Stran 1 od 1

Chiptuning od A do Ž

Objavljeno: Po feb 09, 2009 2:10 pm
Napisal/-a marck
No en lep pozdrav vsem borcem na forumu, tema je bila začasno odstranjena in se je sedaj zadeva uredila. Hvala moderatorju ADIS.

Na temo chiptuninga je bilo veliko napisnega vendar jaz tistega kar me zanima nisem našel. V tej temi, ki sem jo odprl bi rad konkretne informacije o tuningu se pravi ne me pošiljat k znanim tunerjem(reklame ne delamo sploh), ker sem na njihovih straneh prebral vse.
Zanima me sledeče:
-da tisti, ki obvlada sistem tuninga napiše celoten potek dela,
-katere softwerje se uporablja za branje ECU-ja,
-kako zgleda pobrana koda-> le del lahko print screen,
-kako se napiše oz. kako pridete do nje--->> le del print screen ->avtorske pravice,
-test na valjih,...
Upam, da se bo kdo od priznanih tunerjev, ki so prisotni na tem forumu odločil in prikazal potek predelave, slikovno ali pa tudi z video vsebino.
Ker bi rad, da je tema čista in se ne smeti prosim, da v to temo pišejo samo tisti, ki obvladajo (mislim predvsem na to da tema ne zaide v offtopic ker bo avtomatsko zaklenjena). Ostale uporabnike, ki bi imeli kakšno vprašanje pa naj odprejo novo podtemo z naslovom: Vprašanja Chiptuning od A do Ž. Namen te teme je da bi se jaz in še drugi uporabniki podučili o tuningu in nebi bil tak bav bav, pa mogoče se celo kdo opogumi in zadevo poizkusi doma. Če ste prišli z branjem do tukaj potem veste, kaj pričakujem in prosim, da se pride z smiselnimi besedami na plan!
Hvala vsem, ki si boste vzeli čas in napisali kaj poučnega.
Lp Marck

Objavljeno: To feb 10, 2009 11:46 am
Napisal/-a LoCo
Mislim da glede softwarea in detajlov kaj, kako in zakaj se dela pri tuningu ne bo nihče razkrival stvari. Vsaj jaz jih nebi, ker se potem vsak domači pametnjakovič lahko spravi na "tunanem" avtomobilu malo popravit mape, malo spremeni zadeve in že imamo potencial za ribato.

Kako zgledajo pa podatki v tabeli pa ti naredim uslugo in ti pokazem:
(Primer je od Toyota Supra)

Slika

Objavljeno: To feb 10, 2009 11:50 am
Napisal/-a rover416
niti prbilizno nebo sel tuner,razkrivat kako stvar stoji.je pa zadeva odvisna od samega program s katerim delas.in ce delas na street tuning.al na dinamometru(z zavoro).sploh pa o tem da bo clovek(laik) sel doma spreminjat mapo.in bo mislil da je dubu 50km gor,lahko pozabi.kvecjem bo v roku enga mesca razneslo motor :?

Objavljeno: To feb 10, 2009 1:27 pm
Napisal/-a marck
Pozdravljeni!
Jaz se popolnoma zavedam, da bo težko kaj izvedet od fantov sicer res ne vem kaj lahko izgubiš če kaj pove a mogoče biznis? Tist, ki bo pa to doma poizkušal pa svoj avto zaj.... je pa njegova stvarbodo na njegov račun pršli mehaniki pa še elektroniki se saj ne bo poznala recesija. Fanta hvala za vajne objave in pričakujem še več objav.
Hvala

Objavljeno: To feb 10, 2009 2:00 pm
Napisal/-a rover416
mene zanima.za katere avtomobile in kater hardware oz.soft se ti konkretno zanimas.na cem bi rad delal.oz ker program te tocno zanima.mogoce bomo tako znal kaj vec pomagat :)

Objavljeno: To feb 10, 2009 2:23 pm
Napisal/-a marck
Lp!
Zanima me recimo vag skupina pa renault pa kakšen japonček. Opozorim samo na to, da se mi ne sanja s katerimi programi lahko to počneš!? In zanima me kaj pomenijo določeni podatki v tabeli, ki jo je pripel uporabnik LOCO.
še enkrat hvala. :D

Objavljeno: To feb 10, 2009 2:36 pm
Napisal/-a rover416
predvidevam da tvoje znanje o motoznanstvu je bl bogo.js ti priporocam da si preberes po netu vse o motorjih(navor,moc,turbo.ipd) naredis ka izpit o tunanju.pa si prsu na konja. drgac pa tista slika prikazuje na grobo povedan,zmes goriva in zraka :D

Objavljeno: To feb 10, 2009 3:00 pm
Napisal/-a marck
Reciva takole, da poznam delovanje motorjev in turbin in kako motor postaviš v fazo. vem tudi kaj se dogaja na tuningu nastavljaš tlak turbine in količino vbrizganega goriva,.... >Domač sem bolj na mehanskih motorjih
Mene bolj zanima kako se zadeva dogaja na računalniku?
Ma nebi šel na tečaj tunanja bi pa enkrat mal poizkusil na svojmu ko bi se naučil.

Objavljeno: To feb 10, 2009 3:05 pm
Napisal/-a rover416
to je vse dobro.sam problem se je naucit.prakticni del je tukaj pomemben :D in pa seveda dobit vso potrebno opremo plus valje.da vidis po meritvi kok si pridobil oz izgubil :D

Objavljeno: To feb 10, 2009 3:40 pm
Napisal/-a marck
Mene to področje zanima striktno za privat!
Rad pa bi da se znanje deli tudi z drugimi uporabniki.
Zanima me sledeče:
-softwer za branje datotek
- razlaga prebranih datotek (kaj kaj pomeni v preglednici),
Hvala za čas in lp

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 7:47 am
Napisal/-a adis
tole potrebuješ za branje/pisanje ecu-ja

Slika

Objavljeno: So feb 14, 2009 11:00 am
Napisal/-a kinkyllama
mene pa zanima, kaj se sploh da spreminjat na serijskih ECUjih, če racing varjante dopuščajo po sistemu..tulk gnarja, tolk muzike...

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 7:44 pm
Napisal/-a kinkyllama
adis je napisal/-a:tole potrebuješ za branje/pisanje ecu-ja

Slika



ni tole par tisoč eurou...tisto za dvesto pa zanič?

Objavljeno: Če mar 12, 2009 6:24 pm
Napisal/-a LoCo
Galetto so j***a za 300 eur. Približno podobno MegaSquirtu.

Ne mešajte tuning orodja s hobi elektroniko.

Objavljeno: Če mar 12, 2009 6:43 pm
Napisal/-a adis
nekaj več info glede chipanja:
http://www.checksumm.com/

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 1:25 pm
Napisal/-a king77
Imam peugeot 807 2.0 HDI L2005. avto ima "borih" 80kW in bi ga dal mal načipirat. zanima me kdo to kvalitetno naredi, za kolk ga je mogoče načipirat, ne da bi s tem škodoval samemu motorju.

LP, Uroš

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 3:49 pm
Napisal/-a zazi
@LoCo: a MegaSquirt pol ti ne priporočaš?