jfast33 je napisal/-a:Najbol je pustit original ker drugače lahko gre hit ke narobe.
Original so vsi motorni "predimenzionirani", ker morajo biti prilagojeni širšem krogu lastnikom. To v takšni meri, da tudi, če ga vozi budala in stiska mrzlega in avto ne servisira itd. ne crkne takoj, ampak se mu zgolj skrajša življenska doba.
Pri remap-u se ta predimenzionirasnost oz. kako bi rekel hmmm...."rezerva", ki jo ima motor, zmanjša in se motor izkoristi do potenciala, ki ga dopuščajo določeni vgrajeni deli. S tem mislim predvsem, da sam motor po sebi zdrži dosti več kot pa določene komponente - npr. injektorji, turbo, sklopka,....
Npr. Scorpion Tuning predeluje takšen 1.4 T-Jet motor na 180hp, 202hp in 220hp. Sicer je tole v MiTo, ampak je motor isti -
KlikZa 180hp je potreben samo remap ECU-ja za ostalo ima pa pripravljene pakete, ki zajemajo od večjega turbota, IC-ja, injektorjev, drugačen airbox, izpuh,....
Najmočnejši paket RSR - Potenza ca.
220 CV (162KW) a 6400 g/min
330 Nm a 3200 - 4300 g/min.
Kolikor sem zasledil so tudi prišli že čez 250hp z tem motorjem :P
pskoda je napisal/-a:Blowoff ventil se da brez problema zmontirat in tudi športni filter, ki ga še posebno priporočajo če čipaš avto.
Na UK forumu ne priporočajo montaže BOV. Sploh, ker ima že original interni BOV, ki funkcionira zelo dobro. Za podobne zvoke se lahko namontira raje odprt sesalni sistem (
BMC CDA,
GSR Induction kit) in se potem sliši turbo bolje tako kot recirkulacija zraka.
cr33p je napisal/-a:"120KM" verzijo se da čipat za ene 5-10KM, ker ima že serijsko precej več, kot 120KM

Namerili so jih med 130 in 140KM, odvisno od avta. Brez drugih modifikacij (indukcija, izpuh) je kaj vec kot 145KM praktično nedosegljivo. Da se pa veliko narediti z večjo turbino. Od Abartha jih dobiš zelo ugodno od lastnikov, ki so vgradili SS kit in je ne rabijo beč.
To nebo držalo! Motor ima sicer po default že več hp kot deklarirano vendar se lahko remapa na več kot 145hp.
Angel Tuning in GSR so prišli z samim remapom do 156hp in okoli 250Nm.
cr33p je napisal/-a:"Na 120KM T-JETu je premajhna turbina za konkretno čipanje, tako da ti največjo moč prestavi dol na 4.800-5.000obr/min, v višjih vrtljajih turbina pač ne dohaja. Posledično je tudi navor pomaknjen zelo nizko in je v "špici", zato pri agresivni vožnji malo bolj trpi menjalnik in sklopka. Če pa znaš z gasom, potem pa lahko na račun tega navora veliko prišparaš pri porabi.
Majhna turbina ne "dohaja", ker bi potem preveč segrela zrak in posledično bi moč motorja padla. Ima pa prednost s tem, da je mala, ker max. navor dosti prej doseže. Na račun navora se lahko tudi hitro pelje - če izpustimo vse ostale dejavnike kot ratio,....
Torque / Weight = Acceleration
Power / Aerodynamics = Topspeed
@tumbl - če boš segrel avto preden ga boš teral, pustil ohladiti preden ugasneš in delal redne servise (pri remapu bi jaz skrajšal serijski servisni interval) ne bo težav.
celje - portorož preobremenjena ter bi bila bolj uporabna rešitev menjava turbine
Če neboš skoz polna gas držal in ohladil zadevo preden ugasneš ne sme bit komplikacij!
Osebno bi ti priporočal GSR Induction kit in menjavo zadnjega lonca. Na UK forumih zelo hvalijo Ragazzonov zadnji lonec pri katerem bi naj bila opazna razlika po montaži. Za remap ti pa priporočam, da se obrneš na
www.tuner.at , ki so zelo profesionalni in nudijo tudi garancijo na opravljeno delo. Po dogovoru oz. ko se nabere zadost kandidatov (mogoče tudi terminsko) pridejo tudi v SLO in remapajo
