Stran 1 od 2
predelava-friziranje motorja
Objavljeno: Če jan 01, 2009 3:34 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Torej zanima me glede "friziranja "kot mulc sem delal prakso v eni mehanični delavnici in takrat se spomnim smo frizirali fiat seicento-ta (saicento pokal slo) spomnim se da smo razdrli motor:-scentrirali odmično in očično gred
-tehtali so bate z ojnicami vred
-brusli oz.hornali cilindre-valje
-podlagali so ventile
Zanima me če kdo ve kaj več o tem in če je to pravilno ker takrat je bilo vse bolj skrivnostno mulci smo samo razdrli sestavli pa nič.Prosil bi tudi za kakšno lteraturo
HVALA L.P.
Objavljeno: Če jan 01, 2009 6:46 pm
Napisal/-a monster_d
poskusi sreco z iskanjem, je ze blo marsikaj o tem.
Je pa enkrat nekdo poskeniral eno knjigo, o friziranju starih motorjev, mislim da je bil naslov ¨KAKO DELUJE¨.
Objavljeno: Če jan 01, 2009 6:56 pm
Napisal/-a adis
tukaj imaš kako kaj deluje tudi slikovni material je "priložen"
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=53169
no, morda pa bo v pomoč
Friziranje
Objavljeno: Pe jan 02, 2009 7:15 pm
Napisal/-a Svizec:)
ja hvala za link adis to sem že našel

.Kaj je mogoče kdo v praksi počel kaj takega?
Objavljeno: Pe jan 02, 2009 7:46 pm
Napisal/-a aleshondas
to je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........
vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!
Objavljeno: Pe jan 02, 2009 10:16 pm
Napisal/-a lancia hf
aleshondas je napisal/-a:to je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........
vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!
Kot je že predhodnik povedal je treba natančno vedeti kaj se bo predelalo-čipalo, ker dosti ljudi naredi nekaj samo napol in potem hmalu začne stvari lomit ali trgat
Objavljeno: So jan 03, 2009 9:49 pm
Napisal/-a kinkyllama
niti ni kakšna znanost...lažje kot dober pasulj skuhat
en pdf in voila

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 8:54 am
Napisal/-a kinkyllama
pri tuningu se držiš kot pijan plota samo dveh faktorjev
- kako spravit čim večji volumen zraka v časovni enoti v motor in
- če rečemo, da je pridobljeno delo izentropno nas zanima še delta t
in na koncu kako vse skupaj optimalno krmilit...
zdaj če se ne bom pogovarjal samo sam s sabo, lahko obdelamo vsako komponento motorja posebej...obdelava, materjali, proizvajalci.....
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 11:23 am
Napisal/-a SpunkyRacer
imaš ti že izpit?
Men se zdi da smo to obravnaval v enem 2.letniku srednje šole

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 11:35 am
Napisal/-a lancia hf
kinkyllama je napisal/-a:pri tuningu se držiš kot pijan plota samo dveh faktorjev
- kako spravit čim večji volumen zraka v časovni enoti v motor in
- če rečemo, da je pridobljeno delo izentropno nas zanima še delta t
in na koncu kako vse skupaj optimalno krmilit...
zdaj če se ne bom pogovarjal samo sam s sabo, lahko obdelamo vsako komponento motorja posebej...obdelava, materjali, proizvajalci.....
To me pa spominja na "frizeranje" mopeda, in ne avtomobila

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 11:39 am
Napisal/-a kinkyllama
no, in v čem bi bila razlika??
kr na dan

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 11:46 am
Napisal/-a lancia hf
kinkyllama je napisal/-a:no, in v čem bi bila razlika??
kr na dan

Razlika je v tem, da kar si napisal nebi motor delal, ali bi ga pa zalivalo. Bi se pa dalo kašnega Yugota takole malo "Sfrizirat"

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 12:00 pm
Napisal/-a kinkyllama
zgoraj vprašaj jugota
mogoče je kakšnega spedenal..me res zanima do kje je prišel..
100...130..govorim o hp, da ne bo pomote....recimo standardnimi ojnicami..požaganimi bati, 2x2 frgazar...
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 12:13 pm
Napisal/-a lancia hf
Yoni je napisal/-a:Če si strojnik, sploh pa če si energetik in obvladaš krožne procese se da marsikaj izračunat....
Če si pa mehanik, pa pač do zaključka prideš empirično(delaš poskuse)....takšnega je večina tuninga na tem forumu.
Tu se pa popolnoma strinjam s kinkyllamo...
To se strinjam stabo, da se da marsikaj izračunat, samo potem povleče še vse za sabo, da bo dobro in dolgo delovalo, in da boš dobil iz te predelave tudi vse lastnosti.
Zdej da bi pa poiskuse delal na motorju je pa bolj tako, use uredu dokler kaj ne uničiš

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 12:17 pm
Napisal/-a lancia hf
Yoni je napisal/-a:130KM je za 1300ccm motor od yugota kar precej... Na GHD v Ilirski Bistrici tako navite yugote odpira enega za drugim....
Yugoti za GHD,PRK imajo okoli 100 konjev in krajši menjalnik, za rally je pa stvar čisto drugačna
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 12:30 pm
Napisal/-a šinki
Zdaj pa nehi prbivat neumnosti. Če bi se kdaj peljal z 120 konjskim jugom bi videl kak to gre. Za rally pa je nekje 115km meja. Pri PRK in avtokkrosu (mogoče tudi GHD, ne vem) so dovoljeni 4 fergazarji, tam pa je mogoče dobiti tudi 130km+
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 12:52 pm
Napisal/-a kinkyllama
Yoni je napisal/-a:130KM je za 1300ccm motor od yugota kar precej... Na GHD v Ilirski Bistrici tako navite yugote odpira enega za drugim....
jugo leti, leti..naši Jugo mojstri so iz teh motorjev izvlekli vse
mogoče smo premalo uporabljal kovane ojnice, bate, dru sump, regulacija max. rpm
mogoče itb..računalnik..vem, vem veliko nas je zagovornikov frgazarjev
men vsako leto kakšnega "odpre"..ne več jugota, škoda ker je bil "cenejši"
nažalost, bolj zaradi slabih (banalnih) tehničnih rešitev..najpogosteje okvara ležaja, stopljen bat...to se da rešit, z optimalnim mazanjem, pravočasno menjavo, preprečitev klenkanja, doziranje pravilne mešanice z natančnejšim krmiljenjem..
nažalost se vsi učimo na lastnih napakah in dosežke ljubosumno skrivamo pred drugim kot kača noge..
crknjen motor je samo dokaz, da hodiš po robu iščeš napredek...nažalost je vse odvisno od posameznikovih financ.... škoda je trenutna in lahko kr lep kupček zelencev
p.s.
še na neko najbolj pogosto napako sem pozabil
pozabimo izračunat max. hitrost, to je max. kinetično energijo ventila katero prenesejo naše vzmeti...ventil pride v resonanco vdari v bat nazaj v odmično, uniči zobat jermen in katastrofa je tu
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 5:57 pm
Napisal/-a šinki
Yoni, sm biu najbrž na večih dirkah kot ti, sklepam po tem da skoz sam o Ilirski Bistrici nabijaš (najbrž je to edina dirka ki si jo videl), tak da ne mi prav kako jugo gre.
Kot prvo pa mormo vedeti, da je predvse v rallyu motor šele na tretjem mestu. Pred njim sta še menjalnik in podvozje z zavorami.
Še to mi povej: si ti na forumu samo za to da pišeš kontra vsem, ki kaj pametnega napišejo. Za razliko od tebe.
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 6:19 pm
Napisal/-a lancia hf
Yoni je napisal/-a:100KM ima zadnji med yugoti ja... Še tisti s 120KM ne gre nikamor, kaj šele tisti s 100KM....
Zdaj če kaj spremljaš dirke, bi lahko saj toliko vedel da Yugo od Velkavrha ima cca 100 konjev mogoče malo več niso merili (po papirjih iz Kragujevca) prvak v Yugo pokalu pa ni ratal zaradi rally Postojna, ker mu je tam dvakrat odtrgalo polosovino in je moral odstopiti, in vedi da ima jugo samo blok in glavo motorja serisko ostajo je vse tovarniško narejeno za rally
friziranje motorja
Objavljeno: Ne jan 04, 2009 6:37 pm
Napisal/-a Svizec:)
To je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........
vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!
_________________
Ja malo bi glavo motorja "stjunal" zanima me kako bi ventile podložil kanale pobrusil...
