Stran 1 od 2
montaža večjih diskov
Objavljeno: Po apr 20, 2009 5:44 pm
Napisal/-a splash
sedaj imam na ibizi čist majhne diske v glavnem)
rad pa bi dal večje diske gor. gledal sem da bi dal od cupre, vendar pride problem pri tem da ima cupra najbrž drugačno pesto(ne vem kako se reče točno- oni del ko je ležaj noter) in če dam na moje pesto cuprine čeljusti in diske, pride problem, ker bi moral dat med čeljust in pesto nek distančnik. sedaj pa me zanima, če je varno dat kaki distančnik vmes da ne bo vseskup odtrgalo...
Objavljeno: Po apr 20, 2009 5:50 pm
Napisal/-a pocesnkII
zdej nevem za keri letnik ibize gre ampak predvidevam recimo za 2000 tu das samo vecje celjusti in diske 280mm in to je to gre vijak na vijak.
Objavljeno: Po apr 20, 2009 7:27 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Za večji disk in močnejšo čeljust, moraš naredit primeren nosilec čeljusti.
Objavljeno: Po apr 20, 2009 7:56 pm
Napisal/-a abbe
R 34 GT-R je napisal/-a:Za večji disk in močnejšo čeljust, moraš naredit primeren nosilec čeljusti.
ni receno.
odvisno je od tega a bos uzel original robo ali ne.original praviloma pase sraub na sraub.
kok velke diske imas sedaj?
ker vem da ene ibize majo take celjusti da je del celjusti noter v pesto ze vlit,tko da ce mas to poj ti ni pomoci.razn menjave peste.
ce imas sedaj gor diske 256mm ali vec potem imas enako pesto kot cupra.
tko da ce bos kupui od cupre diske 305mm pa celjusti brembo bi moral zraven dobit ze distancnikza med pesto in celjust.
govorim za ibize do letnika 2001 oz do sredine 2002
Objavljeno: Po apr 20, 2009 11:34 pm
Napisal/-a CupraR
Cupra nima 305*28 diskov, ampak Cupra R.Zdej ne vem kaj točno mislš gor dat??
Brembo komplet od R paše bp, ne rabš nobenih distančnikov dajat med pesto in diskov, bo pa disk prišel 6mm (feltno bolj vn pomakne) bol ven in boš rabil po moji oceni še 8-10mm distačnike, da boš lahko feltno gor dal. +daljše vijake seveda. (mislm da nima stojnih??).
Govorim za MK3 Ibizo, če imaš kar kolk drugega v mislih pač povej..
Objavljeno: To apr 21, 2009 6:24 am
Napisal/-a splash
ja ibiza je Mk3 oziroma 6k je oznaka. letnik je 2001. (tisti vmesni model je ko je bil 2 leti)
fora je v tem da je avto 1.4 60hp, jaz pa bi dal od cupre gor (ali pa samo neke večje da bo bolj prijelo) kake 280 ali kaj podobnega...
kako je pa z lajtungami. a to potem ostane original a ne?
se pravi da od cupre r oz navadne cupre paše zadeva šrauf na šrauf? potem je samo čeljust dol potefnjena da paše na prsto?
hvala lepa
Objavljeno: To apr 21, 2009 8:08 am
Napisal/-a CupraR
Od ICR brezveze gor dajat, nima smisla za te konje.
Ti maš 239*20 diske, offset 38,5 (skupna debelina diska).
Čeljust se vzame skupaj z nosilci in bo pasalo. Lajtnge za navadne čeljusti lahko ostanejo iste, če bodo dovolj dolge. Nastavki so ok so pa tvoje 400mm dolge, močnejši modeli majo 490mm dolge.
Močnejši modeli majo 256*20 diske, cupra 279*22 offset 40mm.
Vsekakor ne glej kompleta samo od Ibize, glej tudi zavore od ostalih Seatov in VW grupe. važn da je čeljust ustrezna, disk že tak nabaviš z tvojim 4*100 razmakom..
Objavljeno: To apr 21, 2009 8:19 am
Napisal/-a splash
konji ne bodo ostali taki, zato rabim večje bremze.
jaz sem mislil kar kopijo od cupre vzet. čeljusti in diske in ploščice. vse novo.
a potem mi bo to pasalo praviš? le če bojo lajtunge dovolj dolge...
a cupra ima 490 dolge moja pa 400? to je precej razlika...
Objavljeno: To apr 21, 2009 9:55 am
Napisal/-a CupraR
Ma lajtnge so zastonj, daš pletene da bo še pedal bolj trd pa si zmagal.
BTW: preveri kako je z glavnim celindrom, če treba dat večjega in kako je z servo ojačevalnikom, če mora biti močnejši..
Objavljeno: To apr 21, 2009 12:05 pm
Napisal/-a abbe
jst vseen mislm da bo treba menjat uno zadevo k je nosilc od celjusti gor prisrauban pa amortizer
Objavljeno: To apr 21, 2009 12:06 pm
Napisal/-a HaMzO
splash raj tunaj skuterja :P
men se zdi da ti je bzv dajat take diske gor glede na konje, razn če ti je zarad vizuala.
raj turbo kit kup če obstaja :P
Objavljeno: To apr 21, 2009 12:08 pm
Napisal/-a abbe
HaMzO je napisal/-a:splash raj tunaj skuterja :P
men se zdi da ti je bzv dajat take diske gor glede na konje, razn če ti je zarad vizuala.
raj turbo kit kup če obstaja :P
sj je napisal da nebo avto ostal pri taki moci.ocitno bo najprej postimal podvozje\zavore pa bo poj tunal.kar je pametno.
Objavljeno: To apr 21, 2009 12:28 pm
Napisal/-a Gapiii
Se strinjam ja. Eden redkih ki tako razmislja
Pa daj splash pokazi ze to mrcino na forumu! :P
Objavljeno: To apr 21, 2009 1:19 pm
Napisal/-a CupraR
abbe je napisal/-a:jst vseen mislm da bo treba menjat uno zadevo k je nosilc od celjusti gor prisrauban pa amortizer
Roke??
Skor dvomim, priznam pa da teh švoh modelov ne poznam, vendar VAG ponavadi pr švoh modelih ne daje slabš robe gor in so po večini zadeve celo predimenzionirane. (oz je roba pač ista kot pr malce močnejših modelih)
Objavljeno: To apr 21, 2009 1:30 pm
Napisal/-a abbe
ne roke.pesto.ker modeli z diski 239mm majo v pesti notr vlite ze nosilce za celjusti.
docim modeli z diski 256 ali vec imajo pesto drugace narejeno.in se nosilc od celjusti prisrauba notr v pesto.zato lahko das tut vecje diske gor ker je nosilc za celjusti mal "dalsi" nevem kako bi razlozu to.
Objavljeno: To apr 21, 2009 2:06 pm
Napisal/-a CupraR
Aha popolnoma jasno, se pardoniram, kokr sm reku teh modelov ne poznam. zanimivo da je tako rešeno. To mu kr zakomplicira zadevo.
Objavljeno: To apr 21, 2009 3:53 pm
Napisal/-a splash
mislim da bo najbolje da zadevo vzamem v trgovini in pač probam, da vidim kaj mi bo prineslo. če pa ne bo šlo, bom pa nazaj dal. evo pa imam spet projekt čez vikend...

Objavljeno: To apr 21, 2009 7:28 pm
Napisal/-a abbe
kaj bos vzel v trgovini?
Objavljeno: To apr 21, 2009 7:30 pm
Napisal/-a splash
čeljusti in diske...
Objavljeno: To apr 21, 2009 7:57 pm
Napisal/-a abbe
pa ves kok stanejo celjusti?pa diski?
am kaj ce bi slikal lepo ti tvojo celjust(tko da das dol gumo) pa prlimaj sliko pa da vidmo.ceprav ce pravs da mas 239 diske sm 100% da nebos spravu gor nic vecjega ce ne bos menjal peste(unga dela k je celjust gor)