Stran 1 od 2
Vgradnja turbine v BMW E36 318is
Objavljeno: So dec 27, 2008 8:52 am
Napisal/-a TooOldVehicle
Pozdravljeni, zanima me če se pri nas kdo ukvarja z vgradnjo turbin/kompresorjev v take motorje, vem da to ni ravno racionalno pa me vseeno zanima kaj bi bilo za postoriti, zato mi prosim ne težite z raznimi izjavami če sem nor itd. Torej kdo se s tem ukvarja, kaj bi moral vse menjati, dodati, in koliko denarja to pride (zanima me groba številka)?
Vem, da obstaja tudi optimizacija motorja za boljši navor in manjšo porabo, samo mene zanima izključno turbina? Pa prosim ne mi pametovat naj raje kupim 320,325,328. Želim si samo odgovorov, ki bodo prikazali sliko mojih želja. Poraba po vgradnji me ne zanima.
Ogledoval sem nekaj takega:
http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 21636.html
Je pri nas kakšen mojster/firma ki se s čem takim ukvarja?
Objavljeno: So dec 27, 2008 12:45 pm
Napisal/-a el_diablo
se folk s tem ukvarja,ampak ko na koncu črto potegneš vidiš da se ne splača.ogromno posla ter cajta,sicer maš ma o tem že vse napisano

te bo takoj minilo ko boš vidu ceno.
Objavljeno: So dec 27, 2008 2:37 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
el_diablo je napisal/-a:se folk s tem ukvarja,ampak ko na koncu črto potegneš vidiš da se ne splača.ogromno posla ter cajta,sicer maš ma o tem že vse napisano

te bo takoj minilo ko boš vidu ceno.
hja ok, vse to že vem, zanima me
KDO to pri nas dela, in kaj vse se menja oz. vgradi? Podatki ki me zanimajo so raztreščeni čez cel forum, zato bi rad, da se v tej temi dokončno sestavi in obelodani vse o vgradnji turbo puhala v is-a. Zato prosim če imate komentar glede stroškov, da se ga vzdržite in pišete le to kar vas prosim.
Objavljeno: So dec 27, 2008 2:51 pm
Napisal/-a pocesnkII
uporabnik foruma : kopron
Objavljeno: So dec 27, 2008 5:34 pm
Napisal/-a jannyy
Kupi M3-ja pa bo .... če ne pa dej 335i ki ima original twinturbo gor....
ali pa počaki še kako leto ali manj ker prihaja bmwjev 2.0 turbo ...
non turbo motorja v turbo nardit porabiš dosti denarja , volje itd...
Objavljeno: So dec 27, 2008 7:29 pm
Napisal/-a bigturbo
grobo rečeno da vse zamenjaš kar spada zraven,plus blok in zavore 10keur pa sem še malo rekel

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:00 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
bigturbo je napisal/-a:grobo rečeno da vse zamenjaš kar spada zraven,plus blok in zavore 10keur pa sem še malo rekel

Ali lahko malo bolj natančno opišeš kaj vse se menja? Se počutim že b***** ko sprašujem ta desetič. A je sploh kdo prebral link o "Downing Atlanta Supercharger" kateri izdelujejo kite, kolikor sem razumel je to kit pri katerem ne rabiš spremeniti veliko na avtu, dobiš pa ven 220 hp in 190 lbs. Samo meni veliko preveč podatkov manjka da bi lahko vse skupaj razumel in uvidel možnosti. Ali je pri nas kdo, ki ima podobne kite ali pa kaj takšnega. In prosim ne omenjajte mi več M3-ja. Aja pa upam da se bo @kopron kaj oglasil v tej temi če ga že priporočate.
Objavljeno: So dec 27, 2008 9:06 pm
Napisal/-a esem
Ta tvoj link (Atlanta itd) imajo kompresor kit in ne turbo.
Objavljeno: So dec 27, 2008 9:13 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
esem je napisal/-a:Ta tvoj link (Atlanta itd) imajo kompresor kit in ne turbo.
ja vidim, kompresor tudi pride v poštev....
Objavljeno: So dec 27, 2008 9:51 pm
Napisal/-a ManIAK
10k€, se mi pa zdi mal pregroba ocena. Sicer sm laik, ampak bom naštel zadeve ki naj bi jih potreboval zato.
-turbina (valda brez tega ni TURBO )
-računalnik
-intercooler (+ drobnarije cevi, itd... )
..
In jaz mislim, da bi z kako rabljeno robo prišel skozi z ene 3-4k €.... To pomeni dvignat moč za rečma 50 konjev (od oka ). Če bi moč dvignal za kakih 100+, pa to pomeni še kup robe zraven.
Sicer sm vrjetno še kaj pozabu, ampak to bojo pa strokovnjaki napisali.
Objavljeno: So dec 27, 2008 10:33 pm
Napisal/-a abbe
ManIAK je napisal/-a:10k€, se mi pa zdi mal pregroba ocena. Sicer sm laik, ampak bom naštel zadeve ki naj bi jih potreboval zato.
-turbina (valda brez tega ni TURBO )
-računalnik
-intercooler (+ drobnarije cevi, itd... )
..
In jaz mislim, da bi z kako rabljeno robo prišel skozi z ene 3-4k €.... To pomeni dvignat moč za rečma 50 konjev (od oka ). Če bi moč dvignal za kakih 100+, pa to pomeni še kup robe zraven.
Sicer sm vrjetno še kaj pozabu, ampak to bojo pa strokovnjaki napisali.
tukaj si ga res mem pihnu.dobro 10k eur je res mal huda ampak pod 6-7 k eur pa ne prides.
drgac pa tko na brzino.
drugi bati
druga gred
generalna motorja
druge odmicne
drug sesalni in drug izpusni(tek da gre gor turbo) kolektor
turbina
intercooler,cevi...
drug izpuh
vecji injektorji,mocnej pumpa.
mocnejsa sklopka
pa seveda
mocnej zavore
bolse podvozje
pa seveda sem se kaj falil.ker ko se enkrat spravis kaj takega delat se hitro pokaze se cel kup stvari ki bi jh bilo potrebno zamenjat pa na njih nisi prej pomislil
pogojno bi se dalo tudi nekaj stvari dat stran z liste ampak ce se enkrat odlocis delat potem gres nardit ornk zadevo da spila se dolgo casa...
Objavljeno: So dec 27, 2008 10:52 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
Ja nekako sem razmišljal o povišanju za 50 konjev, in se je tudi meni zdela ocena zelo groba oz. realna za dodatnih 100 hp in več (kar pa me načeloma zanima, a v mojem primeru oz. primeru večine ne pride v poštev)
Hmmmm, sedaj bom verjetno "kontradiktoren" samemu sebi a nič zato, torej zanima me kako pri tem motorju (M42), najceneje povečamo moč za 50 hp (izvzamemo izpuh). Verjetno to zanima marsikaterega lastnika. Lahko pa se tudi razpišete o vgradnji kompresorja in podobnih kitov.
@Abbe kaj od tega kar si naštel bi prišlo v kontekst s povišanjem za cca 50 hp? kaj je bolj nujno, kaj je manj, kje se splača šparat in kje ne. In ja razumem te da ko se enkrat spraviš, da narediš kot se spodobi, a zanima me kako priti najceneje skozi, kar seveda zanima vse lastnike bodočih predelav.
Nekaj posnetkov, samo to je verjetno že (pre)drag špas in pa veliko delovnih ur, živcev... ne vem ocenite:
http://www.youtube.com/watch?v=ElaB8jK_9pw 8000-8500rpm
http://www.youtube.com/watch?v=KPgQ2WYl--Q 1,4 bar
http://www.youtube.com/watch?v=STdEMQz8PIA 1,8 bar
Pač pogovarjajmo se o tem, kar se da storit za nek spodoben/kulturen/realen denar in ne da zmečemo še 3x toliko kot smo dali za avto.
Pa da ne bo kdo mislil, da sem se z glavo naprej vrgel v nek neznan projekt, NISEM, pač me zanima in hočem priti zadevi do dna.
Objavljeno: So dec 27, 2008 11:04 pm
Napisal/-a abbe
pa nevem an.
janceneje te pride swap motorja.da uzames ksnga 320i al pa se kaj mocnejsega.
drgac pa nevem an.za tistih 50 ps.pac ni treba menjat odmicnih,pa mislm da seriski bti bi tut zdrzali to.tut sklopka bi prenesla tako moc.pa si kle koj prisparal ogromno denarja.
izpuh lahko das vn katalizator pa zadn lonc prebijes pa mas dost pretocnosti.
zavore lahko spustis,ker mislm da 320 nima neki vecjih zavor...
to sem zj tko na pamet mal pisau ker nevem kako je z bmw motorji..bojo uni k si jh lastijo povedal kok prenesejo
Objavljeno: So dec 27, 2008 11:25 pm
Napisal/-a ManIAK
Abbe, dobro še 1x preberi moj post.
Jaz sm napisal okvirni material ki ga potrebuješ ob montaži turbota za dvig moči cca. 50 konjev.
Ko se zadeve začnejo zares 100hp+ , potem se menjujejo bati, odmične, izpušni sistemi, sklopka, šobe, itd...
Tak da brez zamere in pozorno branje ti želim...

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:14 am
Napisal/-a adis
karkoli se dela v smislu tuninga se mora narediti 100% natančno in tu ni ŠPARANJA žal
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:44 am
Napisal/-a TooOldVehicle
No pa recimo, da se nekdo spravi tunat svojega is-a, kaj je tisto kar naredi najprej, pa spustimo obnovo motorja za trenutek? Saj kolikor jaz vem grejo postopoma, in ne menjajo vsega naenkrat, res je da ko enkrat razdrejo motor je bolje čim več narediti, a ni vedno toliko denarja na razpolago, zato delajo postopoma ne? Torej kaj je tista začetna stvar in kako si sledijo po zaporedju? Pa še enkrat vas naprošam, da se vzdržite odgovorov tipa @lenivec.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:47 am
Napisal/-a ManIAK
lenivec je napisal/-a:da se greš za 50 konjev zajebavat pa res moreš bit nor. to je lažje avto menjat.
Nekateri se še za manj, bol zajebavajo. To je pač neka navezanost na avto.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 12:17 pm
Napisal/-a kinkyllama
zdaj če paše od kakšnega drugega BMWja potem je najlažje kar prestavit.. sesalni, izpušni kolektor, turbina, cevi, intercooler....elektronika...da bi šel racing komponente kupovat za na cesto pa res ni nobene logike..pameti! ali pač tistim, ki jim je naselje potem poligon!
ni kakšne posebne razlike med 50 in 100hp, tudi ni postopne menjave!..kako se boš vozil samo brez ene komponente? N>IČ!
ko že vse zamenjaš se postavi tehtno vprašanje zakaj ne kar swap..blok z glavo ponavadi dajo kr zraven
ko swapaš se postavi vprašanje zakaj pa ne kar cel drug avto..odpade problem preslabe sklopke, menjalnika, polosovin, zglobov zavor....in nakoncu še legalnosti!
P.S.
pa več strpnosti prosim!

Re: Vgradnja turbine v BMW E36 318is
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 1:09 pm
Napisal/-a tristan01
TooOldVehicle je napisal/-a:Pozdravljeni, zanima me če se pri nas kdo ukvarja z vgradnjo turbin/kompresorjev v take motorje, vem da to ni ravno racionalno pa me vseeno zanima kaj bi bilo za postoriti, zato mi prosim ne težite z raznimi izjavami če sem nor itd. Torej kdo se s tem ukvarja, kaj bi moral vse menjati, dodati, in koliko denarja to pride (zanima me groba številka)?
Vem, da obstaja tudi optimizacija motorja za boljši navor in manjšo porabo, samo mene zanima izključno turbina? Pa prosim ne mi pametovat naj raje kupim 320,325,328. Želim si samo odgovorov, ki bodo prikazali sliko mojih želja. Poraba po vgradnji me ne zanima.
Ogledoval sem nekaj takega:
http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 21636.html Je pri nas kakšen mojster/firma ki se s čem takim ukvarja?
Pogovarjamo se od 10 let starem BMW. 318iS so nehali izdelovati leta 1997 oz. 1998 če je kupe. Avtomobil je vreden koliko? 5.000 EUR če je eden zadnjih letnikov z znano zgodovino in kupom opreme (klima, M paket....). Kaj vse predelati da dobiš 50 KM so ti že napisali. Na srečo ima ta model za razliko od 316i vsaj solidne zavore. Dodatnih 50 KM dobiš že z 323i, ki se danes prodajajo ceneje kot 318iS. Torej ti predlagam menjavo za močnejši model. Kar se tiče same logike denarja. Če se odločiš za turbo različico, predvidevam da zaradi dragov pa bo potrebno poseči po malce večjem prirastku moči (100+ KM). Potem predelave ne bodo več tako nedolžne in cena bo narastla na nekaj tisočakov EUR. V tem primeru ti predlagam da raje kupiš M3 (E36). ki jih dobiš že za slabih 10.000 EUR (toliko te bo prišel avtomobil skupaj s predelavo) in se šele potem lotiš optimizacije motorne elektronike, lajšanja vozila, drugega izpuha.... Tako boš pridobil zanesljiv avtomobil, ki ima precej več potenciala kot pa predelava 318iS.
LP Tristan01