Stran 1 od 1

boost števec

Objavljeno: Po mar 16, 2009 7:42 pm
Napisal/-a dragon22
Ali mi lahko kdo pove kakšna je razlika med Mechanical Boost Gauge in Electric Boost Gauge.

Namen imam kupit tega http://www.showoffimports.nl/product.ph ... 74&cat=353 ki naj bi bil electric števec.

Na teh slikah pa sem opazil da elektronski števec nima cevi za povezavo na turbo sistem, ima samo nek konektor, zanima me kako potem priključiš tak števec na turbino, ali rabiš še kak senzor posebej :?:


Slika

Objavljeno: Po mar 16, 2009 7:50 pm
Napisal/-a abbe
mehanicni je un k mas direkt cevko notr v stevec napeljano.elektronski je pa un k amas samo kable za v stevec.pa senzor pritiskapa se montira nekam v cev.senzor more bit zraven stevcka prilozen

Objavljeno: To mar 17, 2009 11:03 am
Napisal/-a dragon22
Ja če je vse zraven potem ni problem. Kateri pa so bolj kvalitetni mehanski ali elektronski?

Objavljeno: To mar 17, 2009 11:28 am
Napisal/-a abbe
kvaliteta mislm da je bol odvisna od proizvajalca kot od modela.
jaz ce bi se se enkrat odlocal bi se odlocu za elektronskega,ker je lazje spelat une 3 kable kamor kol ze,kot pa uno 6mm cevko.

Objavljeno: To mar 17, 2009 11:38 am
Napisal/-a jesenik
abbe je napisal/-a:kvaliteta mislm da je bol odvisna od proizvajalca kot od modela.
jaz ce bi se se enkrat odlocal bi se odlocu za elektronskega,ker je lazje spelat une 3 kable kamor kol ze,kot pa uno 6mm cevko.


Ja. pa zraven tega ti mehanski števec kaže vrednost tlaka z napako, ker se pač ona cevka v njem "zmantra" (pri števcih nižjega cenovnega razreda), je pa res da je meni osebno mehanski števec bolj pri srcu kot pa odčitavanje z digitalnega. razen, če ima digitalni prikaz kazalca

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:35 pm
Napisal/-a LoCo
Če smo že ravno pri natančnosti si lahko 100% da so elektronski števci mnogo manj natančni od mehanskih.

Večina rally voznikov uporablja pri nas STACK števce, mehanske. Prav tako vem da Robida v Leončku vozi z mehanskim števcem ki kaže pritisk, kot informativen podatek, pravi pritisk pa merijo v sesalnem kolektorju z MAP senzorjem.

Veliko znanih števcev (Defi, Blitz, HKS, Greddy in ostali JDM v tej cenovni kategoriji) imajo že v štartu napako, ali pa jo razvijejo s časom. Neštetokrat sem že bral da je to da kaže Defi števec v mirovanju 0,1 bara popolnoma normalno... Tko da, go figure.

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:44 pm
Napisal/-a xsara
jest mam na uno turbo original mehanskega in v vseh teh letih še vedno kaže točno, poleg tega imam tudi boost control mehanski ventil in se merilec odzove še na vsak minimalni premik ventila pritiska, tako, da jest stavim na mehanske......

Objavljeno: Sr apr 01, 2009 6:24 pm
Napisal/-a dragon22
Ali se da vgradit števec za navor v Nm, kot ga ima hyundai coupe že serijsko?

Objavljeno: Sr apr 01, 2009 8:39 pm
Napisal/-a sebaveh
Merilniki navora delujejo po principu vzvoja (torzije) gredi. Tako ima gred dva senzorja položaja na vsaki strani, elektronika pa meri razliko med njima - kot za katerega se je gred zvila.
Lahko pa so na sami gredi zmontirani (prilepljeni) tudi merilniki raztegljivosti - največkrat so to uporovni merilni lističi.
V obeh primerih se torej meri zvijanje ali raztegljivost gredi, z upoštevanjem elastičnega modula materiala gredi pa se iz tega dobi navor.

Taki merilni sistemi znajo biti kar komplicirani, še posebej ker je treba meriti napetosti ali signale iz rotirajoče gredi, najbolje da kar brezkontaktno.
Za avto kar velik poseg.

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 5:05 pm
Napisal/-a ludbe
mam eno vprašanje in sicer dones sm dobu števček zdej je pa una cevka prekratka k sm jo dobu zraven pa me zanima kje bi se dalo tolk majhno cevko kupit, ker sm obletal že kar nekaj trgovin pa nimajo tolk majhne?se mi zdi da je premer 6mm

lep pozdrav!

In enga bi še prosu nje mi pove kam nej priklopim to cevko

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 7:01 pm
Napisal/-a cr33p
Kakšna modelarska trgovina ima take cevke.

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 7:02 pm
Napisal/-a sebaveh
Skoraj ne verjamem da ne bi imeli takšne cevke. :? Seveda pa naj bo iz bolj trde plastike, da ne bo napak pri merjenju zaradi napihovanja.
Vprašaj v kaki trgovini s pnevmatiko in hidravliko.

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 8:23 pm
Napisal/-a ludbe
kam pa priklopm?

Objavljeno: So apr 04, 2009 12:49 pm
Napisal/-a ludbe
no zdj sm ga prklopu na eno cevko, samo ko avto lavfa je kazalec dol tan na okol 0.6 ko dam pa gas pa skoči proti nič na največ 0.2 kaj bi blo narobe?

priklopu sm ga pa na tole cevko
Slika

Objavljeno: So apr 04, 2009 1:07 pm
Napisal/-a cr33p
Nisi pravilno priklopil. Na TDIju nimaš druge izbire, kot da navrtas cev, ki vodi od intercoolerja v motor. Jaz sem zbral kar plasticno koleno pred EGR ventilom, vanj zvrat luknjo in vstavil NTP prikljucek od Festo. Od tam pa napeljal cevko do stevcka.

Objavljeno: So apr 04, 2009 1:24 pm
Napisal/-a ludbe
kje si pa kupil tisti prključek?

Objavljeno: Ne apr 05, 2009 4:45 pm
Napisal/-a cr33p
Kolega mi ga je dal, ker se je takrat ukvarjal s hidravliko/pnevmatiko in je imel te priključke. Sicer pa poišči zastopstvo za Festo pri nas, mogoče ti lahko oni pomagajo.

Re: boost števec

Objavljeno: Pe dec 30, 2011 10:01 pm
Napisal/-a pinny
saj vem da stara tema ja :D
a obstrajajo ti boost in ostali mali števčki tudi kaj manjšega preseka kot le 52mm? Sem malo zdele brskal naokol pa nič kaj nisem našel razen preseka 52, 60 in 127mm

Re: boost števec

Objavljeno: So dec 31, 2011 12:22 am
Napisal/-a branee

Re: boost števec

Objavljeno: Ne jan 01, 2012 7:03 pm
Napisal/-a pinny
Hvala za link ;)
Kolikor sem na tej povezavi gledal te števčke, bi ravno ti iz te serije 45mm mi bili najbolj in, sem pa nameru, da bi mi šli notr tudi 52mm. Gledal sem pa tela dva:
http://www.merx-tuning.de/Prosport-Zusa ... 6-875.html
http://www.merx-tuning.de/Prosport-Zusa ... 5-878.html
Če sem prav videl so ti elektronski, in enmehanski. V bistvu je tko skor vseeno katere bi vzel elektornske ali mehanske, glede na to da eni zagovarjate te eni one? Seveda tista dva ki bi imel, bi imel tudi takšna, da bota delala točno, zato če ma kdo kak predlog, prosim za kak link še ;), pa tudi če ma še kdo kak zanimiv link kakega drugega proizvajalca za te reči nej svobodno lepi linke :).
Pa še vprašanje, boost števec rabim od -1 do +2bar ali kako? Ker sem gledal niso vsi isti. Avto je pa Fiat Bravo 08.

Kot drugo pa sem študiral da bi zadevo montiral v tisto odprtino v kateri je usb priklop in vžigalvnik, bi bilo še najbolj primerno. Ti dve zadevi bi nekam drugam prestavil kar sem že nagledal. Na tistem delu bi bilo pač potrebno tisti del konzole narazen dobiti, pa da nebi to delal nekaj na pamet pa kaj polomil, bi prosil kakega maherja, ki to obvlada če bi lahko našel kako tako skico v e-per al kje se to že dobi?