Stran 1 od 1
DILEMA - VZMETENJE?
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 2:18 pm
Napisal/-a TOYOTA
stvar je taka, da bom iz preventivnih razlogov, ker zadnji levi amortizer ne deluje več kot bi moral, menjal vzmetenje....po raznih pogovorih s trgovci sem prišel do sklepa , da bi dal na avto gewinde..cene osnovnih verzij gewind so okrog 1100 do 1500 , toliko bi tudi dal, me pa zanima, koliko se bo poznalo, napram sedanjemu stanju , avto je znižan z pro drive kitom za 4 cm in lega avta je ubijalska in tega ne bi rad zgubil, bom to dosegel z gewindami, kaj pravte vi, cena dveh "navadnih "amortizejev , zadnjih, je cca 400 eur ( kayaba ultra sr )
aja avto impreza sti
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 2:43 pm
Napisal/-a abbe
jst mislm da je bil pri pro driveju nastavljen na optimalno in dvomim da bos z gewindami pridobil.prej bos zgubu lego.lahko pa da se motm.
ce pa ze bi pa pogledal za ksnimi bilstein gewindami visjega razreda.
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 2:46 pm
Napisal/-a LoCo
Rak rana STi... Erman je ze mislm da 3x zadn vzmetenje menju... Prtegn ene gewinde pa eno orng optiko pa ti ne bo žal... Če boš pa rabu kej pa posl na pm, lah ksne Bilsteine zrihtamo z mal popusta.
lp
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 2:48 pm
Napisal/-a TOYOTA
ja abbe saj zaradi tega pa sprašujem, problem je ker ti amortizerji če jih zamenjam samo zadnje, jih bom čez 40000 spet, in če potem primerjam ceno z gewindami? ne vem, res pa ne bi rad uničil podvozja...je mogoče kdo ki ima gewinde na stijki?
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 2:50 pm
Napisal/-a abbe
sj na gewindah tut lahko amortizer unic.niso gewinde nesmrtne.
men se je recmo na kw-jih uscal en amortizer.pa sm moral nouga kupt.
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 5:04 pm
Napisal/-a seeman66

Gewinde- višaš ali nižaš podvozje,kolikor zastopim

ops: , se pravi poleti nižje, pozimi višje - ali se optika pri tem kaj spremeni ali se motim
lp
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 5:20 pm
Napisal/-a abbe
seeman66 je napisal/-a::?: Gewinde- višaš ali nižaš podvozje,kolikor zastopim

ops: , se pravi poleti nižje, pozimi višje - ali se optika pri tem kaj spremeni ali se motim
lp
lahko tut trsas vzmetenje.optika je potrebno delat vedno ko spremenis visino za vsaj 1cm
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 5:47 pm
Napisal/-a CupraR
Poglej mal kW 2oz 3, H&R , Bilstein kaj kej ponujajo, oz Tein in podobne japonske zadeve. + Zihr so kkšni proizvajalci k so bolj specializirani za Scooby-e.
Osebno bi raje več investiral pa imaš mir in predvsem veliko nardiš na še boljši legi. Če, ko menjaš avto pa bp naprej zdilaš
Kaj takega in podobno (oz boljše):
http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-IMPREZA-03-07-FULL-TEIN-SUPER-STREET-COILOVERS_W0QQitemZ300309513941QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item300309513941&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1318
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 7:16 pm
Napisal/-a 123...
Mešate dva različna pojma!
Gevinde so samo ohišja amortizerjev s katerimi je možno poljubno nastavljati višino vozila. In ti jih zna narediti vsak malo boljši strugar.
Potem pa pride bistvo. Sila dušenja, progresivno-degresivno delovanje, nastavitve, ki morajo biti za vsako vozilo specifične. In to so bistvene lastnosti amortizerjev.
Torej zgolj kupovanje "gevind" je stran vržen denar, razen za dirkalna vozila. Razen, če je to komu v veselje vsak teden spuščati avto gor in dol. Pa na optiko ne pozabit! Ker kot sem dejal za dobro delovanje amortizerja nima višina nobene vloge.
Objavljeno: Pe apr 24, 2009 10:17 pm
Napisal/-a CupraR
Kokr uzameš, ajde ko recimo pogleš za gewindfahrwerke V3 od KW-ja?? Podvozje nastavljivo po višini +amortizerji ki se štelajo na sto in en način.
Nemška beseda za nastavljivo podvozje, vsaj po višini.
Objavljeno: So apr 25, 2009 6:46 am
Napisal/-a pinjas
bilstein B16 pss9

okoli 1500 euru so. in zmagajo v vseh pomenih!!!! Če ne imaš ohlins ( 2000euru komad

).
cenejša zadeva ki ap tud super deluje ej bilstein B8sprint saj nižje vzmeti že imaš. te pride po mojem enih 700-800euru