Stran 1 od 2
Tdi in čiptunning
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 8:41 am
Napisal/-a Dejchy
Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 8:48 am
Napisal/-a INFINITI
POmisli malo logično - če je motor/turbina bolj obremenjena se tudi bolj "izrablja" in uničuje vse skupaj.
Glede tistega stikala pa nima veze kdaj zadevo vklapljaš ali ne; pač se zamenja režim delovanja motorja in to je to.
Re: Tdi in čiptunning
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 8:58 am
Napisal/-a sašo5
Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
ki ima čip (proži se
...potrgaj vse žice čimprej ven, kakor tudi stikalo....
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 10:09 am
Napisal/-a Addicted
koker se mi zdi, se računalnik v avtu "uči" sproti. in če ti prižigaš in ugašaš tisto stikalo med vožnjo ga verjetno resetiraš in ni najbolj zdravo.
sicer pa nej to potrdi kdo ki ima izkušnje stem
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 11:05 am
Napisal/-a INFINITI
Ne resetiraš ničesar; avto ima enostavno drugo mapo na podlagi katere spremeni "obnašanje" motorja in turbine. Jaz imam recimo na motorju stikalo in preko njega izbiram 3 mape moči in obnašanja le-tega glede na to kako odpiram plin.
-Brezveze strašite kolega
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 11:46 am
Napisal/-a Addicted
nč ne strašimo, zato sm tut reku nej kdo pove ko ma konkretne izkušnje stem

Objavljeno: Sr apr 01, 2009 1:13 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:Ne resetiraš ničesar; avto ima enostavno drugo mapo na podlagi katere spremeni "obnašanje" motorja in turbine. Jaz imam recimo na motorju stikalo in preko njega izbiram 3 mape moči in obnašanja le-tega glede na to kako odpiram plin.
-Brezveze strašite kolega
par 100 km je potrebno, da se vse "uleže" (po domače) oz. vsi parametri uskladijo in šele potem naj bi vse delovalo kot mora; ne glede če "šaltamo" v + ali - ; predrkavanje na šalter je torej brezvezno početje - seveda če govorimo o ECU-ju: za razne P-boxe in drugo "navlako" recimo da "dela"....
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 1:44 pm
Napisal/-a INFINITI
Sašo ne govori na pamet:
S-DMS Adjustable Mapping And SDTV Fuel Injection, With Digital Engine Management
The engine management system’s massive computing power not only controls the fuel injection system that delivers outstanding engine efficiency and performance, but also operates the unique Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) system which makes it possible for the rider to select one of three engine control maps (regulating the fuel injection and ignition systems) to match personal preference, using a threeway switch mounted on the right handlebar. The three maps are designated A, B and C, and engine power delivery varies with map selection.
Each map was developed using experience gained building racebike maps. Switching from one map to another is instantaneous, making it possible for a rider to select one map for one part of a racetrack and another map for another part of a racetrack.
The system also allows the rider to select a different map to suit personal preference in various riding conditions on the road, for example choosing one map for highway cruising and another map for tighter roads.
-Enako ima podoben sistem tudi 09 R1; misliš da vsi furamo po 100 km na motorju? Itak da ne; mape oz scenarije obnašanja motorja pretikamo preko stikala.
Te spremembe v delovanju so instantne. Tudi boost controler pri avtomobilu lahko štelaš on-the-fly kako se bo zadeva obnašala.
TI mešaš tiste fore kao ko izklopiš vso elektroniko in potem sprazniš vso elektriko iz sistema in potem priklopiš nazaj, pa voziš, da se ECU "nauči" koliko zraka dobiva in kakšno gorivo ima.
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 3:42 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:
....... spremembe v delovanju so instantne. Tudi boost controler pri avtomobilu lahko štelaš on-the-fly kako se bo zadeva obnašala.
TI mešaš tiste fore kao ko izklopiš vso elektroniko in potem sprazniš vso elektriko iz sistema in potem priklopiš nazaj, pa voziš, da se ECU "nauči" koliko zraka dobiva in kakšno gorivo ima........
.....ti si pa vključil v debato motor(Suzuki) pri avtu pa boost controler(praktično samo spreminjanje polnjenja turbine) določeni avti že celo imajo t.i."overboost" ki momentalno dvigne navor pri zadnjih 95%-tih moči motorja, kadar je to potrebno.....vendar je to še daleč od tega, da bi imel "dva programa" rec. serijskega in tunanega in bi med temi dvemi samo "preklapljal".....
P.S že prvega audija, ko mi je Matjaž delal tam davnega leta 1995 sem imel idejo, da bi sam iz kabine "preklapljal" ter se "igračkal" enkrat tako, drugič drugače.......seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....
P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 4:17 pm
Napisal/-a Addicted
sašo5 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:
seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....
P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
no nekaj takega sem mel v mislih

Objavljeno: Sr apr 01, 2009 11:29 pm
Napisal/-a drmocar
sašo5 je napisal/-a:...P.S že prvega audija, ko mi je Matjaž delal tam davnega leta 1995 sem imel idejo, da bi sam iz kabine "preklapljal" ter se "igračkal" enkrat tako, drugič drugače.......seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....
P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
Da se in dela čist uredu, samo pravi ECU mora bit.
http://www.dastek.co.uk/features_unichip.htm
Pa verjetno majo drugi boljši in pravi standalone sistemi tudi + še dost več opcij.
Objavljeno: Če apr 02, 2009 10:42 am
Napisal/-a INFINITI
Ma da se 100%, sicer ne najdem ampak je bil en dober clip iz nemške avto oddaje, kjer je ena znana firma pokazala na golfu to foro preko stikala.
Objavljeno: Če apr 02, 2009 7:57 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:Ma da se 100%, sicer ne najdem ampak je bil en dober clip iz nemške avto oddaje, kjer je ena znana firma pokazala na golfu to foro preko stikala.
...če mislimo na isto(bil je golf V) so le ti "vklapljali" box in to STEINBAUER -jev, če se ne motim......nato je tudi avto-bild stestiral te zadeve, ter pokazal kaj se naredi z uporabo le, tega......
Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:00 pm
Napisal/-a primozek68
A to je tist, k so bli neki bati okrušeni pa glava spokana...Sm bral tist ja.
Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:01 pm
Napisal/-a Patrik_A3
lahko kdo najde članek?
Re: Tdi in čiptunning
Objavljeno: To apr 21, 2009 11:16 am
Napisal/-a jerson1978
Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .
če se motim me popavite kritike sprejema
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 6:52 pm
Napisal/-a cmdtec
samo strasite folk,ce je avto dobro cipan to motorju nic ne skodi,vem ker se s tem ukvarjam.Fotru smo cipali passat 1.9tdi 130km leta 2004 in sicer na 175 km full je odprt, avto je teda imel 2 000 km sedaj jih ima 420.000km pa je se vse original na motorju(turbina,menjalnik),na 200 000 je edino crko vztrajnik ter sklopka,to pa tudi crkne na standardnem,to vem ker jih tudi servisiramo.
Re: Tdi in čiptunning
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 8:55 pm
Napisal/-a lisko
jerson1978 je napisal/-a:Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .
če se motim me popavite kritike sprejema
NE bom nič pametoval......edino opozoril bi te , da uporabiš kako ločilo. Saj sem tvoj sestavek 3x prebral, da sem dojel kaj hočeš povedat.....
Malo spoštovanja do materinega jezika ne bi škodilo. Ne rečem , da manjka kaka vejica dve....ampak , da pa je cel sestavek brez vsega?
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:12 pm
Napisal/-a cmdtec
Se opravicujem za locila, vendar delam vec stvari hkrati in v vec jezikih tako da na locila pozabim.Tu smo da govorimo o tuningu ne o pravpisu,mislim da si na napacnem forumu.