/1t/wV/1qxShvfG/mrcbuggyprvistart.3gp

Več slik in posnetkov je vidno na MRC strani ( www.mrc.si , v forumu 'Projekti, tuning, styling')

@Croma_man
Če mene vprašaš je turbo vprašanje časa (počakajmo še kakšen dan ali dva ;) ).

Sicer pa se bo Medo javil, ko pride do računalnika.

LP,

Milan

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 10:27 pm
Napisal/-a snikerson
uf, ubijalsko

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 11:44 pm
Napisal/-a RS-sport
uuuu tole pa trga :D zvok je pa hud k ga prbije :shock: :clapclap :clapclap

Objavljeno: Po avg 11, 2008 1:43 pm
Napisal/-a fleko
noro narejeno :pivo
kok se pa to kej končna gible če kej veš :bonk

Objavljeno: Po avg 11, 2008 3:33 pm
Napisal/-a mega_ne
zvok je res hud - R6ka pač 8)

končna pa pomoje pri tem buggyu niti ni tok važna. men tud gokart gre teoretično 240, samo ne verjamem da jih bom kdaj dosegu :lol:

Objavljeno: Po avg 11, 2008 4:26 pm
Napisal/-a jay
formula :twisted:

Objavljeno: Po avg 11, 2008 5:45 pm
Napisal/-a TooOldVehicle

Objavljeno: Po avg 11, 2008 6:38 pm
Napisal/-a jay
drift mašin :lol: 8)

Objavljeno: Po avg 11, 2008 8:22 pm
Napisal/-a dawet
zanimivo... res da je tale z r1 močnejši, pelje se pa niti pol toliko ne... kot prvo je predolg, preozek, razporeditev teže ni primerna, (pol) toga zadnja prema? (ne vem če prav vidim)... no, drifta pa fajn 8)


Aja, nekdo je zgoraj spraševal kolk je končna... R6 gre neki čez 250kmh, prenos na buggyu je pa 0,7, tako da je potem to okrog 170kmh.

Ta teden so v planu še manjše dodelave, čez vikend pa akija da se ga razstavi, poštriha in zrihta v nulo... Potem pa sledi obsežnejša predstavitev in fotosešn :)

LP

Objavljeno: Po avg 11, 2008 8:50 pm
Napisal/-a kinkyllama
preveč je v Slo teh nahitro, iz pohištvenih cevi sešvasanih buggyjev...sam vprašanje časa je kdaj se bo prvi "fental"....noben se pa ne sprav po FIA homologacij to počet, ...ne zaradi lepote...varnosti!

Objavljeno: Po avg 11, 2008 9:49 pm
Napisal/-a drsokodj
to je za hobby ...

moj prjatu dirka z buugy-jem ....je Homologiran ....

če vas zanima vožnja, izgled in ostalo lahko pokažem

Objavljeno: To avg 12, 2008 11:41 am
Napisal/-a naliM
kinkyllama je napisal/-a:preveč je v Slo teh nahitro, iz pohištvenih cevi sešvasanih buggyjev...sam vprašanje časa je kdaj se bo prvi "fental"....noben se pa ne sprav po FIA homologacij to počet, ...ne zaradi lepote...varnosti!


No, ja, po eni strani imaš prav - za tekmovalne namene se ne bi smelo šparati na materilalih (predvidevam, da so po FIA pravilniku zahtevane brezšivne Cr-Mo cevi).
Po drugi strani pa je recimo Medotov Buggy v enem tednu od pričetka izdelave po čvrstosti, zavorah, obesah, (skratka vsem) vesolje pred polizdelki, ki so se homologirani (!!!) prodajali v Trgo Avtu.
Verjetno se bo z uporabo prikazala kakšna zahteva po spremembi rešitve, a to je pri vseh domačih projektih nekaj popolnoma normalnega. Če se jim to lahko zgodi pri novem Airbusu (poglejte si oddajo o A380 na Discovery-ju in nikoli si ne boste želeli usesti na nov model letala ;) ), se lahko tudi v MRC garaži, le da v slednji ne bo treba zaradi tehničnih težav zamenjati dve garnituri uprave. :con


LP,

Milan

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 7:56 am
Napisal/-a drsokodj
iz Cr-Mo so večina narejeni samo okvirji...ostalo pa delajo tudi z "navadnih cevi"-Merkur varjanta

Ali imate na temu buggy-ju volan navaden (kot pri avtu) ali imate skrajšanega(formula varjanta) ??

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 9:46 am
Napisal/-a naliM
drsokodj je napisal/-a:iz Cr-Mo so večina narejeni samo okvirji...ostalo pa delajo tudi z "navadnih cevi"-Merkur varjanta

Ali imate na temu buggy-ju volan navaden (kot pri avtu) ali imate skrajšanega(formula varjanta) ??


Če sem prav videl je Medo nataknil 'svojo' varianto volana, z vmesnim zobniškim prenosom, ki naredi volan bolj direkten.


LP,

Milan