Stran 1 od 2
Vgradni filter z navrtanimi luknjami!!
Objavljeno: To okt 14, 2008 10:07 am
Napisal/-a Aless_K
Na strani od RSRa sem prebral o testih kjer so dobili le 56% upora zraka z navrtano škatlo kjer je not zračni filter..se pravi so zmanjšali upor skor za polovico!!
Zanima pa me, če je kdo kaj podobnega dejansko sprobal in če so rezultati res tako občutni (ker, če navrtaš luknje v škatlo vleče topel zrak pri motorju, ali??)
In konkretno kakšne luknje bi morale bit (velikost) in koliko bi jih mogel navrtat, da bi dejansko dosegel nek efekt??
Pa če bi se dalo to tako navrtat, da te luknje ne bi bile vidne in me strici na tehničnem ne bi preveč kregali?!! :P
Za vse odgovore se zahvaljujem!!

Objavljeno: To okt 14, 2008 10:17 am
Napisal/-a MSrougeZX
Jaz sem namesto lukenj (ker se ni kaj preveč poznalo) naredil odprtino tam približno 15x7 cm. Če odprem pokrov motorja se odprtina sploh ne vidi ker jo zakriva akumlator. Malo se pozna, se pa dere enako kot če bi imel odprti športni zračni filter.
Objavljeno: To okt 14, 2008 10:19 am
Napisal/-a Aless_K
Ja, sem tudi o tem razmišljal, da bi naredil odprtino..a na tehničnem do sedaj nisi imel težav??
Objavljeno: To okt 14, 2008 10:29 am
Napisal/-a MSrougeZX
Avto še ni bil na tehničnem, ker je star bil šele 3 leta. Bom pa za naslednje leto prilepil tisti del plastike nazaj začasno z izolir trakom, pol pa spet odstranim.
Re: Vgradni filter z navrtanimi luknjami!!
Objavljeno: To okt 14, 2008 11:10 am
Napisal/-a abbe
Aless_K je napisal/-a:Na strani od RSRa sem prebral o testih kjer so dobili le 56% upora zraka z navrtano škatlo kjer je not zračni filter..se pravi so zmanjšali
upor skor za polovico!!Zanima pa me, če je kdo kaj podobnega dejansko sprobal in če so rezultati res tako občutni (ker, če navrtaš luknje v škatlo vleče topel zrak pri motorju, ali??)
In konkretno kakšne luknje bi morale bit (velikost) in koliko bi jih mogel navrtat, da bi dejansko dosegel nek efekt??
Pa če bi se dalo to tako navrtat, da te luknje ne bi bile vidne in me strici na tehničnem ne bi preveč kregali?!! :P
Za vse odgovore se zahvaljujem!!

po keri matematiki?
a pred tem je bla pa upornost zraka 100%,kako je poj sploh zrak prsu do filtra?
ce so popravl so popravl za ksnih 10% pa to mislm da se neb poznal na enem navadnem avtu....tko da brez veze
Objavljeno: To okt 14, 2008 11:46 am
Napisal/-a Aless_K
Glej..to pomeni, da je bila upornost zraka po tem ko so zvrtali luknje le še 56% glede na vrednost, ki so jo imeli pred (brez lukenj)..ali drugače povedano se je upornost zmanjšala za 44%!
Sicer pa maš tukaj link in si poglej:
http://www.rsportscars.com/slo/clanki/zracni_filtri.asp
Objavljeno: To okt 14, 2008 11:49 am
Napisal/-a MacTron
Aless_K: Pozdravljen na a.com...
Torej upam, da vsemu ne vrjames na prvo zogo sploh pa tale sestavek iz linka:
Verjetno je prvi razlog za nakup športni glas, ki ga ima motor po tem posegu.
Obstaja tudi prepričanje, da bomo s montažo športnega filtra pridobili
minimalno 5 KM dodatne moči, mogoče še več, in to že ob navadnem motorju.
Subjektivno mnenje... vendarle obstaja prepricanje

Objavljeno: To okt 14, 2008 11:51 am
Napisal/-a Voith
verjetno so misll, da je pretok navaden 100% pol ko so navrtal so dobil pa 44% vec zraka not. sam kaj ti to pomaga ce masina verjetno niti tok ne pozauga kokr navadn fltr omogoca..
to vrtanje lukenj v filtre se tut men zdi brezveze. neki ljudje v nekem razvoju so tak filter kot je, naredl z razlogom. hudo dvomm, da je ksn efekt od teh lukenj, razn vecjega ropota..
Nabava športnega zračnega filtra je vedno pomenila prvi korak pri predelavi avtomobila.
hehe pr men to nikol ni velal.
Re: Vgradni filter z navrtanimi luknjami!!
Objavljeno: To okt 14, 2008 11:51 am
Napisal/-a sašo5
Aless_K je napisal/-a: Zanima pa me, če je kdo kaj podobnega dejansko sprobal in če so rezultati res tako občutni (ker, če navrtaš luknje v škatlo vleče topel zrak pri motorju, ali??)
....to sem že na stoenki osemdesetih let delal: ohišje zluknjal in šport vložek not......če ne druzga, filing pri zvoku je občutno boljši....(zapoje skoraj kot šestak

)
...če ti ni ohišja škoda, "vrtaj sine kolk ti srce poželi".....
"konjičkov" pa sigurno ni(mogoč celo kak manj......)
Objavljeno: To okt 14, 2008 12:24 pm
Napisal/-a Aless_K
Ja, če bom vrtal bom tako, da bom probal dobit nekje drugo ohišje (s kakega smetišča)
Objavljeno: To okt 14, 2008 12:27 pm
Napisal/-a Voith
slabost imajo, da prepuščajo znatno več umazanije in prahu v motor (300-500 % več)
sicer pravijo, da to ne upliva na življensko dobo motorja, ampak bolš sigurn ni če je bol umazan

Objavljeno: To okt 14, 2008 2:27 pm
Napisal/-a dskrab
Objavljeno: To okt 14, 2008 2:34 pm
Napisal/-a dskrab
Aja pa še to, tist kar v članku piše, da je pretok pri športnem vložnem filtru enak kot pri originalnem po moje ni res. Ker sem videl na nekem sejmu kjer je K&N na lep in praktičen način to pokazal koliko je več pretoka zraka pri športnem vgradnem filtru.
Objavljeno: To okt 14, 2008 2:43 pm
Napisal/-a Aless_K
Ql ta zadevca z airboxom..samo po moje je pri meni problem, ker imam škatlo nad motorjem pol bi pa vleklo not čist vroč zrak od motorja in bi verjetno še kar na konjih zgubo!! Ne vem, kakšno mnenje na to..
Objavljeno: To okt 14, 2008 2:44 pm
Napisal/-a Aless_K
BTW..Hvala za slike dskrab!!!

Objavljeno: To okt 14, 2008 2:47 pm
Napisal/-a Aless_K
dskrab je napisal/-a:Aja pa še to, tist kar v članku piše, da je pretok pri športnem vložnem filtru enak kot pri originalnem po moje ni res. Ker sem videl na nekem sejmu kjer je K&N na lep in praktičen način to pokazal koliko je več pretoka zraka pri športnem vgradnem filtru.
Ja to se je men tud malo čudno zdelo, da nebi čist nič izboljšal pretočnosti zraka!!
Objavljeno: To okt 14, 2008 3:53 pm
Napisal/-a martk
Tuš tuning

Razen hrupa ne pridobiš praktično nič, ker tisti zrak, ki ga motor zajema, se mora še nekje predelat, pa tudi nekje ven pihnit. Zamislite se. Plus to, da ti bo 3/4 leta vleklo topel zrak (in ne iznad maske, oz. nekje, kjer se serijsko zajema zrak) , in kdor se malenkost spozna na motorje, ve, kaj to pomeni. Če pa ne veste, pa veselo vrtajte in se imejte fajn na tehničnem, ko boste "za*ebali" zakone
LP
Martin
Objavljeno: To okt 14, 2008 4:25 pm
Napisal/-a extreme N
Mislim da sem nekje ze omenil, lahko pa se enkrat. jaz sem kupil sportni filter s plasticnim ohisjem. Zal se pri meni ne da speljat hladnega zraka na filter ker ni prostora. Skorej 1 leto sem studiru kako sem zajebu in da vlece topel zrak, koncno sem videl (ja, v tusu, kje pa drugje) digitalni termometer za 8 eur. Zakaj ne poskusit??? Torej sem ga namontiral v ohisje filtra (ja, na notranji strani ohisja, slab cm od filtra) in se enega da meri sunanjo temperaturo.
Razlika ko se vozim npr. 50km/h je 3 stopinje (jasno, vec v filtru kot zunaj) in to poleti!
Ko se ustavim se zacne temperaatura dvigovat (tudi jasno, saj vlece topel zrak mimo motorja) in se povzpne v 2 minutah preko 70 stopinj, v slabi minuto ko se zacnem premikat spet pade skorej na zunanjo temperaturo.
Ok zdej pa glede tega kaj sem s tem pridobil:
zvok in izkljucno zvok. zato se mi je v bistvu tudi slo. mogoce se motor lepse zavrti ko pohodim plin ker lahko potegne vec zraka, skoraj neopazno ampak nekaj je. seveda govorim ko ne stoji na miru.
upam da ti bo kaj pomagalo.
Pa se moje mnenje: ne vrtaj skatle, kupi konusnega, ce mas moznost napelji zrak in pred tehnicnim zamenjaj na original in to je to..
lp
Objavljeno: To okt 14, 2008 4:59 pm
Napisal/-a MAHI
Jaz imam pri senicu 2.0 lepo prerezano škatlo malj boljši so pospeški pa tudi pri porabi se pozna imam pa vložek filtra K&N . Pozimi pa lepo škatlo spet sestavim nazaj kajti pozimi preveč popije ker dobi preveč mrzlega zraka!
Objavljeno: To okt 14, 2008 6:07 pm
Napisal/-a drsokodj
nimajo na tehničnem nič za komplicerat.
...jaz bi namesto da bi relaz AirBox, namestil airbox kje drugje oz do airboxa pripeljal še kakšno cev iza odbijača