Stran 1 od 1
Montaža števca za količino in temperaturo olja
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 9:29 am
Napisal/-a tadejc
No v svojo Lantro bi rad zmontiral stevec za temperaturo in kolicino olja. Kaj moram vse nabavit (razen stevcev) in kam se to sploh priklaplja?
Hvala
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 12:08 pm
Napisal/-a zlabon
za količino olja ga še nisem videl, verjetno si mislil za tlak?
med filter in blok daš tako sendvič plato in potem tam priklopiš senzorja za temp. in tlak. Zgleda pa nekako takole:
KLIK
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 12:32 pm
Napisal/-a tadejc
No se mi je zdelo, da z količino ne bo nič. Ali se da iz tlaka razbrat kdaj je premalo olja? Za koliko € se pa da pri nas dobit tale "sendvic", pa kje se ga da dobit?
LP Tadej
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 2:04 pm
Napisal/-a abbe
am nevem sicer zakaj te zanima tok kolicina olja v avtu.sj je res da hyundai znajo neki olja porabit ampak sj mas palcko pa lah na palcki pogledas kok ga mas.sj tok hitr ga pa tut ne zmankuje da bi ti ga med voznjo zmankalo...
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 6:37 pm
Napisal/-a drsokodj
res je....vsakih 5000KM odpreš haubo pa pogledaš pa si zihr... če pa lučka posvet pa sm kluč nazaj zavrtiš
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 11:16 pm
Napisal/-a sablač
za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m
Objavljeno: So sep 13, 2008 11:43 am
Napisal/-a sebaveh
Za merjenje nivoja boš potreboval vsaj kakšen senzor na plovec, seveda temperaturno odporen. Mislim da obstajajo v ta namen tudi optični.
Med nekaterimi inovativnimi članki sem zasledil, da bi naj obstajali tudi senzorji viskoznosti. Je že kdo kaj takšnega zasledil v kakšni serijski prodaji?
Objavljeno: So sep 13, 2008 2:59 pm
Napisal/-a tristan01
sablač je napisal/-a:za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m
Tak števec je že v večini renaultov kar nekaj časa. Ne samo v športnih različicah.
LP Tristan01
Objavljeno: So sep 13, 2008 5:04 pm
Napisal/-a tadejc
Tak števc sem mel v Meganu 1.6e in ga kar pogrešam. Ampak pustimo zdej količino. Iščem najcenejšo opcijo za temp. olja in če se da zraven še pritisk olja.
Objavljeno: So sep 13, 2008 5:12 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Rabiš tisti "sendvič komad" ki ti bo omogočil priklop dveh senzorjev(kot je bilo že povedano), enega že imaš na tem mestu, to je ta, ki ti ga imaš za lučko, k njemu vežeš še senzor za pritisk, za temp pa je bolje da imaš senzor čim globlje notri, merodajnost prikaza je tako večja.
Glede količine ti potem ne preostane drugega, kot da še naprej voziš Renault-e
off: abbe ti si že montiru števčke? :P
Objavljeno: So sep 13, 2008 5:41 pm
Napisal/-a abbe
u karter zvrtas luknjo pa nardis navoj,notr prsraubas senzor pa mas merodajno temperaturo olja.za pritisk pa nevem kako bos
Objavljeno: So sep 13, 2008 6:10 pm
Napisal/-a _BuLLet_
sablač je napisal/-a:za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m
To imam tudi jaz na peugeot 406 turbo. Ko daš kontakt se kazalec odkloni za par sek in potem pade dol nazaj.
Objavljeno: So sep 13, 2008 6:21 pm
Napisal/-a sebaveh
lenivec je napisal/-a:kaj pa tisto ko se namesto šraufa od karterja namontira za temp senzor?
Če govorimo o vijaku za izpust olja - se mi zdi preveč izpostavljeno udarcem, poškodbam, vodi in umazaniji. Pa še olje ne kroži ravno dovolj tam okoli, če je sesalna cev na drugi strani.
Objavljeno: Ne sep 14, 2008 4:28 pm
Napisal/-a Dariooo
to dajat na karter je brez veze, ker lahko kaj poskodujes..doloceni avti tko imajo ze original, samo je pac luknja z navojem malo visje postavljena, tako da ne mores nikjer pobrat tega senzrja...
druga moznost je da das tisto ploscko med filtrom olja in blok motorja, kot je ze nekdo povedal....imam tudi jaz eno viska, le preveri kak navoj imas..js mislim da imam M20x1.5 (Ce te zanima, pm pa ti bom tocno preveru korak navoja), s tem da moja je se za hladilnik olja dat gor...ampak mislim da se dobi tudi cep za to...
tretja moznost je ta, da namesto senzorja za pritisk olja v motorju (tisti, ki se ti vzge lucka, ko ti pade pritisk) das vn in das senzor od stevcka not....ali nabavis adapter za 2 senzorja, tako da se ti bo lucka vzgala in tudi stevcek ti bo delal...
tu imas ful moznost....malo poglej po netu..
LP
Objavljeno: To sep 16, 2008 3:10 pm
Napisal/-a dragon22
Kaj pa bi potreboval za te števce:
turbo pressure gauge
vacuum meter
air/fuel ratio
kakšne inštrumente oziroma sonde bi potreboval za to in kam se montirajo (avto je megane RS).
Zanima me še če se da to dobit kje v sloveniji?
Objavljeno: To sep 16, 2008 3:22 pm
Napisal/-a Dariooo
dragon22 je napisal/-a:Kaj pa bi potreboval za te števce:
turbo pressure gauge
vacuum meter
air/fuel ratio
kakšne inštrumente oziroma sonde bi potreboval za to in kam se montirajo (avto je megane RS).
Zanima me še če se da to dobit kje v sloveniji?
-turbo pressure gauge ti je stevec pritiska turbine..torej ce nimas turbine ga sploh ne rabis...
vacuum meter mislim (ampak nisem 100%) ti sluzi kak vakum ti dela turbina v sesalnem kolektorju...samo ne me drzat za jezik...
air/fuel ratio ti je razmerje zrak gorivo....rabis pa mislim samo sondo lambdo...ki pa predvidevam da jo ze imas.....
da se pa dobit pousod, ceprav noben od teg ni pameten, ker nimas turbine..
LP
Objavljeno: To sep 16, 2008 3:32 pm
Napisal/-a dragon22
Ja sej ima turbino, to je megane sport 2,0T 165kW 225KM
Objavljeno: Sr sep 17, 2008 12:34 pm
Napisal/-a shusuglao
vacuum meter meri vakum v sesalnem kolektorju, to je za atmosferske motorje ki itak delajo samo vakum
za turbo motor kupiš kombiniran boost/vacuum števec
priklopiš pa isto na kolektor, ker če ga daš pred loputo za gas ti jasno ne bo vakuuma meril
dobi se vse tudi v slo, samo je ponavadi preko ebaya ceneje pa še večjo izbiro imaš
Objavljeno: Sr sep 17, 2008 7:59 pm
Napisal/-a dragon22
kam se pa potem montira za pritisk turbine in air/fuel razmerje? In kako se to sploh montira, kakšne so to sonde, a moreš zvrtat kake luknje?