Stran 1 od 2
Vti ali Gti
Objavljeno: To apr 14, 2009 8:58 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
LP!
Imam par vprašanj glede honde crx vti 160ps in golf 4 gti 1.8T...
Sicer me predvsem zanima primerjava med motorjema (poraba, pospeški, tuning potencial,...)
hvala za odgovore
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:00 pm
Napisal/-a Patrik_A3
če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:00 pm
Napisal/-a im nobody
tuning potencial definitivno 1.8 t
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:01 pm
Napisal/-a im nobody
Patrik_A3 je napisal/-a:če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa
tudi honde so predrage :P
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:02 pm
Napisal/-a gregga
im nobody je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa
tudi honde so predrage :P
jap
js bi uzev 1.8T.....boljsi tuning potencial, Golf pa kot VW, fina roba

Objavljeno: To apr 14, 2009 9:08 pm
Napisal/-a gaši
Probaj vsakega če imaš možnost..
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:13 pm
Napisal/-a Slicker
poraba je na strani honde, pospeški so po moje nekje tam tam, tuning potencial pa 1.8T.
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:16 pm
Napisal/-a Ravo
honda definitivno kr se tiče pospeškov porabe pa vzdrževanja.vw pa mal bl luksus sam pa v originalu negre nikamor.na hondo morš dat za tuning da dobiš okol 300km tm ene 5000 eur use skup golfa pa loh sam čipiraš pa maš cca220km za 800eur.js bi uzeu hondo pa še problemou neboš mel z njo.
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:16 pm
Napisal/-a chevy
Glede VTI ti lahko kaj napišem.
Poraba ob lepi vožnji se giblje okoli 7l/100 km (kljub 160 konjev). Če ga goniš (bog ne daj mrzlega - zelo občutljivi agregati) in nad cca. 5500 rpm se vklopi v-tec poraba veliko naraste, tudi +10 l/100 km. Maksimalen navor 150 Nm se začne pri 7000 rpm, malo smešno ja... ampak te mašine oz. ''glavna fora'' pri teh mašinah je šaltanje v nižjo, tisti zvok in vklop v-teca, visoki vrtljaji, da izstisneš teh 160 konjev iz motorja. Pospešek je tam nekje 7,5 sek. do 100 km/h in gredo predvsem majhni masi vozila ( GTI ima večjo).
Honda ima še kar velik tuning potencial. Da se dobit veliko ''robe'', večinoma je draga. Z menjavo npr. izpušnega kolektorja, avspuha, odmičnih, ipd. se da dobit par deset konjev. Vse je odvisno od €...
Je pa problem dobit dobro/ohranjeno VTI, ker so večinoma zgonjene. Tiste ''ta dobre'' se veselo vozijo in jih lastniki ne prodajo
Imaš
tukaj test Civic VTI-ja.
Kar se tiče vzdrževanja, gre glas k Hondi. Tuning potencial gre k GTI-ju.
Mašine delajo odlično tudi če imajo visoko kilometrino. Redno vzrževanje, menjava olja in to... tankaj in vozi.
O GTI-ju nevem kaj preveč.
lp
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:47 pm
Napisal/-a myster
kar koli kupiš, peljal se boš zelo hitro.sprobaj oba (mogoče če majo kaki znanci tak tip avta) in sam ugotoviš ker ti bol "sede".tuning potencial je možn skor pri vseh avtih...čist odvisn od evrčkov
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:49 pm
Napisal/-a lancia hf
Pri Hondah je edini problem, ko nekateri pretiravajo z predelavami in nato "crkne"
Pri Golfu je pa že problem, ko crkne že preden ga predelaš.
Objavljeno: To apr 14, 2009 9:54 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
Objavljeno: To apr 14, 2009 10:03 pm
Napisal/-a myster
_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki
Objavljeno: To apr 14, 2009 10:07 pm
Napisal/-a lancia hf
_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
Zdaj je odvisno kaj hočeš imet, ali je to navor, ali pa konje. Drugače povedano,ali hočeš imeti velike pospeške (Honda) ali veliko registracijo (Golf)

Objavljeno: To apr 14, 2009 10:16 pm
Napisal/-a abbe
myster je napisal/-a:_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki
jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.
Objavljeno: To apr 14, 2009 10:28 pm
Napisal/-a lancia hf
abbe je napisal/-a:myster je napisal/-a:_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki
jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.
Lepo to, da nisi eden iz med tistih pogostih, ki zvesto zagovarjajo VW. Samo resnica pa je, da šwabi nikoli ne dajo toliko kilovatou na cesto kolikor jih piše v prometni, zato tudi tak post

Ma če VR Golf III nemore enega podrtega unota turbo z 250 000 prevoženimi dol usekat... Jaz bi se zjokal z takim kilovati, in registracijo

Objavljeno: To apr 14, 2009 10:34 pm
Napisal/-a BOKI81
lancia hf je napisal/-a:abbe je napisal/-a:myster je napisal/-a:_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki
jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.
Lepo to, da nisi eden iz med tistih pogostih, ki zvesto zagovarjajo VW. Samo resnica pa je, da šwabi nikoli ne dajo toliko kilovatou na cesto kolikor jih piše v prometni, zato tudi tak post

Ma če VR Golf III nemore enega podrtega unota turbo z 250 000 prevoženimi dol usekat... Jaz bi se zjokal z takim kilovati, in registracijo

Tud od voznika je odvisn,ne sam od avta

Objavljeno: To apr 14, 2009 10:35 pm
Napisal/-a sky88
Najbolje je da greš sam sprobat,pa se sam odloč.Drugače pa če si tak bolj fast&furious tip človeka si kupi Hondo,moje mnenje,da je VTI bolj avto za mlade,ker je dosti glasen avto,še posebej,če menjaš izpuh in pa filter.Nor občutek ob vklopu v-teca.Če si pa bolj skuliran tip,ki mu bolj paše ¨eleganca¨ in pa navor si kupi gti-ja.Mislim da v nobenem primeru neboš naredu napake.Največji problem je najti dober avto,za nepretiran denar,mišljeno za oba avta.
LP
Objavljeno: To apr 14, 2009 10:39 pm
Napisal/-a lancia hf
BOKI81 je napisal/-a:Tud od voznika je odvisn,ne sam od avta

S tako razliko v konjih bi se lahko 5x zašaltal pa te en tako švoh avto nebi smel prehitet, če veš na kaj mislim

Objavljeno: To apr 14, 2009 11:48 pm
Napisal/-a gofra
Kot bi vprasal al kupit kajzerce al tacrne zemlje? Mislim, ta dva motorja sta popolnoma razlicna, kar se doziranja uporabne moci tice. Poskusi oba, ce bos imel kdaj moznost pa bos videl o cem je govora...