Stran 1 od 1

PREDELAVA ZAVOR GOLF MK1 - TEŽAVE

Objavljeno: So nov 15, 2008 5:47 pm
Napisal/-a nanni
Lep pozdrav,
imam en velik problem. Namreč na golfu 1 sem zamenjal celoten zavorni sistem,
in sicer spr. in zad. diski s čeljustmi, cevi, zavorni celinder, vakum boben od golfa 2 gti.
Problem je pa zdaj tak, da sem že diplomiru zraven, pa ne sam js, še kak mehanik zraven - da zavor ni! Ko je avto ugasnjen je pedal dokaj trd, ko ga laufam pa pedalke sploh ni - pade not tud pri pumpanju. Nikjer ne toči....

Če je kdo že mel take probleme naj mi prosim pomaga, če ne mi avto služi kot kremenčkomobil. :?

Objavljeno: So nov 15, 2008 6:03 pm
Napisal/-a HONDEK
mel podoben problem. Vzrok je bil da je bil prešvoh ojačevalnik zavorne sile ;)

Objavljeno: So nov 15, 2008 6:18 pm
Napisal/-a nanni
čudno se mi zdi, ko pa je originalni nov celinder. a je možno da mam premal hoda? namreč mogu sem pedalko predelat

Objavljeno: So nov 15, 2008 7:07 pm
Napisal/-a HONDEK
ma ne finta je v tem da je sedaj potrebna večja zavorna sila in je zgleda seriski ojačevalnik preslab.


Premalo hoda nebi smella met sa zavora mora prijet odzgoraj ;)


kak mam WV nareto pa nevem :?

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 11:46 am
Napisal/-a nanni
mislim da ojačevalnik ne more bit preslab, je originalni gti-jev, večji.
problem mora bit nekje drugje. vse sem že probu zato pa ne vem kaj bi še lahk blo

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 12:00 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
nanni je napisal/-a:mislim da ojačevalnik ne more bit preslab, je originalni gti-jev, večji.
problem mora bit nekje drugje. vse sem že probu zato pa ne vem kaj bi še lahk blo


Si ti sigurn,da si dobro prezračil sistem... :idea:

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 1:45 pm
Napisal/-a fičfirič
Mogoče maš pa prešvoh vakum z motorja ki ubistvu futra servoojačevalnik.Zna biti gti dela večji vakum ki ustreza le svojem cilindru.Probavat mal druge servote pa se vidi...

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 1:54 pm
Napisal/-a primozek69
Pol ne bi pedal not padu. Lahko,da ti glavni cilinder preliva.

Aja,cilinder je nov. Okej.

Po moje bo Fan vedu (oz. Hanzzi Tassi)

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 1:59 pm
Napisal/-a urosr
Mel enak problem, fora je u tem da se ti sistem ne prezraci uredu, prezraci se pa zato ne ker nimas uredu nastavlenga zavornega cilindra glede na pedal in servo ojacevalnik, in ti glavnega zavornega cilindra ne vrne do konca in ne more potegnat olja po celem sistemu.

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 3:23 pm
Napisal/-a nanni
urosr je napisal/-a:Mel enak problem, fora je u tem da se ti sistem ne prezraci uredu, prezraci se pa zato ne ker nimas uredu nastavlenga zavornega cilindra glede na pedal in servo ojacevalnik, in ti glavnega zavornega cilindra ne vrne do konca in ne more potegnat olja po celem sistemu.


ka pa vem.. zdej lahk gre pedal sam preveč ven, noter gre do konca... res pa nisem gledu kk je blo na dvojki nastavleno. bom probu, če ne bom pa tud pedalke menju z dvojke, sam spet pizdarija z armaturko... :cry:

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 3:33 pm
Napisal/-a urosr
Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 3:39 pm
Napisal/-a nanni
urosr je napisal/-a:Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.


ha !
žal ta servo nima za nastavit globine. ta stari originalni je mel ta pa nima, zato sem pa mogu našvasat ušes da sem sploh lahk prihaklu gor...

avto se kocka v šaleku - več maš na galeriji Fearless caddy

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 7:12 pm
Napisal/-a Dr_S
urosr je napisal/-a:Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.


Sorry za off

urosr kako zgleda to "nastavljenje" dolžine dela ki pride na pedalko?
A pri vakum servotu pri laguni ( letnik 97) se da štelat dolžina?

@nanni

Če si siguren, da si preluftal zavore, potem imaš samo dve možnosti.
Si dal nove diske in ploščice gor? ( jaz sem tud doktorat naredil, pol sem dal pa vse novo pa je bilo bp)

Okvara enega od "vitalnih" delov zavornega sistema.

Če pedal pumpaš ali se "napumpa" ( z vsakim pritiskom je bolj trdo) ali je skoz isto?

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 9:01 pm
Napisal/-a nanni
diski in ploščice so nove. čeljusti so sicer rabljene ampak sem menjal že 2 kompleta - da bi na obeh bla ista napaka ne verjamem...
sprednje čeljusti so res od caddya originalne, diske sem dal pa hlajene. če bi hotu dat gor gti-jeve, bi mogu nardit adapter na aksšenklu, ker mi šraufi ne pašejo. sicer je pa glede na mere bateka in širine čeljusti isti k... najprej sem mislu da je tu napaka, ker so hlajeni diski širši. včeraj sem dal nazaj originalne pa je isto sranje, oz. še slabše.

Objavljeno: Ne nov 16, 2008 10:36 pm
Napisal/-a Dr_S
Na čeljustih ni problem.

Ali je težava v vakum servotu, glavnem zavornem cilindru ali pa nekje v cevkah vseeno pušča.

Če pumpaš se pedalo napumpa ali je skoz isto trdo?

Objavljeno: Po nov 17, 2008 6:38 pm
Napisal/-a nanni
na suho je pedal trd na polovici nekje, ko zalaufam ga ni sploh. cevi so komplet nove.
j**e me sam ko avto laufa.
bom js v kratkem predelu vzvod servota in ga naredu da se lahk naštela pol bomo pa vidli... :?

Objavljeno: Po nov 17, 2008 7:11 pm
Napisal/-a pocesnkII
šedač bi mogu bit trd ko ne lavfa tut na zacetku in ne sele na polovici. npr
meni je trd na zacetku ko nelavfa in ko lavfa pa prime sele nekje od 3/4 do polovice naprej.

Objavljeno: Če nov 27, 2008 8:25 am
Napisal/-a sablač
8) mas isto armaturko kot moj bratec ,tud v enki in sicer seat ibiza-cordoba,in midvab sma tud mela probleme z bremzami,ker je bilo zadi treba kontra obrnt cilindre.namrec se ni dal odzracit vredu-vijak za odzracit ni bil cist na vrh in je vedno ostal not mal lufta.lp m

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 3:18 pm
Napisal/-a nanni
..ja res. problem je bil v kotu čeljusti. obrnu sem levo v desno, ainkliftu in vuala!
Sabljač hvala za nasvet... :)

sicer mi je že en prej to reku, pa ga nisem resno jemal :oops:

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 3:27 pm
Napisal/-a sablač
no sam da si reso.lp m