Stran 1 od 1

Turbo kit za P206 S16

Objavljeno: Po sep 01, 2008 7:07 am
Napisal/-a kitcar
Ne me prvo popljuvati,šalo na stran iščem in iščem na A.com in po spletu,nikjer ne najdem firme ki bi ponujala turbokit za P206 S16, no nekaj mi je prišlo na uho da naj bi obstajala firma na Nizozemskem ki ima razvit ta kit. Prosim če pomagate,pa ne v negativnem smislu,prosim :oops:
Linki dobrodošli ,če pa kdo že ima tak kit pa prosim info ;)

Objavljeno: Po sep 01, 2008 8:36 am
Napisal/-a Legoless
www.dp-engineering.nl

Na tvojo žalost: ne splača se.

Lp

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:01 am
Napisal/-a PRODRIVE
Legoless hvala za odgovor,nekaj me zanima zakaj predrago 2,5kEvrov,meni se ne zdi,povej tvoje mnenje,verjetno ti še zraven šteješ,nove zavore,drug menjalnik,spremembe na podvozju...to bi rekel da nanese jaKakšno je tvoje mnenje kaj bi še moral spremeniti pri obstoječem avtu,z tem turbo kitom :?:
Hvala za odgovor

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:04 am
Napisal/-a RedBull™
Zakaj uporabljaš dva nicka? Kje je fora? Da se potem takole zaštrikaš...

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:05 am
Napisal/-a Yagi-san
Če imaš € vse vsekakor splača. Podvozje, zavore.... pa še kakšna malenkost bi bila za predelat (na boljše, močnejše..) !



Yagi-san

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:07 am
Napisal/-a PRODRIVE
Ker piševa dva eno je Ž,drugo sem jaz M in se zgodi ;)
Ž-ženska
M-Moški
Legoless že ve v čem je stvar,saj sma se pogovarjala o tem kitu,moja je pač še 1x na forumu vprašala in to je to.Če sma koga prizadela se opravičujema,a ne RedBull ;)

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:39 am
Napisal/-a Dariooo
jah...2500 niti ni dosti, ce tako pogledas...res je ;)
samo to je samo kit..torej turbina, sesalni kolektor in izpusni kolektor :)
Slika

to je sele zacetek...ti dejansko z original motorjem nimas kaj delat s tem kitom...predelat mores:
bate (cca 100 eurov komad), ojnice (cca 100 eurov komad), pol odmicne (mislim da cca 400 eurov en par), ventile menjat, vzmeti, injektorje, sklopko, menjalni (ker ne vem ce bi zdrzal te konje), elektroniko mores optimirat, pa se delo mores stet, pa kaj se vse se najde.....hlajenje (intercooler, ki te pride tkoj se 400 eurov), hladilnik olja..itd...
torej od tega kar sem vedu cene te pride se dodatnih 1600 eurov, tu mores se pristet podvozje (zavore in ostalo), pa se nosilce motorja mocnejse, izpuh....uh...je tega...
tako da ce prides pod 10k eurov je dobro, ce hoces da je avto narejen kot se sika.....je tako legoless?? :)

LP

Objavljeno: Po sep 01, 2008 10:36 am
Napisal/-a Legoless
PRODRIVE, se spomniš moje s16ke? :) No takrat sem se tudi sam zanimal za vgradnjo turbine in sem kontaktiral direktno z telimi, ker sem bil hitro pripravljen dat 2.500€ za kit. Vendar je stvar dosti bolj komplicirana kot se zdi.. Pripravljen bodi na 5.000€. Za 200 BHP bi šlo še nekako do 4 jurje, pač samo en mali čip da kontrolira dodaten injektor. Jaz sem imel cilj cca 250 BHP in so mi poslali takle predračun:

1
EW 16v Turbo Package
€ 2.499,00

1
EW 16v Package stainless manifold upgrade
€ 171,79

1
Heat Wrap 50mm x 15 metres
€ 54,52

1
Thermo Sleeving 1 metre x 20mm ID
€ 18,80

1
Thermo Sleeving 1 metre x 30mm ID
€ 22,33

1
Thermo Sleeving 1 metre x 50mm ID
€ 24,62

1
Forge dual piston dump valve
€ 169,31

1
Bosch Fuel Pump Intern 320 hp type 076
€ 167,75

1
Decompression package EW10J4 (1997cc 16v) 9.2 : 1
€ 233,23

1
Intercooler Peugeot 206, 60 pipe, core 550x250x50 1 row, size 690x250x60 mm
€ 685,98

1
Spal high output slim fan for use with Peugeot 206 intercooler
€ 97,58

TOTAL
€ 4.144,90

Vedi, da moraš zraven izbrati še ECU, ki pride spet vsaj 500€.

To mi je bilo malo preveč, zato sem poklical Tomaža v LJ, ki se ukvarja z vgradnjo turbo kitov in pri njem bi prišlo tudi cca 5 jurjev z delom vred. Res pa je, da dp-engineering naredi zadevo profesionalno z A-testi in homologacijo.

Za do 250 konjev bi naj bilo tole dovolj, za naprej pa potem rabiš večjo turbino in kot je napisal Darioo, druge bate, odmične, itd.

Ostale stvari, kot so zavore, sklopka, menjalnik, nastavljivo podvozje in ostalo, ki naj bi mel vsak predelan "turbač" šele pridejo. Kot je rekel Dariooo, za orenk poštimano predelavo boš rabil cca 10.000€.

Ampak vedi, da če se boš odločil za vgradnjo, pol boš mel mene skos na vratu :P :P

Lp

Objavljeno: Po sep 01, 2008 11:00 am
Napisal/-a jannyy
Kupi turbo avto pa tistega porihtaj ...se bolj splača...

Objavljeno: Po sep 01, 2008 11:24 am
Napisal/-a PRODRIVE
Enega 1.8TFSI že imam tole bi bilo za nekaj resnejšega :roll: ,me ima ker je redko da se na cesti pojavi turbo P206 :twisted:

Objavljeno: Po sep 01, 2008 3:57 pm
Napisal/-a Mad
PRODRIVE je napisal/-a:Enega 1.8TFSI že imam tole bi bilo za nekaj resnejšega :roll: ,me ima ker je redko da se na cesti pojavi turbo P206 :twisted:
... pol si kupi Turbo P 207 ... verjetno te bo prišel manj kot tvoj 206 S 16 plus predelava ... :)

Objavljeno: Po sep 01, 2008 4:51 pm
Napisal/-a greddy
Legoless je napisal/-a:
Na tvojo žalost: ne splača se.

Lp


Ne splača se tud ženske met.Je ceneje, če si jo vsake tolko kupis, ampak jih večinoma vsi mamo ane.. ;)

Objavljeno: Po sep 01, 2008 6:08 pm
Napisal/-a gofra
To "kaj se izplača" je zelo relativen pojem odvisen od finančnih sposobnosti in želja posameznika. Tistemu, ki ja avto prevozno sredstvo od A do B, se ne izplača. Tistemu, ki pa želi imeti nekaj posebnega, edinstvenega, pa verjetno ne bo žal toliko denarja.

Jaz konkretno bi za denar, ki sem ga odštel za svoj avto dobil marsikak drug voz, ki bi se komu drugemu "bolj splačal" pa mi ni žal niti centa.

Če imaš voljo, potrpljenje in denar in če te to veseli, ja zakaj pa ne - go for it!

LpF

Objavljeno: Po sep 01, 2008 6:28 pm
Napisal/-a PRODRIVE
gofra-WORD :!:

Objavljeno: Po sep 01, 2008 7:39 pm
Napisal/-a kopron
Pri meni ti ga naredimo za cca 3,1 - 4,5 K Eur za 250 HP - 400 HP .
Cena = odvisna od koliko HP hočeš .
Le čakalna vrsta je malo daljša ( preveč dela ) .
Lp
Boštjan + Kopron Team Si

Objavljeno: Po sep 01, 2008 8:01 pm
Napisal/-a drsokodj
Mad je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Enega 1.8TFSI že imam tole bi bilo za nekaj resnejšega :roll: ,me ima ker je redko da se na cesti pojavi turbo P206 :twisted:
... pol si kupi Turbo P 207 ... verjetno te bo prišel manj kot tvoj 206 S 16 plus predelava ... :)


res je ....207RC ...daš še čipat da maš zadost konjev, BOV notri daš pa prednje bremze daš mal boljše... mogoče še vzmetenje

Objavljeno: Po sep 01, 2008 8:43 pm
Napisal/-a mega_ne
PRODRIVE je napisal/-a:...tole bi bilo za nekaj resnejšega :roll: ,me ima ker je redko da se na cesti pojavi turbo P206 :twisted:

zakaj ne vzameš za osnovo RCja http://www.youtube.com/watch?v=P5imSl8HmxU&feature=related - mu boš delal družbo na slo cestah 8)

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:23 pm
Napisal/-a Legoless
207 turbo je že stroj, samo kaj ko je 206ka veliko lepša (meni osebno) ? Torej raje plačam predelavo (magari menjava mašine iz 207 v 206), kot kupim 207. Koliko se splača sem pa bolj mislil vložen denar glede na pridobljene konje, ne glede na to kakšno je finančno stanje tistega, ki si želi predelave. Sam sem bil pripravljen plačat predelavo, kljub temu, da se ne splača.

PRODRIVE, premisli. Računaj na to, da če prodaš S16 za cca 5.000€ (tvoj je vreden še veliko več) in dodaš tistih 4.000€ za bolj low-budget turbo predelavo, ki bo imela dobrih 200 KM, imaš že 9.000€, za kar bi se pa dalo dobit že RCja, 2 leti novejšega, z super sedeži, boljšim podvozjem in serijskimi 180 konji. Tu pa potem samo zamenjaš auspuh za bolj odprto varianto in si hitro na 200 KM.

Lp