Stran 1 od 2
Clio II 1.6 16V - 2001 - vzmetenje
Objavljeno: Če jan 08, 2009 10:24 am
Napisal/-a matic
Avto ima dobrih 160k km in moram menjat amortizerje. Na avto me ze vec cas moti, da je premahak (ko sem ga kupil je imel slabih 140k km dobro leto nazaj). Sedaj bi ga zelel malenkosti sputiti in trsega.
Kaj bi priporocali? Katere amortizerje in katere vzmeti?
Hvala za vse nasvete!
p.s.: nekaj sem ze bral in brskal po forumu in zasledil, da nekateri pisejo, da je 1.6 16V clio ze serijsko trsi od 1.2 in 1.4 ampak sklepam, da to velja samo za 1.6 16V SPORT? Moj naj nebi bil sport ampak RXE - verjetno je potem to ista serijska trdota kot pri 1.2 in 1.4?
Objavljeno: Če jan 08, 2009 10:39 am
Napisal/-a matic
Za amortizerje vse kar sem do sedaj nasel je od MONROE:
Amortizer Monroe RENAULT CLIO II prednji (99-) E4382 R ca. 45 EUR
Amortizer Monroe RENAULT Clio II zadnji 98- E1233 Refle ca. 35 EUR
...ampak to so verjetno neka cenjsa varianta? Vidim da od Monroe obstajajo se oznake, ki imajo spredaj S in so se 1x drazje. Verjetno moram to gledat? Ampak ze zelim vzmeti kraje - avto sputiti (za ca. 3cm) morajo biti zato tudi ustrezni amortizerji - kako naj najdem take?
Objavljeno: Če jan 08, 2009 10:53 am
Napisal/-a Element88
kaj pa ce bi reskiral se kaksen € zraven in bi si kupil gewinde...
pol mas pa nasavljivo visino in trdoto??
le mnenje..
lepp pozdrav
Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:06 am
Napisal/-a matic
Sem klical na amortizer.si in je strosek nekako naslednji:
vzmeti (Eibach) - 222 EUR
amortizerji - 200 EUR
delo - 70 EUR
---------------------------
skupaj - ca. 500 EUR
Amortizerje moram menjat ker so fuc in cena za to mi je zelo vsec, ker bi me pri uradnem serviserju to kostalo vec. Vzmeti pa so kar precej drage, kake Apex ali H&R so kar dosti ceneje kolikor sem gledal ... tako da nevem kaj bi
Kaj pravite vi?
p.s.: gewinde? Sem uber amater na tem podrocju.. lahko malo vec info o tem in koliko EUR je to vec? Kaj to potegne se za sabo?
Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:34 am
Napisal/-a Doche
Gewinde so isto amortizerji pa vzmeti, ampak lahko sam nastavljaš višino. Če kupiš kaj dražje tudi trdoto.
Dobiš jih lahko že za 250 eur, tiste tadražje pa 1200. Potegne za sabo isto vse kot če bi menjal "po tvoje" tiste monroe z nekimi športnimi fedri. Delo + homologacijo. Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..
Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:36 am
Napisal/-a TITan
Roke stran od apexov, h&r je pa že bolš naložba ja.
Jaz sem imel na enem avtu kar na original fedrih stršane amortizerje (30% naj bi bili. Stršani še preden sem avto nabavi nekje v italiji...) pa je bil zakon. Nič nagibal, trd, takojšen odziv... Vem da ko bom zase delal na drugih avtih bo podobna varianta padla pri amortizerju (razen če se bo najdu denar za gewinde res).
Kvečem da malo okoli povprašaš koliko so kaki športni amortizerji + fedri za nabavit.
Gewindi so pa ubistvu športni amortizerji in fedri z navojem na amortizerju, tako da se da višino avtomobila naštelati po lastnem okusu. Bolši modeli imajo še nastavljivo trdoto amortizerjev. Kar se cene tiče: sem jih sicer že za 270€ videl za moj avto, samo da so vsaj malo kvalitetni je kuj tam 600-700€ in več.
Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:54 am
Napisal/-a matic
Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?
Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:05 pm
Napisal/-a MuRiCi
Med temi dvemi ni nekaj hude razlike,če sploh je.V ceni vidim da je kr 50€.Sam imam na cliu h&r -40.Za amortizerje ti bo pa kdo drug povedu,kaj je pametno nabavt.
Sem pa zadnjič na avtonetu zasledil,da se prodajajo nastavljivi amortizerji+fedre,vse novo menda.

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 7:15 am
Napisal/-a mloncar
MuRiCi je napisal/-a:Med temi dvemi ni nekaj hude razlike,če sploh je.V ceni vidim da je kr 50€.Sam imam na cliu h&r -40.Za amortizerje ti bo pa kdo drug povedu,kaj je pametno nabavt.
Sem pa zadnjič na avtonetu zasledil,da se prodajajo nastavljivi amortizerji+fedre,vse novo menda.

Tkaj je link...
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?ID=2521462#
Objavljeno: Pe jan 09, 2009 5:46 pm
Napisal/-a FreaK_22
matic je napisal/-a:Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?
Ni Večjih razlik...
Objavljeno: Pe jan 09, 2009 6:10 pm
Napisal/-a lebica
Hm ... vzemi Eibach vzemti ampak tiste -3cm in ne tistih -45 cm ker pri tistih je avto enostavno preveč tog ..sploh za naše ceste ...to ti govorim iz lasnih izkušenj ..kobiniraj jih pa z kašnimi Sachs plinskimi amortizerji ali katerimi drugimi ... sam imam na svojem Eibach -45 ki sm jih kombiniral sprva z tršanjem originalnih amortizerjev pri Amortizerju ...ampak se ni obneslo ..sedaj imam gor Sachs Prformance sport amortizerje in je veliko bolše ..avto lepo požira luknje ..ampak je ševedno preveč tog za slovenske luknje ..tako da bo po dveh letih kmalu sledilo vrnitev na original fedre v kombinaciji z obstoječimi sachsi :P
Objavljeno: Pe jan 09, 2009 9:57 pm
Napisal/-a MuRiCi
lenivec je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..
kar je super naložba za avto vredn 2 jurja
Itaq kar daš na/v avto je˝super naložba˝ pa je za 2k al pa za 20k €,tk da nebi v tmo.
:P
Objavljeno: Pe jan 09, 2009 10:11 pm
Napisal/-a Doche
lenivec je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..
kar je super naložba za avto vredn 2 jurja
Jaz sem to ceno primerjal z tistim njegovim izračunom. Od vsakega pa je potem odvisno kaj je za njega super in kaj slaba naložba.
Objavljeno: Pe jan 09, 2009 10:52 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Kupi H&R vzmeti in ene (recimo Monroe) amortizerje, in jih daj samo tršat Amortizerju in pač, da ti vse skupaj sestavi, da ti da potrdilo o strokovni vgradnji. Potem pa samo še homologirat.
lp
Objavljeno: So jan 10, 2009 5:09 am
Napisal/-a el_diablo
FreaK_22 je napisal/-a:matic je napisal/-a:Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?
Ni Večjih razlik...
utemeljiš?

Objavljeno: So jan 10, 2009 7:36 am
Napisal/-a MaTe0
Jaz mam FK in zadovoljen. Dvomim da so H&R tolk bolše.
Objavljeno: So jan 10, 2009 8:59 am
Napisal/-a Dejan80
Imam APEX -35 in original vzmeti že 5.let pa je do sedaj vse OK!
Objavljeno: So jan 10, 2009 3:47 pm
Napisal/-a dox
Jaz mam supersport -40mm. Tudi zadovoljen. Cena je 110 € .
Objavljeno: So jan 10, 2009 4:56 pm
Napisal/-a EMiR
ja verjetno res ni tok trd kokr 1.6 16V sport k sm ga jst mev in ima res odlicne vozne lastnosti ti mas verjetno 90 konjsko razlicico moj je imel 108 konjev tam nekje:)