Stran 1 od 4

kako do glasnega žvižganja turbine?

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:09 pm
Napisal/-a M3
Kako lahko pridem pri mašini 1.8T 150KM, da mi turbina glasno žvižga? kot npr. pri avtomobilih filma fast and furius ali pri drugih predelanih avtomobilih. pri dizlih se to zelo zelo lepo sliši ampak potem vse pokvari ropot diesel motorja. najlepša hvala za vse odgovore!

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:12 pm
Napisal/-a MGsax
fantje preveč filme gledate!!!

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:22 pm
Napisal/-a Nixxon
Večja turbina.

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:23 pm
Napisal/-a Punto_GT
MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:33 pm
Napisal/-a M3
kolko pa mi bi prišlo stat če bi montiral večjo turbino? in še bi vprašal če kdo ve če se da v sloveniji dobiti turbine Garret ali G-Reddy?

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:35 pm
Napisal/-a JohnyR
Večja turbina ti bo verjetno tudi posledično bolj obremenila motor :!:

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:35 pm
Napisal/-a JohnyR
Garret turbine pa mislim da BEJA ima.

V Avto magazinu majo vedno pri koncu reklamo.

Objavljeno: To sep 09, 2003 1:35 pm
Napisal/-a Nixxon
To ne vem, sam za sabo potegne en kup drugih predelav. Pa ne vem točno kerih. Mucho dineros.

Objavljeno: To sep 09, 2003 2:35 pm
Napisal/-a WhiteCell
Punto_GT je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa

men blow-off zdej dost dela..oz. se dobr slis..
turbina pa ...hehe piska k hudic...
tuned ? nope....
preluknana dihtnga al pa pocen kolektor....morm menjat..poj nebo vec tolk zvizgal...

Objavljeno: To sep 09, 2003 2:39 pm
Napisal/-a Punto_GT
TechnoBoY je napisal/-a:
Punto_GT je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa

men blow-off zdej dost dela..oz. se dobr slis..
turbina pa ...hehe piska k hudic...
tuned ? nope....
preluknana dihtnga al pa pocen kolektor....morm menjat..poj nebo vec tolk zvizgal...


A pole ti piha popič :) dobr zvok, a?

Ja sigurno imaš kaj počeno, k pr meni je full tiha pa čeprav je kar večja od originalne, sliši se jo samo tm okoli 3000 obratih in še to če pospešuješ počasi, k če stisneš jo preglasi motor.

Objavljeno: To sep 09, 2003 2:42 pm
Napisal/-a WhiteCell
hehe blow-off lepo poje...
da je kolektor..je znacilen zvok pocenga auspuha..in turbina se slis od 2000 naprej se preden odpre :)

Objavljeno: To sep 09, 2003 2:44 pm
Napisal/-a Punto_GT
M3, si prebral? najbulši da počiš kolektor, hehehehe......

Objavljeno: To sep 09, 2003 3:14 pm
Napisal/-a Valjo
najbol ti bo žvižgala zjebana turbina če boš ful gas pohodu pa ga na enkrat spustu. torej kup zjebano pa boš mev žvižganje

Objavljeno: To sep 09, 2003 5:47 pm
Napisal/-a TomyBoy2
Ja na ta avto bolj težko. Sem se pa peljal v starem pasatu VR6 . Z turbino ali kompresorjem, ne vem točno, za 1.000.000 sit. Kaj pa to dela, to pa res ni . Pospeški sigurno 5.0 sec. Original od zunaj navaden passat karavan, čisto tih ob normalni vožnji, ko pa pohodi gas, pa ima zvok ala Impreza ali EVO. Tako je piskal da sem dobil mravljince. Pravil je nekje 270 PS. Pa še sam je montiral turbino. Tako da dela ni bilo vključenega v to ceno. Po testni vožnji sem, bil še cel teden v "diliriju".
Nekaj takšnega je manjkal v Grosuplju.

Objavljeno: To sep 09, 2003 6:17 pm
Napisal/-a WhiteCell
zakaj u grosuplju..sej videt ni kej..
tut jest bom mel cca 5.0 - 5.5s do sto..pa nebo nic posebnega vidt...( 190KM in pod 700kg)

Objavljeno: To sep 09, 2003 6:18 pm
Napisal/-a .::GTR::.
kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)

Objavljeno: To sep 09, 2003 8:12 pm
Napisal/-a shusuglao
justyGTR je napisal/-a:kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)


pa kdo ve kje bi se to dalo kupiti? ce narocim po netu bo najmanj za polovico drazji(postnina, carina, davki...)

Objavljeno: To sep 09, 2003 8:41 pm
Napisal/-a Valjo
justyGTR je napisal/-a:kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)


ha ha
blow off oz bypass je zato v avtu da ma leta manjšo turbo luknjo, oz da se turbina vrti tut ko avto prestavš v višjo prestavo. Dokler dela turbina podtlak je ventil odprt in spušča zrak mimo turbine v motor, bolj ko pa turbina dela bol se ventil zapre in pri določenem tlaku turbine se ventil popolnoma zapre in ves zrak gre čez turbino....oz pravilneje kompresor.

več o tem si lahka preberete na (ta stran je sicer posvečena audijevim turbo motorjem za s2, audi 200... ampak princip je povsot isti): www.sjmautotechnik.com/20vbypas.html

Objavljeno: To sep 09, 2003 8:46 pm
Napisal/-a CupraR
Sam ena stvar: čip tuning pa bo tut turbina dost bl žvižgala, pol se da se koleno pred turbino zamenjat, pa ventil ki krmili wastgate-je pol vse skup bolj očitno. Bi pa lahk tut turbino menju: recimo K04-se da pol zadevo na tm cca 280PS navit

Objavljeno: To sep 09, 2003 8:59 pm
Napisal/-a Mihc
pr turbacih ki imajo maf ne mores motirat atmosferski blow off al pa pop off walva ... to naredi samo psstttt .... nam razlagu zakaj k upam da veste ker ko ti saltas ti tlak spusti v atmosfero ne pa nazaj v sistem ... in ker to naredi ti sistem ugotovi da ti nekje pusa tlak in se preklopi iz normalnega tlaka na safe mode ... kar pa pomen da ti turbino prakticno deaktivira ... zato mas lahko samo diverter valve

tisto k pa ti mislis da zvizga turbina pa poglej ce das pokrov od motorja dol ce kej bolj zvizga ker pokrov ki je na motorj dan je tudi zvocna izolacija tako da se ne slisi tok vn (samo to se slisi pomoje sele ko mas turbo z tlakom 1.0 bar ali vec pod nimas kej praskat)
cim bolj odprt avspuh .... seveda od turbine naprej .. to pa je zadnji lonc pa vmesni deli.... to sem bral na neki diesel formih k so delal in se potem res hudo slisi turbina cez ....