Stran 1 od 4
blindiranje egr-ja materijal?
Objavljeno: So feb 21, 2009 9:27 pm
Napisal/-a im nobody
lep pozdrav....s kakšnim materialom je najbolše blindirat egr ventila?1.5 mm aluminija,medenina,karkoli?
zanimajo me še opazne spremembe?moč motorja itd
kokr jz vem motor mirneje laufa,ne kadi,bolj odziven...gre se za passata 1.9 tdi 110 konjev...b5 motor...avto gre tudi na čipiranje v bljižnji prihodnosti
Objavljeno: So feb 21, 2009 9:50 pm
Napisal/-a abbe
bakr.
blindiranje ma tut negativne posledice ne samo pozitivne.je ze res da je vec al manj zarad okolskoh stvari tm samo ma se ogromno drugih funkcij
Objavljeno: So feb 21, 2009 9:58 pm
Napisal/-a im nobody
npr kire še?mogoče malo večja poraba...kokr pa jz vem pa ne škodi motorju to je samo zato da avto izpolnjuje norme plinov
Objavljeno: So feb 21, 2009 10:03 pm
Napisal/-a abbe
am avto se segreje hitrej ce ni blindiran ventil,ker vraca pline nazaj k so vroci in s tem mal pomaga da se motor hitreje ogreje.s tem k se hitrej ogreje manj cajta laufa mrzu pa je manj obrabe vitalnih delov.
poj je se ena funkcija.s tem k vraca pline je kao slabse izgorevanje in s tem nizje temperature tko da tut nekak "ohlaja" motor.pa se je funkcij...
Objavljeno: So feb 21, 2009 10:06 pm
Napisal/-a im nobody
aha...ja sej je logično ja...sam da bi pa to škodlo motorju nevem kolk pa mislim da ne...avto ne gonit mrzlega pa ugašat vročega...zlato pravilo....redna menjava olja oziroma servisi na 15 oz 10.000 km in mislim da nebi smelo bit problemov...
Objavljeno: So feb 21, 2009 11:34 pm
Napisal/-a pugi405
5 - Exhaust gas recycling valve (EGR)
5.1 - Role.
The exhaust gas recycling valve checks the amount of exhaust gas that is recycled.
The exhaust gas recycling (EGR) device reduces the amount of nitrogen oxide (NOx) emitted by the exhaust.
The reduction of the nitrogen oxide is achieved by re-injecting part of the exhaust gas into the cylinders.
The recycling phases are memorized in injection ECU mapping.
Objavljeno: So feb 21, 2009 11:38 pm
Napisal/-a lisko
JAz sem vzel kos bakrene ploščice in jo vstavil med ventil in cev , ki gre na izpuh.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:15 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Za blindiranje uporabi baker.
LP!
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 11:14 am
Napisal/-a primozek68
Ma kakšn bakr. Snem vakum cevko, ki ga odpira pa je. Drgač pa na računalnik, pa ga z računalnikom blokiraš.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 1:50 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
primozek68 je napisal/-a: Snem vakum cevko, ki ga odpira pa je.
To bi šele bila poteza,ja.
LP!
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 1:55 pm
Napisal/-a primozek68
In kaj bi bilo po tvoje, da slišm, me prav zanima...
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 3:46 pm
Napisal/-a imilet1
ja to je res,da snames cevko...kaj pa ce je bil ventil ze prej unicen in je ostal v odprti fazi?A potem se plini ne vracajo nazaj v kolektor??
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 3:57 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
primozek68 je napisal/-a:In kaj bi bilo po tvoje, da slišm, me prav zanima...
Vakumski sistem je narejen tako, da mora biti zatesnjen. Če ni zatesnjen, potem se lahko pojavljajo težave pri krmiljenju ostale motorne periferije kot napr.: turbine.
Če bi dejansko tako naredil,kot si ti napisal, potem bi dejansko vakumska cevka visela "v luftu". Kar pomeni, da ko bi ECU dal komando elektromagnetnemu ventilu,ki spušča vakum do membrane EGR ventila, bi se elektromagnetni ventil odprl, vendar vakuma do membrane ne bi prišlo, pač pa bi v vakumski sistem vdrl zrak. To pomeni, da bi do sistema za krmiljenje turbine (wastegate) prišel zrak namesto vakuma in na tak način bi "izklopilo" turbino. Kar pa pomeni, da bi avto postal skoraj nepremičnina. Tu bi še dodal, da v kolikor vozilo nima nepovratnega ventila nekje na odvodu med vakumsko črpalko, servo ojačevalnikom zavor in ostalim vakumskim sistemom, bi se lahko zgodilo, da bi zrak prišel tudi do servo ojačevalnika zavor. Kaj pa to pomeni med vožnjo pa upam, da vsi vemo.
Obstaja varianta, da bi v tisto vakumsko cevko ,ki jo omenjaš, porinil naprimer kakšno kroglico od ležaja ali pa bi preprosto vanjo porinil navoj od odrezanega vijaka. S tem ne bi naredil nič, ker bi vseeno lahko prišlo do vdora zraka v sistem. Če pa bi cevko nato še priklopil na membrano EGR ventila, pa bi se znalo zgodit, da ta blokada ne bo tesnila in se bo EGR ventil še vedno odpiral...vendar ne toliko ,kot bi se sicer brez blokade, ampak vseeno bi se in vse delo bi bilo jalovo. Povrhu vsega imajo nekatera vozila v samem EGR ventilu tudi senzor, ki zaznava položaj ventila. Ta položaj se nato sporoča ECU-ju. Če se ventil ne premika in če senzor to zazna, potem ni pravega signala do ECU-ja in problemi se kažejo v tem, da ECU javlja napako,ki se ob priklopu na tester pokaže kot defekten EGR ventil.
Povrhu vsega bi rekel, da je v vozilu, ki si ga lasti avtor te teme, EGR ventil, ki verjetno ni bil nikoli očiščen. To pomeni da se ne zapira 100%,ampak vedno spušča zraven še neki majhen delež izpušnih plinov.
EGR se blindira tako, kot so že napisali. Torej z bakreno podložko med cevjo in med EGR ventilom. Le tako ne bo nič povratnih izpušnih plinov v motor in le tako ne bo problemov v vakumskem sistemu in eventuelno ECU ne bo javljal napake EGR ventila v kolikor je v le tega vgrajen senzor.
LP!
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:00 pm
Napisal/-a primozek68
Kako pa je lahko ventil uničen, nabere se sam svinarija. zgleda,da ne veš kako dela agr. Zapira na konus, to je vse. Sicer pa ne moreš sam blindirat ventila, hkrati je pametno snet sesalni kolektor in zadeve dobro očistiti.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:37 pm
Napisal/-a im nobody
a je to feist kritično za motor'? vsi mi svetujejo da je koristno in da ne povzroči nobene škode..poznam tudi nekoga ki jeto naredil pa nima nobenihproblemov in je zelo zadovoljen...uglaven kupil bom 1.5mm debelo baker ploščico ter zadevo blindiral...motor se bo pač bolj počasi segrel itak ga pa ne gonim ko je motor mrzel...
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 6:17 pm
Napisal/-a dominic
pa kje tej...to je samo zaradi tega da izpolnjuje avto euro norme, ce ga blindiras ni opaznih spremenb (naj bi pridobil na km, ker ne vraca plinov v ponovno obdelavo), materiali pa se tudi zaredi tega ne obrabijo bolj, kot si sam rekel, tako al itako vemo vsi, ogret motor in pol po gasu...ce ze, voda in olje morata biti na delovni temperaturi...kaksno pocasnejse segrevanje masine, vracanje plina ne pripomore nic k temu...je samo dejansko kako hitro se bo segrelo olje zaradi trenja ob delovanju motornih sklopov in kako hitro se bo zacela greti voda, ki vse to hladi...
lp, dominic...
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 6:23 pm
Napisal/-a abbe
dominic je napisal/-a:pa kje tej...to je samo zaradi tega da izpolnjuje avto euro norme, ce ga blindiras ni opaznih spremenb (naj bi pridobil na km, ker ne vraca plinov v ponovno obdelavo), materiali pa se tudi zaredi tega ne obrabijo bolj, kot si sam rekel, tako al itako vemo vsi, ogret motor in pol po gasu...ce ze, voda in olje morata biti na delovni temperaturi...kaksno pocasnejse segrevanje masine, vracanje plina ne pripomore nic k temu...je samo dejansko kako hitro se bo segrelo olje zaradi trenja ob delovanju motornih sklopov in kako hitro se bo zacela greti voda, ki vse to hladi...
lp, dominic...
1. ni tam samo za to
2. mislm da ne drzi,ker ko na polno pospesujes je egr zaprt in ne vraca plinou
3.verjetno na pamet govoris prebral pa nisi kj velik
evo mal si preberte je pa dalsi clanek napisan za tdi
http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr.htm
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 8:16 pm
Napisal/-a Mgajvr
jaz na tvojem mestu ne bi blindiral. vsaka stvar na motorju, vsak del ima svoj namen. če ne bi blo tako, bi že tovarniško manjkalo nekaj delov okol mašine, ker pač niso potrebni.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 9:18 pm
Napisal/-a im nobody
bo treba premislit pa se odločit...za svojih 110 konjev gre zanekrat vredu...me je pozitivno presenetu...gre pa tudi na čipiranje na 140 konjev...turbina je zanekrat v takšnem stanju kakor more biti in avto redno servisiran(ljubitelj avtov)
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 9:36 pm
Napisal/-a marjan novak
Če si v dilemi je na netu ogromno strokovnih člankov na temo EGR ventila in z nekaj znanja angleščine ali nemščine in par ucic časa, boš prišel zadevi do dna.
Vsaka zadeva pod motornim pokrovom ima svoj namen in je ni pametno spreminjati ali kakorkoli onemogočati njenega delovanja.
Eden izmed razlogov za crkavanje DCI turbin je bil zablokiran EGR ventil, kar posledično pripelje do zvišanja temp. motorja/olja, ki deformira namesto hladi turbino (vir: honestjohn), zato je bolj pametno redno čiščenje ventila.
Jaz osebno se blokiranja ne bi lotil.
LP