Stran 1 od 1

Športne zavorne ploščice

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:09 pm
Napisal/-a Bawc
Kupil bom Ferodo zavorne diske za renault Megana 1.6 16v sedaj pa razmišljam o športnih ploščicah Ferodo DS2500. Po forumu sem že več al manj vse prečekiral, a me vseeno zanima koliko kilometrov bi prb. tak komplet zdržal. Rad bi, da mi ploščice zdržijo vsaj 30k kilometrov, disk pa vsaj 60k kilometrov. Naj se raje odločim za OEM Ferodo ploščice? Zanima me tud koliko slabše bi bremzalo dokler so hladni kakor do zdaj in koliko manj bi se pregrevali, saj je to zame še največji problem. Mogoče če mi lahko kdo pove še kakšno besedo glede cviljenja in zavornega prahu.
Hvala za odgovore!

Lp Blaž

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:20 pm
Napisal/-a Matjaz46
:-P
Toliko bi rad da ti zdrzijo, to se originalni komaj!
Ploščice so kr grobe, cvililo ti ne bo vendar ti bo diske pobralo dosti prej kot 30 tisoc.
Če pa se mislis pocasi vozit pa je tak vseeno kaj mas!!

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:48 pm
Napisal/-a CupraR
Mah to ne bo panike, drugo je DS3000 itd. Vendar vseeno, računaj menjavo ploščic z diski vred..

Diski se bodo pa kvečjemu še bolj greli, ker imajo te ploščice vse večji koefc trenja in se bolj grejejo. Razmisli o večji diskih in močnejših čeljustih..

Objavljeno: To mar 17, 2009 2:40 pm
Napisal/-a Bawc
Res je da večino časa vozim lepo, se mi pa kdaj pa kdaj "sname" (:-P) in takrat hočem dobre zavore brez da bi se ne vem kako pregrevale. Bi me pa verjetno res zanimala bolj ta street varianta. Kdo ve kje bi lahko dobil te DS Performance ploščice pa za okvirno koliko denarja? Kako je pa s temi glede obrabe, cviljenja in prahu? Je treba tud te segrevat? Kaj pa obraba diskov? Hvala. :)

Objavljeno: To mar 17, 2009 3:08 pm
Napisal/-a Mad
Bawc je napisal/-a:Res je da večino časa vozim lepo, se mi pa kdaj pa kdaj "sname" (:-P) in takrat hočem dobre zavore brez da bi se ne vem kako pregrevale. Bi me pa verjetno res zanimala bolj ta street varianta. Kdo ve kje bi lahko dobil te DS Performance ploščice pa za okvirno koliko denarja? Kako je pa s temi glede obrabe, cviljenja in prahu? Je treba tud te segrevat? Kaj pa obraba diskov? Hvala. :)


... kar se tiče ploščic so ti že drugi povedali, da so prijazne do diskov in se obnašajo kar podobno kakor recimo originalne - ni pretirane razlike med njo in originalno pri zaviranju takoj po speljevanju (hladnem disku) - priporočil bi ti še kakšne boljše diske ker brez njih nisi daleč od navadnih zavor če pa že ugradiš navadne jih daj vsaj prevrtat kakor so športni diski, da ne bo zvijanja diska zaradi plinskega žepa, ki se ustvari pod bolj agresivno ploščico - meni je na A4 z CTF diski pobiralo ploščice in sicer tam na 25-30000 km sem jih menjaval - zelo agresivna vožnja ... naslednji lastnik jih je pa po 60000 in to na istem disku - disk sedaj ima okrog 1.5 mm roba z cca 100000 prevoženimi km ... zamenjaj še zavorne cevi in zavorno olje ...

Objavljeno: To mar 17, 2009 3:08 pm
Napisal/-a CupraR
Ker del ti ni jasn, da z takimi ploščicami se bo prej pregrevalo, ker ustvarjajo višjo temperaturo..

Objavljeno: To mar 17, 2009 3:20 pm
Napisal/-a Bawc
Men je prodajalec v Motomatu reku, da so te ploščice narejene tako, da se disk manj pregreva. S tem je verjetno mislil, da če bi enako močno zaviral bi se s temi ploščicami disk manj grel, a ker so bolj agresivne tudi primejo bolj in se zaradi tega disk tudi bolj segreje. Mam prav? Kar popravi me. :) Razlike v ceni skoraj ni, zato pa razmišljam o tem, vendar jih nočem menjat prepogosto kot sem že napisal, rad bi pa da boljše prime v vseh primerih. Če ma kdo še kakšne izkušnje z DS Performance ga lepo prosim, da jih deli z nami. :)
Lp Blaž

Objavljeno: To mar 17, 2009 4:50 pm
Napisal/-a Bawc
Aha, vidim da sem se zmotu. Prodajalec mi je govoru o nekih ThermoQuiet ploščicah, ki najbrž niti niso Ferodo ampak Wagner. Tiste naj bi ble zanj športne. :?

Objavljeno: To mar 17, 2009 5:04 pm
Napisal/-a CupraR
Če citiramo EBC: zelene do 550 stopinj, rdeče (mal bolj športne) do 750. Ko daš zravn še mal bolj dirkalne rumene cca 900 stopinj. Toplota nekam mora it. Večji in debelejši diski so prvi naslov, oz precej boljši materiali.

Jst pri teb vidm dve opciji: navadni diski in ornk agresivne ploščice, pač menjaš bp na 20.000km (ker ne boš skos tišal) oz dat čeljusti, večje diske od močnejš Renaulta.

Pr bolj agresivnih ploščicah treba računat da svinjajo k pr norcih, cvilijo (sploh neogrete), nekatere treba še fajn ogret, ne pa vse..

To je če hočš dobr rezultat. Vedno ostane kompromis z malce boljšimi ploščicami, vendar to ni to..

Če hočš da bolje bremza treba vzet v zakup da material precej bolj trpi. Isto je z gumami, bolj ma grip, prej gre..

Objavljeno: To mar 17, 2009 5:29 pm
Napisal/-a Bawc
Kako bi se pa obnesli navadni gladki diski in EBC Greenstuff ploščice? Pravjo, da se ne znucajo glih takoj. Če bi bremzalo že malo bolje kot do sedaj pa bi bil zadovolen, glede na to, da ni spet take razlike v ceni. Bi to dvoje šlo skupaj?

Objavljeno: To mar 17, 2009 5:34 pm
Napisal/-a CupraR
Boljš kot orginal bo, ne bo pa občutne razlike..
Večji učinek bodo naredilo dobre gume, tukaj se da marsikej pridobit oz trše podvozje..

Objavljeno: To mar 17, 2009 6:59 pm
Napisal/-a Bawc
Sem še mal pročekiral po forumu pa vidm, da folk res ne opazi neke razlike. Verjetno bom vzel tiste Ferodo diske pa standardne Ferodo ploščice pa je mir. Hvala za vse nasvete, sem se pa neki navadu. :)

Objavljeno: To mar 17, 2009 7:04 pm
Napisal/-a OLI
koliko je cena obojega, za informacijo me zanima?

hvala

Objavljeno: To mar 17, 2009 7:09 pm
Napisal/-a Bawc
Oboje skupaj pride 135€, govorim samo za spredaj. Upam, da nism prekršu kakšnih pravil foruma, če ne pa zbrište pol.

Objavljeno: To mar 17, 2009 8:55 pm
Napisal/-a CupraR
lenivec je napisal/-a:kaj pa če bi pokno gor bremze od kakega močnejšega megana. to ti je najcenejša rešitev.


Ker se dobijo đabe deli, je to res najbolj smiselna predelava.

Objavljeno: Sr mar 18, 2009 5:00 pm
Napisal/-a CupraR
Zadaj največkrat daš orginal, važne so itak prednje zavore, zadaj diski in ploščice že tako ponavad prej grejo.

Seveda če bi delal kaj predelave na avtu (na moči) je tut fajn zadaj menjat z "večjim" kompletom, v kolikor že nimaš max-a kar ti je proizvajalec namenil za tvoj model.

Pozna se pa taka menjava predvsem na stabilnosti ko bremzaš pr konkretno velikih hitrostih (AC 200+)