Stran 1 od 1

GAS SUPERCHARGER

Objavljeno: So okt 25, 2008 10:36 pm
Napisal/-a Dariooo
Zdravo

V eni reviji sem bral...pa je nekdo spraseval o centrifugalnem kompresorju flygas...pa sm reku da bom malo pogledal na netu...in malo se vas uprasal..
to je dejansko mesanica med kompresorjem in turbino.....zene se ga kot kompresor....tlak pa ustvarja kot turbina....pa zadeva zgleda kr majhna.....ne vem..kaj misliste vi o tej zadevi....je to sploh v sloveniji znana zadeva?

Slika

To pa je homepage....

http://www.flygas.info/en/compressore_m ... arger.html

Objavljeno: So okt 25, 2008 10:51 pm
Napisal/-a Karletto
se da to naštimat na motorju na surovo?

Objavljeno: So okt 25, 2008 10:53 pm
Napisal/-a Dariooo
Karletto je napisal/-a:se da to pol naštimat na motorju na surovo?


na surovo..kko to mislis?...da bi kr tko na bilo kiri motor dal to gor?..pomojem da se ta...lih tu je pomojem finta, ker ne rabis nekih velikih predelav...le nosilec mores naredit...in jermenico se cez njega speljat....pol pa filas zrak not pomojem....bu .)
LP

Objavljeno: So okt 25, 2008 10:59 pm
Napisal/-a Karletto
video http://www.youtube.com/watch?v=f7KPuHzaXbo
192KM -> 310KM
majo za avte in 4x4, ki pa so drugačni.

Objavljeno: So okt 25, 2008 11:00 pm
Napisal/-a fičfirič
če kaj prov vidm je to enostavno vzet sesalni del turbine,ter gnan prek večjega zobniškega prenosa,da se zavrti dosti visoko.Nč posebnega.Ni pa nič v stilu "plug and play"....kakorkoli ti motor prisilno polniš,moraš temu prilagoditi najmanj kompresijo,ter vbrizg. V tem primeru pa še nosilce, ter od nekje speljati jermen.
Tam vidim da piše podatek 0.8 bar.Za nizke pritiske 0.45-0.55 ponavadi niti ni treba spreminjati motorja, ker serijske nastavitve še nekako potrpijo,je pa tudi prirastek primerno majhen.

Objavljeno: So okt 25, 2008 11:22 pm
Napisal/-a lisko
Cena?

Objavljeno: So okt 25, 2008 11:24 pm
Napisal/-a Dariooo
lisko je napisal/-a:Cena?


buu..nism je nikjer nasu :(

Objavljeno: Ne okt 26, 2008 8:33 am
Napisal/-a lisko
Dariooo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Cena?


buu..nism je nikjer nasu :(

Jaz tud ne zato pa sprašujem. Pa kolikor sem razbral je tole z italije?

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 12:03 am
Napisal/-a matej_jack
Cena je 1700€, dajo popust če kupi mehanska delavnica.

Flygas je napisal/-a:The price is 1700€, including the pulley for your specifically
application.

The internal ratio is 4,2:1

We can made an discount for mechanical workshop.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 7:55 pm
Napisal/-a Dariooo
lisko ja iz italije je.....1700?...waw...niti ni poceni ne....S 1700 pa ja zrihtas sesalni in izpusni kolektor za navadno turbino...tko da se tole kaj dosti ne splaca ne...pa se nekega pritiska ni..... :)
LP

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 8:13 pm
Napisal/-a alanq4
To obstaja ze dolgo, en proizvajalec je vortex

Slika

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 11:27 pm
Napisal/-a lisko
Hja ni poceni je pa novo pa garantirano deluje :D Drgač turbine za 1.6 dizla (moj motor) se prodajao za od 100 evrov navzgor. Problem je ker bi mogu predelovat vse živo....kar pa mi nekak ni najbol.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 11:45 pm
Napisal/-a Lumpy_
Kupi si turbodizla pa ne jamri :P

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 11:49 pm
Napisal/-a MyWay!
Nisem vedel, da kaj takega sploh obstaja.

Objavljeno: To nov 04, 2008 10:03 pm
Napisal/-a lexuss
neki tazga mislm jst nrdit. hvala za pikčr. zdej mi bo lažje.

Objavljeno: To nov 04, 2008 11:38 pm
Napisal/-a lisko
Lumpy_ je napisal/-a:Kupi si turbodizla pa ne jamri :P

Mam turbo dizla z 12 prestavami tak da tiho :D

Objavljeno: Če nov 06, 2008 11:42 am
Napisal/-a Lumpy_
Frajer boš :lol: :P

Jaz tud mam turbodizla, ampak z 8 prestavami + polovičke :twisted:

Objavljeno: Če nov 06, 2008 11:29 pm
Napisal/-a Voith
ebay.

obstajajo 3 vrste kompresorjev;

centrifugalni kompresor (to je ta na zgornji sliki)
Slika
roots kompresor
Slika
in twin screw kompresor
Slika


naj bi bli te centrifugalni najboljsi,
so pa se vseen zgube s tem sistemom velike, ker za tole gnt gre kr velik konjickov.
turbo je vseen energetsko velik bl ucinkovit.

drgac sta pa 2 glavna tekmeca v centrifugalnih kompresorjih vortech pa procharger
http://www.vortechsuperchargers.com/
http://www.procharger.com/

ce mal na njihove strani pogledas, vids tut da se precej sovrazjo med sabo in pluvajo en na druzga :lol:

aja drgac se pa neda takih velikih nadtlakov delat kot s turbino, pa tut regulacija tlaka pri takem SCju je pogojena z razlicnimi jermenicami in jermeni kar je mal neprijetno...

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 3:54 am
Napisal/-a MikeLima
Voith

:) Pa glih tale Me-109 na slikci pri tebi je imel tak rotacijski kompresor.Vstop je tocno nad prednjim robom levega krila. Tako da je zadeva ze juhuhu dolgo znana, kot pravzaprav vse v mehaniki, razen materialov. Bi se nasel se kak kompresor, ne samo ti trije. Je se Comprex (Mazda), G-lader (VAG), pa se kaksen.