Stran 1 od 2

Turbo (bi-turbo , twin turbo (sequential...) , THP (BMW-PSA)

Objavljeno: Po dec 08, 2008 9:30 pm
Napisal/-a drsokodj
Živjo!

zanima me nekaj podatkov od sistemov:

bi turbo, twin turbo, thp (pežo-citroen-bmw sistem) , varibilni turbo, funkcija Westegate ventila .....

Te podatke rabim za seminarsko nalogo pri glavnem predmetu v 3. letniku smeri Avtoserviser....

nekaj ur že iščem po wikipediji in ostalih straneh in je zelo malo napisanega

HVALA in LEP POZDRAV

Objavljeno: Po dec 08, 2008 9:58 pm
Napisal/-a tubby
biturbo in twin turbo sta za večino ljudi isti stvari, tehnično naj bi bila razlika v tem da pri biturbo setupu (audi, mercedes, maserati... V motorji) je ena turbina na vsaki vrsti cilindrov, medtem ko je twin turbo setup recimo od toyote supre.

Ampak za japonca še nisem slišal da bi kdo rekel biturbo, pa jih ima precej V6 twin turbo motorje (300ZX, 3000GT/stealth) tko da ne vem glih... verjetno so ljudje navajeni govorit kakor se jim zdi, zame osebno so japonci twin turbo, evropejci pa biturbo :)

Objavljeno: Po dec 08, 2008 10:02 pm
Napisal/-a jfast33
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=27009
tukile si preber mas linke na katerih je vse napisan

Objavljeno: Po dec 08, 2008 10:03 pm
Napisal/-a abbe
variabilna turbina (predvsem pri dizlih) sluzi za zmansevanje turbo luknje,kot lopatic se spreminja gleda na hitrost motorja (obrate) s tem poskusa zagotavljati maximalen pretok na lopatice da jepolnjenje turbine vedno enako.
variabilne turbine nimajo westgate ventila saj lopatice opravljajo njegovo nalogo.
porsche je prvi seriski bencinar ki ima vatiabilno turbino.

westgate sluzi izpustu odvechih plinov v izpuh.
pac turbina lahko fila dokler je ne raznese.tega valda nocemo.zato mamo westage.ko turbina nafila z dolocenim pritiskom (dolocenim v programu krmiljenja) se westgate odpre da odvece pline spusti memo lopatic turbine da se ne zavrti se hitreje.

Objavljeno: To dec 09, 2008 12:20 am
Napisal/-a eFxx
Wastegate, ne WESTgate... ne govoriš o vratih na zahod ampak o ventilu.

Pa zgornji trditvi ne cist verjet... wastegate ventil odvaja presežne izpušne pline PREDEN ti dosežejo turbino, da tako zmanjša pritisk plinov v izpušnem delu kolektorja in s tem prepreči kompresorskemu delu turbine, da bi generirala previsok tlak.

Sicer pa, wikipedia ti pomaga
http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate

Objavljeno: To dec 09, 2008 6:39 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D

Objavljeno: To dec 09, 2008 8:05 am
Napisal/-a juhica
Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D


ni res. odvisno od proizvajalca pomenijo oznake razlicne stvari...

Objavljeno: To dec 09, 2008 11:55 am
Napisal/-a AudiFreak
Biturbo: nebi rekel da je ena manjša. Ker pri V6 bi pol eno stran motorja bolj polnilo kot pa drugo stran. 3-je cilindri bi dobili več zraka kot pa drugi trije. V bistvu bi tak pol elektronika zregulirala tlak. No ne vem...

Objavljeno: To dec 09, 2008 12:08 pm
Napisal/-a Par@gon
Saj na wikipediji kar precej piše: http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_turbo
Vglavnem se za sistem, ki vsebuje dve turbini, uporablja izraz twin turbo, včasih pa tudi biturbo (recimo Maserati uporablja tako poimenovanje). Gre pa za isto stvar.
Zanimivo, vedno sem mislil da ima GT-R sekvenčno (zaporedno) vezani turbini, na wikipediji pa piše da ima paralelno (vzporedno) vezani. Vsak dan se naučiš kaj novega :lol: .

P.S. @audifreak Ja, pri paralelno vezanih turbinah morata biti enake velikosti, ker delujeta skupaj, sinhrono. Pri sekvenčno vezanih je pa bolj smiselno da je ena manjša in ena večja, ker ta prva se lahko hitreje zavrti v nizkih obratih, ta druga pa se potem vklopi pri srednjih in potegne do konca skozi visoke obrate.

Objavljeno: To dec 09, 2008 12:10 pm
Napisal/-a goranTNT
Oznake povejo bolj malo, saj se dejanske stvari spreminjajo od proizvajalca do proizvajalca. Sicer pa seveda da imaš tudi sisteme z manjšo in večjo turbino. Recimo vrhunski BMW-jev 3.0TT (135i,335i) ali 3.00 TT dizel (335d, 535d). Manjša deluje pri manjših obratih, večja pri večjih, na koncu pa mislim da obe. Ta je prihodnost močnejših turbačev, saj praktično nimaš nobene turbo luknje moč in navor sta pa idealno razporejena.

Objavljeno: To dec 09, 2008 12:46 pm
Napisal/-a Mick Jerry
BMWjev bencinar iz 135 in 335 (N54 motor) ima dve enaki turbini, vsako polnijo 3 cilindri.

Dizelski 35d motor v najmočnejši različi pa ima dve različni turbini, ki delujeta v različnih režimih.

Objavljeno: To dec 09, 2008 5:21 pm
Napisal/-a bigturbo
Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D







ne bo držalo Bi-turbo so dve turbine enake velikosti,Twin turbo pa so postavljene u zaporedju,kar pomeni da najprej začne ena delat ,potem pa se prklopi še druga u določenih vrtljajih,pri Bi-turbo pa obe delajo hkrati in to skozi ;)

Objavljeno: To dec 09, 2008 7:01 pm
Napisal/-a Mick Jerry
lenivec je napisal/-a:mali turbo (ki nima turbo luknje) poganja vlki turbo)


LOL.


Sploh ni res. Mali turbo opravlja točno enako nalogo kot veliki, samo v nižjih obratih.

Če hočeš tehnično; pri majnih obratih motorja je na voljo malo entalpije, ki jo lahko izkoristi samo turbina majhnih premerov, velika pač ne, ker ne doseže svojega optimalnega polnjenja.

Objavljeno: To dec 09, 2008 8:44 pm
Napisal/-a mgost

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 6:58 pm
Napisal/-a drsokodj
hvala zaenkrat .... če mi bo uspel narediti to projektno nalogo vam bom povedal, če bo kdo rabil slučajno :D

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 9:50 pm
Napisal/-a Par@gon
Le daj, vedno je zanimivo kaj novega izvedet :) .
Mimogrede, tole stran sem še našel: http://robgreen.me/skyline/knowledgebas ... intro.aspx . Ni ravno urejeno, ampak pod razdelkom "Turbos" mogoče najdeš kaj zanimivega teksta ali slik.

Objavljeno: Sr jan 21, 2009 1:33 am
Napisal/-a ZERRO
no mene pa zanima kolko stane rablen turbo od fiat crome ?

Objavljeno: Sr jan 21, 2009 1:49 am
Napisal/-a _B3yBo_
jaz ti znam povedat da je od puntota gt 1200€ nova

na ebayu je tudi po 800€

Objavljeno: Sr jan 21, 2009 10:13 am
Napisal/-a TOYOTA
bigturbo je napisal/-a:
Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D



ne bo držalo Bi-turbo so dve turbine enake velikosti,Twin turbo pa so postavljene u zaporedju,kar pomeni da najprej začne ena delat ,potem pa se prklopi še druga u določenih vrtljajih,pri Bi-turbo pa obe delajo hkrati in to skozi ;)


japonci, vsaj toyota, pod twin turbo mislijo turbino ( 1 ), ki in dvojni vhod, twin entry, saj tako je pri meni