Stran 1 od 1
Avspuh...
Objavljeno: Ne sep 15, 2002 9:22 pm
Napisal/-a CybKnight
Vceri sm mal spraseval v eni stacuni z avspuhi, pa so rekl da recmo sebring, powerfull pa remus vsi dajo nekje ce zamenjes celoten izpusni sistem ene 15 posto na moci motorja? Je to res?
LP
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 1:56 am
Napisal/-a Sierrator
Jaz sem slišal še manj (10%).
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 5:28 am
Napisal/-a vladek
se nekako bolj pridruzujem da je 10% max ...
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 9:04 am
Napisal/-a admin
Ce bos dajal to na kaksen novejsi avtomobil, ki ima veliko elektronike, obstaja verjetnost, da ti bo zajebaval motor, ker elektronika cekira sistem izpuha pa katalizator pa vse... in ob najmanjsi spremembi se ti lahko javi napaka in avto crkne...
Tudi pri starih cliotih 1.4 so se baje pojavile napake, ce si dal kak hud odprt lonec gor... ostali, izkusnje?
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 9:17 am
Napisal/-a bravura
Jaz sem pa slišal , da pri menjavi celotnega izpušnega sistema, je ful odvisno kje je v originalu sonda lambda... ker pač zaznava tudi demperaturo izpušnih plinov, in če je sistem bolj odprt, imajo ti plini nižjo temperaturo, pol pa lambda daje gor ene čudne podatke...
Nevem, če je ta razlaga 100%, jer je pač Baba čula, baba rekla..

:D
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 10:27 am
Napisal/-a enarf
Ne vem kako je sicer z novejšimi avtomobili in njihovo elektroniko ampak dejstvo je, da če bi izpušna cev štrlela direktno iz motorja pod pravilnim kotom, pravilne širine in brez vseh dušilcev, katalizatorjev ipd., bi dobljena moč morala krepko presegati 10 %!
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 11:13 am
Napisal/-a vladek
ja, zato ker se se vedno najvec moci dobi ob menjavi kolektorjev izpusnih ... ponavadi pa folk menja samo zadnji lonec samo to ni nec ...je p.d. ..
Re: Avspuh...
Objavljeno: Po sep 16, 2002 10:29 pm
Napisal/-a bobetko
Jaz sem zamenjal samo zadnji lonc(REMUS),srednjega sem vzel stran in speljal cev čim bolj naravnost,katalizator in sonda sta ostala originalna in ti rečem da se pozna razlika-MOTOR SE HITREJE ZAVRTI.Največ pridobiš če zamenjaš cel sistem(od kolektorjev do zadnjega lonca)
Re: Avspuh...
Objavljeno: Ne sep 22, 2002 11:40 am
Napisal/-a ferrarist
pr moci mislim,da se obcutno ne pozna,je pa loh razlika v PORABI...k sva s stricem zadn lonc nardila sama(inox) in je poraba padla za cca 0,8-0,7l/100km...baje je manjsi upor...bla bla...
Re: Avspuh...
Objavljeno: Ne sep 22, 2002 11:42 am
Napisal/-a ferrarist
upor misljen v izpuhu...
Re: Avspuh...
Objavljeno: Sr okt 02, 2002 10:22 am
Napisal/-a GT4turb0
Kaj ni to da ko montiraš nov izpušni sistem moraš avtu odklopit baterijo za ene pol ure tako da se ti resetira računalnik in sprejme nove nastavitve???
Še nekaj: tisto o izpuhu pod pravim kotom iz motorja je preverjeno samo mi ni logično saj se mi zdi da se tako izpušni plini zabivajo ter zavirajo....mnenja prosim
Re: Avspuh...
Objavljeno: Sr okt 02, 2002 10:59 am
Napisal/-a ule
Če ni pravega zaviranja plinov v auspuhu, zgubiš verjetno še nakaj moči. Men se je enkrat odtrgala cev pred taprvim loncem, pa potem avto ni šel čist nikamor. Sej štima je bla, ampak efekta ni bilo pa nobenga (ravno nasprotno).Moje mnenje je da mora biti dušenje plinov v izpušnem sistemu ravno tapravo torej optimalno. To lahko probaš če pri kakšnem motorčku naprimer APN odšraufaš auspuh proč (razlika je očitna).
Re: Avspuh...
Objavljeno: Sr okt 02, 2002 11:57 am
Napisal/-a CybKnight
RE!
Hvallaa za odgovore! A mislete da se mmi splaca dat ene 200k za celoten izpusni sistem, da dobim notr ene 10 konjev? Misleim pa se glede zvoka mi je ful usec da bi mal sundra delal

Kaj pa ce bi najprej sam kolektorje zamenjal? A bi se kaj poznalo? No povejte se kaj svojih mnenj!
Hvala
LP
Re: Avspuh...
Objavljeno: Če okt 03, 2002 6:48 am
Napisal/-a ule
Če bi rad športen zvok menjaj samo zadnji lonec, ali pa daj še športni filter. Kolk konjev pa ma tvoj avto?
Re: Re: Avspuh...
Objavljeno: Če okt 03, 2002 9:02 am
Napisal/-a Sale
CybKnight pravi:
RE!
Hvallaa za odgovore! A mislete da se mmi splaca dat ene 200k za celoten izpusni sistem, da dobim notr ene 10 konjev? Misleim pa se glede zvoka mi je ful usec da bi mal sundra delal

Kaj pa ce bi najprej sam kolektorje zamenjal? A bi se kaj poznalo? No povejte se kaj svojih mnenj!
Hvala
LP
Splača se ti sigurno ne (ekonomsko gledano), vprašanje je samo kako močno si ga želiš imet

. Če boš zamenjal celotni izpušni sistem boš eden redkih - to je pa tudi nekaj vredno, hehe

. Seveda se bo poznalo če boš zamenjal kolektorje - problem je samo v tem, da marsikdo preveč pričakuje od samo ene modifikacije. Za res opazno razliko je potrebno ogromno predelav in jasno mucho $$$.
Re: Re: Avspuh...
Objavljeno: Če okt 03, 2002 11:46 am
Napisal/-a Pero
enarf pravi:
Ne vem kako je sicer z novejšimi avtomobili in njihovo elektroniko ampak dejstvo je, da če bi izpušna cev štrlela direktno iz motorja pod pravilnim kotom, pravilne širine in brez vseh dušilcev, katalizatorjev ipd., bi dobljena moč morala krepko presegati 10 %!
sigurno bi izgubil na prožnosti!
Pa vse eno ni rečeno da je najboljši najbolj odprt sistem, oziroma če bi ga hotel iskoristiti bi moral predelati tudi sesalno stran, odmično gred... obstajajo optimalna razmerja med upori v sesalnem in izpušnem delu.
Re: Re: Avspuh...
Objavljeno: So okt 05, 2002 7:41 pm
Napisal/-a GT4turb0
ule pravi:
Če ni pravega zaviranja plinov v auspuhu, zgubiš verjetno še nakaj moči. Men se je enkrat odtrgala cev pred taprvim loncem, pa potem avto ni šel čist nikamor. Sej štima je bla, ampak efekta ni bilo pa nobenga (ravno nasprotno).Moje mnenje je da mora biti dušenje plinov v izpušnem sistemu ravno tapravo torej optimalno. To lahko probaš če pri kakšnem motorčku naprimer APN odšraufaš auspuh proč (razlika je očitna).
hvala
bi mi lahko še kdo obrazložil zakaj mora biti zaviranje plinov??
Re: Avspuh...
Objavljeno: Ne okt 06, 2002 10:08 am
Napisal/-a Metal
SAmo 10%.
Re: Re: Re: Avspuh...
Objavljeno: Ne okt 06, 2002 10:25 am
Napisal/-a Pero
GT4turb0 pravi:
bi mi lahko še kdo obrazložil zakaj mora biti zaviranje plinov??
Mogoče nebo najbolj strokovno ampak upam da boš zastopil.
po izgorevalnemu taktu se odpre(jo) izpušni ventil(i) in ker je ta ''zrak'' pod večjim pritiskom se začne premikat skozi izpuhu, potem pa še bat porine izpušne pline iz cilindra. Ker imajo plini neko maso in hitrost (smer iz cilindra v izpuh) in ker se že pred koncem izpušnega takta začenjajo odpirat sesalni ventili lahko izpušni plini potegnejo preveč sveže zmesi v izpuh.
Zaradi tega morajo biti vsi deli med seboj vsklajeni za optimalno delovanje (Izpuh, ventili, odmična gred, sesalni del). Oziroma pri normalnih avtomobilih mora imeti izpuh določen upor.
Druga stvar ki je tudi osnova za koristen izpuh je pa zmanjšanje energije (hrupa), kar je po svoje tudi ene sorte upor.