Stran 1 od 1

Vgradnja drugega (močnejšega) motorja

Objavljeno: To sep 23, 2003 5:26 pm
Napisal/-a Cyber
Glede na to, da se je pojavilo dosti vprašanj na to temo, pa tudi mene je zanimalo, sem poslal mail na RTI v Mariboru, kako je glede takega posega. Kot primer se podal da bi rad v katerco stlaču mašino od 5-ke GT-Turbo :-P .

No tukaj pa je odgovor:

Spoštovani!

V nadaljevanju vam podajamo odgovor na vašo elektronsko pošto, z dne 21.09.2003.

V vozilo se sme vgraditi samo takšen motor kot ga vgrajuje proizvajalec za ta tip vozila, ker samo za takšen primer proizvajalec poseduje ustrezne homologacijske certifikate za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd.! Pri vgradnji močnejšega motorja, je potrebno opraviti vse posege na vozilu, po navodilih proizvajalca. Vgraditi je potrebno takšne sklope, kot jih vgrajuje proizvajalec za močnejši motor. Cena pregleda in izdaja C izjave in tehničnih poročil za posamično odobritev predelanega vozila znaša 15480,00 SIT z DDV.

Predelave mora opraviti pooblaščen servis in izpolniti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1 s čimer potrdi, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca. V primeru, da se lastnik vozila loti predelave sam, mora tudi predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, izpolnjeno s strani pooblaščenega servisa, ki bo predelave pregledal in potrdil, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca vozila.

Možno je tudi, da se vgradi motor, ki ga proizvajalec vozila ni vgrajeval v obravnavani tip vozila, vendar mora v tem primeru vozilo opraviti homologacijske meritve za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd., ki so zahtevne in drage, zato vam to odsvetujemo! Tudi v tem primeru se mora predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, ki ga izpolni pooblaščeni servis.


Lep pozdrav!

Milan Ornik, univ.dipl.inž.str. Vodja RTI-PTP: Ernest Šraj, univ.dipl.inž.str.


Priloge:
• Navodilo vložniku OBR RTI-710/1
• Tehnično poročilo o predelavi vozila OBR RTI-762/1
• Vloga OBR DRSC-H 031/4

Če pa kdo rabi priloge pa mu jih lahko posredujem al pa jih dolpotegne na naslovu:
http://www.rti.si/Slo/obrpov.html

Re: Vgradnja drugega (močnejšega) motorja

Objavljeno: To sep 23, 2003 5:31 pm
Napisal/-a kr3mn1
Cyber je napisal/-a:Glede na to, da se je pojavilo dosti vprašanj na to temo, pa tudi mene je zanimalo, sem poslal mail na RTI v Mariboru, kako je glede takega posega. Kot primer se podal da bi rad v katerco stlaču mašino od 5-ke GT-Turbo :-P .

No tukaj pa je odgovor:

Spoštovani!

V nadaljevanju vam podajamo odgovor na vašo elektronsko pošto, z dne 21.09.2003.

V vozilo se sme vgraditi samo takšen motor kot ga vgrajuje proizvajalec za ta tip vozila, ker samo za takšen primer proizvajalec poseduje ustrezne homologacijske certifikate za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd.! Pri vgradnji močnejšega motorja, je potrebno opraviti vse posege na vozilu, po navodilih proizvajalca. Vgraditi je potrebno takšne sklope, kot jih vgrajuje proizvajalec za močnejši motor. Cena pregleda in izdaja C izjave in tehničnih poročil za posamično odobritev predelanega vozila znaša 15480,00 SIT z DDV.

Predelave mora opraviti pooblaščen servis in izpolniti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1 s čimer potrdi, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca. V primeru, da se lastnik vozila loti predelave sam, mora tudi predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, izpolnjeno s strani pooblaščenega servisa, ki bo predelave pregledal in potrdil, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca vozila.

Možno je tudi, da se vgradi motor, ki ga proizvajalec vozila ni vgrajeval v obravnavani tip vozila, vendar mora v tem primeru vozilo opraviti homologacijske meritve za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd., ki so zahtevne in drage, zato vam to odsvetujemo! Tudi v tem primeru se mora predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, ki ga izpolni pooblaščeni servis.


Lep pozdrav!

Milan Ornik, univ.dipl.inž.str. Vodja RTI-PTP: Ernest Šraj, univ.dipl.inž.str.


Priloge:
• Navodilo vložniku OBR RTI-710/1
• Tehnično poročilo o predelavi vozila OBR RTI-762/1
• Vloga OBR DRSC-H 031/4

Če pa kdo rabi priloge pa mu jih lahko posredujem al pa jih dolpotegne na naslovu:
http://www.rti.si/Slo/obrpov.html


po domače, raje kupiš drug avto :)

Objavljeno: To sep 23, 2003 5:43 pm
Napisal/-a Cyber
Sam men bi se pri taki predelavi šlo bolj za to, da bi na koncu imel unikatno vozilo, nekaj posebnega, ne zgolj za tiste dodatne KM. Konec koncev v sloveniji najbrž ni katerce z mašino od GT-Turbo, ali pač? Sicer bi pa še bolj zanimiva predelava bla vgradnja motorja od kakega ZZR-ja al pa CBR-ke cca :P , v en lahek avto, to bi blo noro, sam pomislte na sound, pa pospeške. No podobno vozilo je npr. tole:

Slika

Sam se očitno bolj splača kupit tale kit, kot pa da bi sam šou predelovat en avto. :?

Objavljeno: To sep 23, 2003 5:52 pm
Napisal/-a kr3mn1
Cyber je napisal/-a:Sam men bi se pri taki predelavi šlo bolj za to, da bi na koncu imel unikatno vozilo, nekaj posebnega, ne zgolj za tiste dodatne KM. Konec koncev v sloveniji najbrž ni katerce z mašino od GT-Turbo, ali pač? Sicer bi pa še bolj zanimiva predelava bla vgradnja motorja od kakega ZZR-ja al pa CBR-ke cca :P , v en lahek avto, to bi blo noro, sam pomislte na sound, pa pospeške. No podobno vozilo je npr. tole:

Slika

Sam se očitno bolj splača kupit tale kit, kot pa da bi sam šou predelovat en avto. :?


maš prav :) videl sem enkrat bolhco ki je imela od kawasakija ninje motor not. je z in 3jo kroge risal :) na avtokrosu je bilo :)

Objavljeno: To sep 23, 2003 7:09 pm
Napisal/-a Katrca
Tut jst bom probau menjat motor v katri sam še nevem kako ker od motorja ni nobenega papirja :cry:

Lp

Objavljeno: To sep 23, 2003 7:22 pm
Napisal/-a Cyber
Evo nekaj takega sm mel v mislih, dva motorja od Yamahe R1 v Miniju. Skupaj cca 320KM :P .

Slika

Objavljeno: To sep 23, 2003 7:26 pm
Napisal/-a Katrca
Js mislm da motor od tastare petke alpine (1.4 turbo) s 140 KM bi blo čist dost, mogoče clo kakšen konj preveč za katrco :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če sep 25, 2003 1:20 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
Jest sm pa mislu v mojga polota dat not mašino 1.4 16V 101 km, jih je kr veliko v italiji, pa tud papirjev je manj kot če bi hotu dat 1.8t not, seveda če je kdo že delal kaj podobnega bom vesel da pove kako je potekalo vse skupaj in kakšni sproški so polek motorja samega, Glede dela sem še neodločen, lahko bi ga sami dajal v klubu not al bi pa dal to zamenat na pooblaščen servis...predlogi so dobrodošli...LP

Objavljeno: Če sep 25, 2003 2:07 pm
Napisal/-a mazda-mx3
mtrkman je napisal/-a:Js mislm da motor od tastare petke alpine (1.4 turbo) s 140 KM bi blo čist dost, mogoče clo kakšen konj preveč za katrco :lol: :lol: :lol:

V kopru jo je imel en tip, je bla rdeče barve in je šibala ko zmešana......rezulta=se da ce se hoce :)

Objavljeno: Če sep 25, 2003 2:49 pm
Napisal/-a super98
mazda-mx3 je napisal/-a:V kopru jo je imel en tip, je bla rdeče barve in je šibala ko zmešana......rezulta=se da ce se hoce :)


To katro sm jst sestavlu! Pa ni turbo! Navadna 1.4 alpine s špic bati cca 100PS! Kupš? Prodaja jo za 100 čukov! Aja pa homo ma za vse to...

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 8:13 am
Napisal/-a mazda-mx3
Kaj res si jo ti sestavil??!!
Ej svaka ti cast!!

Me je tip "nategnu" pri pospesevanju kot da vozim fickota, pa sem bil z micro1.3 16V 75KM.

Sem se hotel vkljucit na hitro cesto pri bertokih, katra za mano, dam znigavec in pospesujem v 2-i do 90km/h, tip pa sam na prehitevalni pas in mimo mene ko strela!!

Sem bil sokiran se 27 dni kasneje :lol:

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 8:43 am
Napisal/-a Tomo
Jst se ravno nebi spušu v zamenjavo motorja.
Pa je ja bolš da kr lepo kupiš petko turbo.
Res pa je da bi blo kr noro met tako mašino v takšne mavtu kot je katrca, ampak če se pa zabiješ je pa tut hudo.

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 10:44 am
Napisal/-a super98
mazda-mx3 je napisal/-a:Kaj res si jo ti sestavil??!!
Ej svaka ti cast!!

Me je tip "nategnu" pri pospesevanju kot da vozim fickota, pa sem bil z micro1.3 16V 75KM.

Sem se hotel vkljucit na hitro cesto pri bertokih, katra za mano, dam znigavec in pospesujem v 2-i do 90km/h, tip pa sam na prehitevalni pas in mimo mene ko strela!!

Sem bil sokiran se 27 dni kasneje :lol:


Ma ja mal smo se igral dokler se nam je še dal! V bistvu sploh ni treba tok stvari predelat! Pa še homo se je v tistih cajtih dobil! Mel smo še eno hujšo katro od te rdeče! Za GHD! Špera, 5 brzin, roll bari, kentova odmična, 4xdellorto...zdej je v fazi rehabilitacije! Spomladi pa bo...
Veš kako ta pospeš k ma takratk diff. pa z slicki pa špera...