Stran 1 od 3
SLABE LASTNOSTI NIŽANJA AVTA 25-30mm? JE RES?
Objavljeno: To feb 17, 2009 4:27 pm
Napisal/-a Dorian
od veliko ljudi, ki so v avto biznisu sem zasledil , da jih kar nekaj odsvetuje nižanje avta, ker naj bi bilo "kao" nevarno.Omenjajo , da pri velikih hitrostih in vožnji čez luknje,ležeče policaje...lahko pride do resnih problemov .Je to res ker če je pol EIBACHI odpadejo:)
Objavljeno: To feb 17, 2009 4:31 pm
Napisal/-a el_diablo
Objavljeno: To feb 17, 2009 4:43 pm
Napisal/-a SENATOR
Če greš 100 na uro čez ležečega ali v kako luknjo, so problemi tko al tko......
Nevarno je če ga znižaš oz tršaš ''preveč'' oz. da je avto primeren samo za dirkališče in pre-trd za normalno vožnjo, pol pa prištej še naše ceste.
Samo nižanje pa lahko samo izboljša lego na cesti (seveda če pravilno izvedeno) ker se zniža težišče avtomobila in s tem zmanjša nagibanje avtomobila v zavojih.
Zelena luč za EIBACHE.
LP

Objavljeno: To feb 17, 2009 5:06 pm
Napisal/-a Dorian
Originalne vzmeti imajo svojo karakteristiko delovanja in dimenzije. V primeru krajšanja oz. rezanja ovojev ji spremenimo karakteristiko delovanja ter skrajšamo dolžino v raztegu, kar lahko povzroči premikanje ali celo izpadanje vzmeti iz ležišča. Ker je pri vožnji vzmet raztegnjena pri razbremenitvi notranjega kolesa v hitreje voženih zavojih ali pri prečkanju neravnin, lahko izpad vzmeti iz ležišča močno vpliva na obnašanje avtomobila in v skrajnem primeru pripelje do nesreče. Poleg nevarnosti izpadanja se pri krajšanih vzmeteh pogosto pojavi problem neustreznega sedišča, saj ima večina vzmeti končne ovoje drugačnih dimenzij, kot ostale. Zato je poleg krajšanja ovojev potrebno tudi segrevanje in krivljenje končnih ovojev, da vzmeti ustrezajo sedišču. S segrevanjem in ohlajanjem spreminjamo lastnosti materiala in mu zmanjšamo elastično trdnost, kar pogosto pripelje do zloma ovojev.
No tole recimo je komentar strokovnjakov pri A3M-u
Objavljeno: To feb 17, 2009 5:07 pm
Napisal/-a C4V4L13R
veš kko pravjo...kar je prveč še s kruhom ni dobro. v mejah normale pa zadevo lahko kvečjem izboljšaš. seveda je treba nabavit pravo stvar in jo prav vgradit/naštelat.
20-30mm lahko vzameš brez skrbi samo fedre. če pa menjaš komplet amortizerje in fedre je pa itak komplet zadeva prilagojena, kar je sam še boljše...
Objavljeno: To feb 17, 2009 5:15 pm
Napisal/-a nightmare
No rezanje navojou kar hitro odmisli.Kdor to počne mu res ni mar zase.
Kar se pa tiče nižanja.Če so fedri namenjeni za določen tip vozila pol ni bojazni da bi izpadli iz sedišča.Ni mogoče ker pol se neb smel nit prodajat,ne.
Problem nastane pri amortizerjih.Ko ti zamenjaš originalno vzmet z nižjo se amortizerju spremeni pozicija delovanja.Amortizer nima več optimalnega giba saj je bat kateri blaži vibracije spuščen nižje.Zaradi tega ti ga lahko ob vožnji čez luknje razbije in ta preneha delovati.
Če se že odločiš za nakup samih vzmeti ti ptiporočam da se nato zapelješ do kakega majstra,ki se stem ukvarja in ti še amortizerje glede na fedre postavi v pravilno območje delovanja.Sepravi ti zmanjša hod,da ti ga ne more razbit.
Lp
Objavljeno: To feb 17, 2009 5:16 pm
Napisal/-a CupraR
Lej bistvo lege so amortizerji in z nižjimi fedri se sicer v ovinku lahko avto bolj drži ceste, na neravninah pa lahko začne zelo plavat. (hod amortizerja je prevelik, naprom nižjemu fedru)
Razn pri res top izvedenkah (RS, GTI itd..) so v večini stock amortizerji "prešvoh" in je pametno ob nižanju jih vsaj tršat..
Torej za kakšno kolk bol športno vožnjo je fajn res še amortizerje uštimat. No pol pa hitr ugotoviš da karoserijo preveč zvija, ko pa to poštimaš pa hitr ugotoviš da pa cel avto preveč nagiba

Tako ti kmal struti in močnejši swayi ne uidejo

Objavljeno: To feb 17, 2009 5:18 pm
Napisal/-a nightmare
Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
Objavljeno: To feb 17, 2009 5:19 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Dorian je napisal/-a:Originalne vzmeti imajo svojo karakteristiko delovanja in dimenzije. V primeru krajšanja oz. rezanja ovojev ji spremenimo karakteristiko delovanja ter skrajšamo dolžino v raztegu, kar lahko povzroči premikanje ali celo izpadanje vzmeti iz ležišča. Ker je pri vožnji vzmet raztegnjena pri razbremenitvi notranjega kolesa v hitreje voženih zavojih ali pri prečkanju neravnin, lahko izpad vzmeti iz ležišča močno vpliva na obnašanje avtomobila in v skrajnem primeru pripelje do nesreče. Poleg nevarnosti izpadanja se pri krajšanih vzmeteh pogosto pojavi problem neustreznega sedišča, saj ima večina vzmeti končne ovoje drugačnih dimenzij, kot ostale. Zato je poleg krajšanja ovojev potrebno tudi segrevanje in krivljenje končnih ovojev, da vzmeti ustrezajo sedišču. S segrevanjem in ohlajanjem spreminjamo lastnosti materiala in mu zmanjšamo elastično trdnost, kar pogosto pripelje do zloma ovojev.
No tole recimo je komentar strokovnjakov pri A3M-u
ja čakej...homemade nižanje po kmečko al pa zadeva narjena kot je treba je razlika...misliš, da pri eibachu vzamejo fleksrco v roke pa mal požagajo originalne fedre

Objavljeno: To feb 17, 2009 7:38 pm
Napisal/-a T-Man
nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
?
Objavljeno: To feb 17, 2009 8:37 pm
Napisal/-a pskoda
T-Man je napisal/-a:nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
?
Kr neki
Objavljeno: To feb 17, 2009 10:15 pm
Napisal/-a c.o.b.
eibach ni enako rezanju navoja originalnih vzmeti... upam da s ezavedaš da ko "pravilno "nižaš avto, dobiš nove vzmeti, stare grejo ven... tist tekst iz a313m pa opisuje dogajanje če original vzmet krajšaš, kar ni uredu...

Objavljeno: To feb 17, 2009 10:57 pm
Napisal/-a /miha\
Tkole če malo pomislim...
...ko avto zapelje v luknjo na cesti pridobi neki kinetične energije, ker pač začne padat v luknjo. To energijo mora porazdeliti vzmet (delo=energija= sila x pot) in absorbirati dušilec (drugače vzmet vrne prejeto delo in avto se odbije od tal). Torej, če naredimo vzmeti bolj toge s krajšim hodom pomeni pri isti kinetični energiji in krajši poti VEČJO silo.
Sledi: karoserija je mnogo bolj obremenjena
vprašanje: A kej pokajo karoserije?
Objavljeno: To feb 17, 2009 11:11 pm
Napisal/-a nightmare
pskoda je napisal/-a:T-Man je napisal/-a:nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
?
Kr neki
Kaj je kr neki?Druge kupljene vzmeti pa ni važno kira firma je so mehkejše kot original.Avto je na občutek trši ker je premaknjen hod delovanja amortizerjou ne pa zarad fedra.
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 12:19 am
Napisal/-a abbe
kar jest vem amortizer dusi enako neglede na to koliko je stisnjen.pa tut v obe smeri dela.
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 12:31 am
Napisal/-a nightmare
Ne ne dela isto.Pa še dost bol občutljiu je ker je pač hod zamaknjen in bi ob večjem udarbu ga razbilo.
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 12:38 am
Napisal/-a lexuss
in keri so ti resni proiblemi? res me prou zanima ker mam znižan auto.
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 12:42 am
Napisal/-a INFINITI
Ne komplicirajte za 25-30 mm, sploh pa glede Eibach ipd - še nič ni bilo narobe
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 8:02 am
Napisal/-a CupraR
Ni resnih problemov, razn tega da zna avto plavat čez neravnine. Pač vzemte v kzakup da treba kaj z amortizerji narest, če hočte met kaj od lege..
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 9:19 am
Napisal/-a dskrab
Glede voznih lastnosti jaz ne vidim nobenih problemov z znižanjem vozila, kvečjemu samo boljše. Jaz vidim probleme edino pri vožnji po kakšnem takem terenu, kjer lahko hitro nasedeš al pa podrgneš kam ob kakšen robnik, če nisi dovolj pazljiv. Drugače, če pa je vse tako zmontirano, narejene optika in da so izbrane kvalitetne vzmeti pa ni nobenih problemov.