Stran 1 od 2
namestitev 1.7 turbo motorja
Objavljeno: Pe okt 24, 2008 5:09 pm
Napisal/-a mr.ramo
lp..ker imam renault 5 me full mika da bi dau 1.7 T motor not

,ker pa nism kj prevec dobr seznanjem s tem kako to kj poteka

...bi vas prosu ce mi kdo mal pomaga glede nastavitve tega motorja in ce so seveda ksne "spesl" komplikacije glede te nastavitve na splošno:D...hvala v naprej:D..Lp!!
Objavljeno: Ne okt 26, 2008 8:43 am
Napisal/-a Žiiga
volvo 480 turbo

Objavljeno: Ne okt 26, 2008 5:34 pm
Napisal/-a mr.ramo
..ja sj wem da je to motor od volvota 480

..samo bi rabu mal napotkov kako to kj poteka

...mogoce poznas koga da bi ze delau kaj takega?? ..lp
Objavljeno: Ne okt 26, 2008 5:50 pm
Napisal/-a fičfirič
na renault forumu je od tega dost napisano.Edin to vem da potem rabiš en nosilc iz lagune de paše.
Re: namestitev 1.7 turbo motorja
Objavljeno: Po okt 27, 2008 8:22 am
Napisal/-a tristan01
RejmiK je napisal/-a:lp..ker imam renault 5 me full mika da bi dau 1.7 T motor not

,ker pa nism kj prevec dobr seznanjem s tem kako to kj poteka

...bi vas prosu ce mi kdo mal pomaga glede nastavitve tega motorja in ce so seveda ksne "spesl" komplikacije glede te nastavitve na splošno:D...hvala v naprej:D..Lp!!
Upam da imaš R5 GTT, sicer boš moral predelati še ves preostanek avtomobila. Močnejši motor potegne za sabo tudi močnejše zavore, čvrstejše in nižje podvozje, kakšno dodatno ojačitev karoserije če je potrebno, drug menjalnik (najboljše da ga presadiš skupaj z motorjem), druge polosi...... Skratka niso to lego kocke, da boš motor snel in drugega notri vtaknil.
Lp Tristan01
Objavljeno: Po okt 27, 2008 8:47 am
Napisal/-a croma_man
pr renoju so lego kocke ker tud menjalniki pašejo navzkriž

Objavljeno: Po okt 27, 2008 12:57 pm
Napisal/-a tristan01
croma_man je napisal/-a:pr renoju so lego kocke ker tud menjalniki pašejo navzkriž

Upam da je tole mišljeno kot štos. Prirastek moči za cca 100KM ni mačji kašelj. Si niti ne znam predstavljati koliko se obremenitve karoserije povečajo. Sem v živo in od blizu videl kako je potrebno ojačati nekatere avtomobile s podobnimi predelavami, da ni po nekaj mesecih karoserija razpadla, pa še potem so se pojavljale razpoke (počeni zvari) na nosilnih elementih karoserije. Ok menjalnik pač pašejo križem. Veliko težav bo s tem rešenih, vseeno pa ne zagotavlja to varnosti na cesti.
LP Tristan01
Objavljeno: Po okt 27, 2008 1:09 pm
Napisal/-a nebivedu
Petka turbo ni nič bolj ojačana od petke five. Mogoče samo drugačne zavore in zadnja prema, vse sotalo, kar se karoserije (brez odbijačev) tiče je pa 3 vratna petka in ni važno GTX, GTE, five ali GTT.
Objavljeno: Po okt 27, 2008 4:47 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Petka turbo ni nič bolj ojačana od petke five. Mogoče samo drugačne zavore in zadnja prema, vse sotalo, kar se karoserije (brez odbijačev) tiče je pa 3 vratna petka in ni važno GTX, GTE, five ali GTT.
Točno tak....in tud 5 vratna ni kaj dost švohnejša edin dalša je za par cm....edina razlika pri petka so zavore.....1.1(47km) in 1.4(64) imata enake zavore....dizl ima močnejše prednje diske (debelejše z enakimi kleščami in ploščicami) 1.4T , in 1.7 pa imata spredaj ventiliran dvojni disk in zadaj diske. Sprednje zavore na petko pašejo (dvojne ventilirane) od megana 1.6 celo 98 letnika.....kanguja,cliota.....zadaj daš enostavno diske od GTT oz. menjaš komplet celo premo, ki je tudi trša.....Motorjev imaš malo morje ki pašejo šravf na šravf ( celo 1.8 16V) edin nosilce moraš tu pa tam malo predelat ampak je mačji kašelj.....V podvozju ni razlik edin kaj ima 1.4 T in pa 1.7 močnejši stabilizator nižje in bolj močne vzmeti.....to pa je vsa razlika.
Sanke motorja so enake pri vseh.....dizl ma spredaj pred hladilnikom še dodatno vezno.....karoserija je delana za levo in desno stran volana (angleška in evro verzija) Nosilci oz. luknje za nosilce so pri vseh za servo letev....servo letev paše od vseh petk (mislim da celo od tvingeca) bencinar ima servo pumpo gnano prek jermena ( doma se mi valja komplet če rabi kdo dam za zmerno ceno) dizl ima pumpo preko elektrike......menjalniki pašejo skrižem vsi....od 1.1 motorja na 1.4 energy (47 konjev potem pa 84 in gre normalno...) lamele sklopk so pri vseh enake.....1.7 turbo motor je v bistvu enak (podoben zelo) 1.6 dizlu katerga imam jaz.....blok motorja je enak....razlika je samo v glavi večjih batih in močnejših ojnicah.....na pogled sta motorja enaka.. če dizl ne bi imel tako očitne bosch pumpe ne ločiš med njima....
Objavljeno: Po okt 27, 2008 10:09 pm
Napisal/-a mr.ramo
lisko...svaka ti cast za tak scenatij:Phehe...zj se mi malo bolj sanja kako kj poteka ta predelava

...kaj pa mislis a se mi to splaca naresti??..ker imam res zeljo nekaj takega narestii:D..kaj pa mislis kerega je lazje dati not 1.7 T ali 1.8 16v?? ...hvala za nasvete:D:D:D:D:D:D:D:D:D...pa Lp:P
Objavljeno: Po okt 27, 2008 10:11 pm
Napisal/-a mr.ramo
..aja paše neki:Dskoraj pozabo:Pheh..kasne turbine bi pa pasale na ta motor,pa kok bi se dalo to kj "navit"??...

Objavljeno: Po okt 27, 2008 10:40 pm
Napisal/-a lisko
Splača al ne..... bilo kaj ti rečem se ne splača:D Tako da če ne delaš zase in za dušo potem raje opusti vse skupaj in niti ne pomisli na kaj takega......Glede bencinarjev in ostalih zadev ti ne znam kaj dosti svetovat ker moj cilj so dizli

Tako da tu imam jaz malo več težav ker 1.5 DCI sploh ne vem če bi spravu not.....Malo pobrskaj po netu, maš dosti predelav petk tudi v sloveniji... pred kratkim je goodvard vgrajeval 1.4 energy motor v petko tako da kontaktiraj njega....
Objavljeno: So jan 03, 2009 7:02 pm
Napisal/-a mr.ramo
...tkole zj tale predelava R5-ke na zalost nebo uspela ker je prislo do spremembe(novo avto na sceni:D)...tko da jbg..sj mogoce bo pa drugi avto delezen kasne podobne predelave kar werjamm da bo:D:D:D:D ..hvala useeno za nasvetee!!!...lp
Objavljeno: So jan 03, 2009 7:12 pm
Napisal/-a solidx
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 9:18 am
Napisal/-a pocesnkII
ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo
Objavljeno: To jan 06, 2009 3:46 pm
Napisal/-a Beastmaster
pocesnkII je napisal/-a:ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo
Volvo?
460?
480?
Koliko??
Objavljeno: To jan 06, 2009 3:47 pm
Napisal/-a Pulz
U kakem stanju je motor pa turbina? kaka je cena? kolk od oka bi blo treba se ulozit u njega da bi biu tip top? cist informativno sprasujem
Objavljeno: To jan 06, 2009 7:31 pm
Napisal/-a ...:::Team:::...
pocesnkII je napisal/-a:ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo
PM prosim s ceno

Objavljeno: Če jan 08, 2009 3:11 pm
Napisal/-a bezovek
kaksna je pa razlika med 440/60/80
Objavljeno: Če jan 08, 2009 5:31 pm
Napisal/-a TriCikl
bezovek je napisal/-a:kaksna je pa razlika med 440/60/80
440 in 460 se razlikujeta po obliki/dolžini (460 je 4, 440 pa 5 vraten) , 480 je pa po obliki povsem drugačen. V vseh treh pa so bili 1.7 renaultovi motorji.