Stran 1 od 2

Pospeški!!

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:10 am
Napisal/-a Pugi
Prosim, ne razumite tega narobe in berite do konca!

Zanima me kako merijo pospeške avtomobila, da jih potem predstavijo kot uraden podatek... Namreč!
Nočem zdj neki se napihvat al pa kej tacga, ampak me res zanima, zakaj vedno ko merim pospešek od 0 do 100 iz mirovanja dobim rezultat pod 10.4 (od 10.1 do 10.4), imel pa naj bi ga pa 11.0 oz. nekje celo piše 11.7 (samo mislim, da je to za SW).

Merim na cesti, ki je celo rahlo v klanec, speljem iz mirovanja, tako, da dam v 1., sitisnem štoparico in spustim sklopko - pa še to ne s polnim plinom, ker ga šparam.
Res je, da je oprijem dober (cesta&Dunlop9000/205), imam nekaj predelav, samo se mi zdi, da rezultati nebi smeli tako odstopati. Nabijam ga skorej do blokade (prestavljena iz 6400 na 7000), se pravi nekje do 6100, pri okoli 90 dam v 3.

Števec mi ne laže (preverjeno), bencina mam not več kot pol, meril sem že 10 krat.

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:15 am
Napisal/-a MGsax
mogoče pa merijo z novo mašino ti pa z zlaufano,....

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:18 am
Napisal/-a Serđo™
merjenje s štoparico v roki naj ne bi bilo najbolj točno - zakaj, ne vem, je pa pisalo nekje :)

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:27 am
Napisal/-a zoranwagen
Mislim, da se pospeški merijo:
-1 oseba
- 70 kg prtljage
- poln tank goriva
- cesta ma naklon (ne spomnim se točno kolko %)
- vozi se v obe smeri potem pa vzamejo povpreček
- asfaltna podlaga je določena (grobost)
- pritisk v gumah je spet določen
- temp. zraka asfalta
- pa vrjetno se bi še kaj najdlo....

Zato tud vedno pride do odstopanj pa čeprav specializirane revije delajo teste. Je pa tud par norm po katerih se lahko meri!

Pa ne me obesit pišem tole iz spomina in nekak tak bi moralo bit!

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:29 am
Napisal/-a Pugi
Vrjetno z novo, ja, ker js mam že 50k in se je tud končna povečala...

Štoparica v roki je bol tkotko, samo js sm meru 10 krat in sm po 11 sekundah že precej čez 100...

Zoran, hvala za pojasnila, nism vedu - 70 kil prtljage - bom naslednjič uzel sopotnika...

Objavljeno: Po sep 15, 2003 11:29 am
Napisal/-a MGsax
pa štoparca v roki je že en šibek člen.

Objavljeno: Po sep 15, 2003 12:26 pm
Napisal/-a iKst
kako veš da ti števec ne laže ? Ponavad je napaka pri 100kmh že kar opazna in ti lahko podaljša čas za kakšne pol sekunde.

Pol je tukaj vprašanje gum. A maš na avtomobilu originalne gume ? Za moj avto konkretno lahko povem da ma original gume 15" širine 195. S takšnimi gumami je zlo težko spelat brez da bi se v prazno vrtele. Zato ima recimo z širšimi gumami in lažjimi feltnami avto boljše pospeške kot jih navaja tovarna (jaz nisem meril, ampak na forumu od SX kluba je dost takšnih ki so merili, tudi z laserjem in tistim kolesom itd.)

Pol si reku da maš nekaj predelav. Že samo če maš dober zmontiran filter not pa če so feltne lažje od originalnih se dost pozna.

Pač, sprijazni se da maš boljše pospeške kot jih navaja tovarna :)

Objavljeno: Po sep 15, 2003 1:14 pm
Napisal/-a Pugi
Ja, sej vem, te predelave, pa to.. Uglavnem me je zanimal način merjenja pospeškov, kar je ZW dobr razložu.

Dones smo probal 3x307 1.6 drag.
Onadva sta popolnoma izenačena, js sm pa z vsakim zmagou več kot očitno, kar je posledica:
vzmetenje H&R, Športni Filter Sprintfilter SuperCompetition + dotoki zraka, 205 namesto 195 (pa še lite namest železnih), auspuh zweirorenTM, pa še rahel chipT...

Predelave se obrestujejo!!! :D

Objavljeno: Po sep 15, 2003 2:07 pm
Napisal/-a jakaracman
Števici pri 100 km/h večinoma lažejo okol 5%, če si menjal dimenzije gum lahko še več, pa je takoj kaka sekunda ...

Objavljeno: Po sep 15, 2003 2:23 pm
Napisal/-a Pero
števec najlažje preveriš tako da najdeš ravno avtocesto z malo prometa in voziš konstantno z isto hitrostjo. Na sredini imaš tablice z distanco na 500 m. Za 120 kmh bi rabil 1/2 minute, če bi rabil pri 100 km/h vzami kalkulator pa preračunaj ;) več meritev ko boš naredil, bolj točen bo rezultat. Čisto natančen pa ne bo nikoli z štoparico v roki :(

Isto je z pospeški, meritve z štoparico so bolj okvirne kot pa dejansko natančne. Pa verjetno vsaka tovarna raje napiše malo manj pa si srečen če dejansko več dobiš, kot pa če bi napisali prehud pospešek, pa ga nihče nebi mogel doseči.

Drugače je pa še veliko faktorjev ki vplivajo na pospeške, od temperature in vlage zraka, obremenjenosti avta, stanja motorja...

Meni se tudi zdi da so tovarniški podatki z polno posodo za gorvo, 2 osebe (ali 1+70 kg ;) ) merjeno v obe smeri, itd... To plus odstopanja meritev bi te bolj približalo tovarniškim podatkom.

Objavljeno: Po sep 15, 2003 7:23 pm
Napisal/-a Haby
@ZW A ne merjo z dvema odraslima v avtu?

Objavljeno: Po sep 15, 2003 7:45 pm
Napisal/-a Blinder
Res je, da ti števec že takrat laže za cca 5%. Tovarniški podatki pa itak lahko lažejo. Vozil sem avto, ki je imel podatek 0/100 14,3 in drugi 13,8. Pa med njimi ni primerjave... Drugi gre 100x bolše. Najbolše je gledat neko razmerje med močjo in razmerjem moč/masa.

Objavljeno: To sep 16, 2003 8:15 am
Napisal/-a zoranwagen
Haby je napisal/-a:@ZW A ne merjo z dvema odraslima v avtu?


Po eni normi je 2 osebi po drugi pa 1 oseba+prtljaga!

Objavljeno: To sep 16, 2003 10:21 am
Napisal/-a monster_d
Em a ste se kdaj uprasali a so podatki iz prakse ali racunski???
Ce ni varinanta da se zglede na maso, moc... itd. zravcuna pospesek tako kot tudi koncna!
No mozn tudi da se motim!
Aja glede na pospesek z predelavami pa je tak, pri enih se manse dodelave dost poznajo, pr enih pa spet ne!
Jaz sm ga tudi izbolsal za caa. 3,5s!
Sicer pas je pri tej zadevi veliko dejavnikov jih je lepo napiso zoranwagen!

Objavljeno: To sep 16, 2003 10:28 am
Napisal/-a WhiteCell
potem si prisel iz 12s na 9.5s...v kar pa dvomim....
jest sm mel svojga tam okol 10-11s..pa je res hudo sel ( priblizno tako kot Getz)

Objavljeno: To sep 16, 2003 10:56 am
Napisal/-a monster_d
TechnoBoY je napisal/-a:potem si prisel iz 12s na 9.5s...v kar pa dvomim....
jest sm mel svojga tam okol 10-11s..pa je res hudo sel ( priblizno tako kot Getz)


a-a
60-ka orginal ma 15,5s do 100!
zdaj pa okol 12s je!

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 5:59 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
pozna se tut kakšno vreme je ce je bol hladno gre bol, mogoče je ze kdo upazu da gre avto lepše pred nevihto, ( bol gost zrak)

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 6:56 pm
Napisal/-a cresh
ej pugi a maš ti HDI?

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 9:46 pm
Napisal/-a super98
Pugi je napisal/-a:Ja, sej vem, te predelave, pa to.. Uglavnem me je zanimal način merjenja pospeškov, kar je ZW dobr razložu.

Dones smo probal 3x307 1.6 drag.
Onadva sta popolnoma izenačena, js sm pa z vsakim zmagou več kot očitno, kar je posledica:
vzmetenje H&R, Športni Filter Sprintfilter SuperCompetition + dotoki zraka, 205 namesto 195 (pa še lite namest železnih), auspuh zweirorenTM, pa še rahel chipT...

Predelave se obrestujejo!!! :D



Kako ti pa lahko vzmetenje pomaga pr pospešku??? Sej ga nisi tok znižu da si zmanšu zračn upor...al pa

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 10:19 pm
Napisal/-a Mean Machine
Moje izkušnje: Če je avto ful trd (amortizerji) se pri štartu in bremzanju ne dviguje (ali zapiči na nos) kot s serijskim vzmetenjem, kar posledično LAHKO omogoča boljši pospešek (bolj v teoriji kot v praksi).

Glede zraka- če je hladno zuni filtr dobi več hladnega zraka..... :shock: :?: