Stran 1 od 1
Olajsanje teze
Objavljeno: Pe sep 26, 2003 10:48 am
Napisal/-a jky
Ma kdo kaj izkusen z uravnotezanjem in olajsevanje teze iz avtomobilov??
Re: Olajsanje teze
Objavljeno: Pe sep 26, 2003 10:50 am
Napisal/-a super98
jky je napisal/-a:Ma kdo kaj izkusen z uravnotezanjem in olajsevanje teze iz avtomobilov??
Bod mau bol natančn! Notranjost al motor?
Objavljeno: Sr okt 01, 2003 7:57 pm
Napisal/-a KAVKAPUB
Shujsaj za 100 kg
Brez zamere!

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 7:53 am
Napisal/-a jky
Ce shujsam 100 kg me ne bo vec.
Olajsat motor je draga zadeva, mislu sem notranjost . Primer: sedeze zamenjat, naj kaj je neuporabno in ven zabrisat, ce zgubis 100 kg iz avta ti ni treba kaj dost tunat masine.
Primer uravnotezevanja: je pa da das akumulator v prtljaznik , da izbosljsa tezo spredaj zadaj, ...
Sicer pa mal olajsat ojnice al pa bat tud nebi blo slabo.
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 8:17 am
Napisal/-a galli
lp.
motor vn pober pa k pr kremenčkovih brci pa bo takoj laži pa še več vs je bol bo šlo.
heee.
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 8:32 am
Napisal/-a Sale
Da jaz prispevam svoj delež:
Za 100kg olajšat avto bo potreben že kar dokaj ekstremen ukrep - lahko ti povem, kako se to naredi pri dirkalnikih. Zapelješ avto v delavnico, ven pobereš vse sedeže, vratne, ter talne obloge. Potem se pa lotiš mukotrpnega dela in dobesedno postrgaš s podna (oz. kjerkoli se pač nahaja) vso izolacijo (ponavad je kakšna taka črna smola ala bitumen, ipd.). Pomagaj si s kakšnim grelnikom, fenom,... Tega se bo kar precej nabralo in boš s tem pridobil precej na manjši teži. Je pa to zelo zelo naporno delo, poleg tega boš pa v avto slišal vse šume, da o mrazu in vročini ne govorim. Potem pride še v poštev odstranitev zadnjega brisalca z motorčkom vred, odstranitev odvečnih ključavnic in podobno. Tudi vratne obloge zamenjaš s takimi iz lažjega materiala. Zamenjava akumulatorja z enako zmogljivim vendar veliko manjšim in lažjim. Seveda tudi sedeže lahko zamenjaš (npr. dirkalni sedeži imajo od 5 do 15 kil, kar je precej manj od serijskih). Odstraniš zadnjo klop, oblogo stropa, oblogo pokrova motorja, meglenke...
No to kar sem naštel so zelo radikalni ukrepi, ti pa se lahko za kakšnega od njih odločiš glede na to kakšen avto imaš in zakaj ga boš imel. Je pa tako, da se bo edino tako kaj poznalo, vse ostalo je bolj tako tako

.
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:16 am
Napisal/-a Pero
kot je rekel Sale... če ne boš naredil drastično se ne bo poznalo, za kakšnih 10-15 kg se ne bo praktično nič poznalo.
Bi pa jaz pustil armaturo in sprednje obloge vrat pri miru ker lahko nastanejo hude poškodbe že ob manjši
Lahko si pa narediš sprednjo havbo iz karbona

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:26 am
Napisal/-a ssokec
jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
-odstraniš gretje (motorček, cevi, killerček, plastiko za dovajane zraka)
-rezervno kolo, dvigalko
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:59 am
Napisal/-a cresh
jst sem dal zadnjo klop in rezrvo ven, pa se rahlo pozna
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 10:36 am
Napisal/-a WhiteCell
zdej odvisno kolk maš KM...
ko sm pri jugotu ven pobral zadnjo klop,mfrsterkerijo ipd....se je kar dost poznal...ce mas pa avto k ma lepo konjenico se bo pa bolj malo poznalo..
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 12:22 pm
Napisal/-a Pero
ssokec je napisal/-a:jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
....
in zapraviš 10 ur dela..., pa verjetno še original vodila za šipe uničiš...
potem se ti pa en k****n bočno zaleti in ti plexi odreže ene par delov telesa...
ne se hecat z varnostjo z avti ki jih uporabljate vsak dan!!!
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 12:57 pm
Napisal/-a Sale
Pero je napisal/-a:ssokec je napisal/-a:jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
....
in zapraviš 10 ur dela..., pa verjetno še original vodila za šipe uničiš...
potem se ti pa en k****n bočno zaleti in ti plexi odreže ene par delov telesa...
ne se hecat z varnostjo z avti ki jih uporabljate vsak dan!!!
Se popolnoma strinjam s Perotom. Najprej je treba vedet, za kaj misliš avto uporabljat (tako kot sem že zgoraj napisal) - če ga misliš imet za vsakdanjo rabo, potem odpade 90% naštetih modifikacij.
Je pa zanimivo, da se pri dirkalnikih skoraj večina modifikacij nananša ravno na večjo varnost medtem, ko na to pri "piljenju" svojih makin radi pozabimo, a ne. V bistvu se pa vsi trudimo, da bi bili naši "navadni" avti čimbolj dirkalni.
Objavljeno: Pe okt 03, 2003 2:46 pm
Napisal/-a Pero
Tudi na legalnih dirkah na zaprtih cestah poskrbite za svojo varnost!!!
Pa če ste resni se lahko pripravite da v eni uri pred dirko lahko snamete marsikaj iz avta, pa po dirki eno uro nazaj pa bo.
Zraven naj se pripelje še en avto pa zlagajte dele v njega.
Če je pa kdo resen naj se pa loti olajševanja avta in naj napiše za vsako stvar ki jo bo izgradil koliko je teška.
Objavljeno: So okt 04, 2003 1:29 pm
Napisal/-a X-Hair
Objavljeno: So okt 04, 2003 7:22 pm
Napisal/-a Symon
Glede na to, da ga bo najbrž imel v vsakdanji uporabi večina stvari odpade. Lohk pa pred dirko (tko so men svetoval) vržeš ven rezervno gumo, dvigalko, subwoofer, če ga maš, pa kaj podobnega.
Ampak, če maš pa kakšen ultra močn avto se najbrž niti ne bo velik poznal. Pri švoh avtih se pa pozna. Vsaj v obratno smer (dodatna teža) gre no :P
Objavljeno: So okt 04, 2003 7:37 pm
Napisal/-a _VeNoM_
Sam dons je blo pošteno v idriji !!!
Tm si vidu kako je avto predelan !!!!
Kva so vse naredil da je avto lažji!!