Stran 1 od 1
Koliko sprememb, če...
Objavljeno: Po sep 22, 2003 8:38 am
Napisal/-a nebivedu
... bi na 1.7i motor od renaulta montiral kompresor in če ima kdo kake načrte, kako je to izdelano na kakem drugem avtomobili?
Zanima me, ker sem s turbino, ki sem jo montiral na mašino zabluzil, ker se stvar preveč segreva in jo je nemogoče normalno hladiti privečjih obremenitvah in čakanju v kaki koloni, avta pa ne mislim met samo za na dirkališča.
Kompresor se manj segreva.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po sep 22, 2003 11:27 am
Napisal/-a WhiteCell
oljni hladilnik ?
kompresorji stanejo okol 100-200k sit če se nemotim...
Objavljeno: Po sep 22, 2003 2:50 pm
Napisal/-a kr3mn1
ka pa mas za en turbo? vzem vodno hlajenega, ceprav ce nima tega bi ga olje moral dovolj ohladit. kak pa ves da jo greje? mas pa tud hladilnike za vodo ki majo integrirane hladilnike za olje (menjalnik/turbo) ali nad filtrom hladilnik/grelnik za olje.
ker navadn hladilnik za olje ti v koloni ne bo nič prinesel.
poskusi s tem, ker kompresor ima pa druge šibke točke. pa še tako poceni ni.
lp, kr3mn1
PS. imam doma nekaj navadnih in vodno hlajenih za olje za audija/vw in alfo. ce lahko kej ponucas, posli na PM
Objavljeno: Po sep 22, 2003 2:54 pm
Napisal/-a WhiteCell
kr3mn1...če mas garetko na 1.2 bara jo kupim
Objavljeno: Po sep 22, 2003 3:02 pm
Napisal/-a kr3mn1
TechnoBoY je napisal/-a:kr3mn1...če mas garetko na 1.2 bara jo kupim
ja mam ja, sam je pomoje mal prevelka za tvojga. dej nek poisc tabelo od garreta pa jo dej gor pa bomo pogledal. vem da je bla enkrat na suxu. tlak pa sam stelas. z wejstam. pa premer cevi, itd...
lp, kr3mn1
Objavljeno: Po sep 22, 2003 3:10 pm
Napisal/-a WhiteCell
kr3mn1: sm čist "firš" u teh vodah..tako da bom prosil za tvojo pomoč...
Objavljeno: Ne sep 28, 2003 7:56 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst ma geret T2 vodno in oljno hlajeno, pa mam premal placa za večji kiler zarad prevelke mašine in mi vse ogreje na več kot 90 stopinj po 10km prevoženih - sprobano.
Nimam nič placa za večji kiler, tko da bom dal turbino ven in bom montiral kompresor not, ker zasede manj placa kot turbina. kiler pa lahko montiram v pokrov mašine tako da nardim luknjo vanj in še dobr bo zgledal. Hladilnik že imam, kompresor dobim v enem tednu, zdej me pa zanima, kaj moram spremeniti na mašini? In če ima kdo kake načrte od kake druge mašine s kompresorjem?
LP
NEbivedu
Objavljeno: Po sep 29, 2003 7:42 am
Napisal/-a WhiteCell
zdej nevem čist točno....
predviodevam..da bo treba nosilc narest....na mašini....da bo držal kompresor...,večji jermen....jermenice morjo bit enake kot na mašin.....da jo boš poganjal...
za kaj več pa nevem
Objavljeno: Po sep 29, 2003 8:03 am
Napisal/-a nebivedu
To vse vem - za nosilec imam že vse pripravljeno jermenico tudi in jermen tudi. Zanima me kaj na motorju - kaka kompresijska razmerja zmanjšat ali kaj podobnega - to mi vzame več dela, če moram dodajat še kako dihtungo zravn na glavo, da se kompresija zmanjša.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po sep 29, 2003 9:21 am
Napisal/-a WhiteCell
A nimaš turbo mašine ? ker ta je že ojačana.....samo ni pa nevem kako za dolge ture..tako da bi blo dobr večji hladilnik...pri kompresorju pa pomojem IC ni potreben..nism pa 100% ker pri turbini se zrak segreje ker je turbina vroča..pri kompresorju pa pomojem ni...predvidevam glede nato da se turbina segreva zarad izpušnih polinov..kompresor je pa jermensko gnan....
Objavljeno: Po sep 29, 2003 8:56 pm
Napisal/-a Omar White Jr.
Po mojem se kompresor tudi segreva. Primer:-> kompresor za stisnje zrak. Mogoče pa se motim.

Objavljeno: Po sep 29, 2003 9:07 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst mam navadno mašino pa kompresijo zmanjšano. ker ne rabim nevem kolk moči - mi je 30KM dost.avto jih ima že tko 100.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po sep 29, 2003 9:07 pm
Napisal/-a WhiteCell
turbina se zaradi izpušnih plinov segreva...