Stran 1 od 1
čipanje
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 8:44 pm
Napisal/-a mitsutishi
Mene zanima če se splača čipat opel vectro 2.0 dti 101 konjev letnik 2000 na kolko in če je res manjša poraba
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 8:50 pm
Napisal/-a W|zz
Če želiš konje, potem se ti splača. Če ti je za konje vseeno, se ti nesplača.
Dobiš pa tolk, kot ponujajo SKN, RSR, Chiptuning in podobni. Odloči se za enega in poglej kaj ponujajo.
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 9:07 pm
Napisal/-a adis
ravno tako kot ti je @wizz povedal.
računaj na prirast konjev tam nekje okrog +25hp - 30hp. na porabi se ti nebo kaj poznalo veliko, no mogoče jo pa spraviš zaradi prirasta konjev na nekje -0,5l lahko pa, da jo tudi spraviš na +1l kar je vse odvisno od teže tvoje noge.
računaj na negativne strani čipanja, ena izmed teh je sklopka ( standardna), ki gre kaj hitro rakom žvižgat.
Re: čipanje
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 9:37 pm
Napisal/-a monster_d
mitsutishi je napisal/-a:Mene zanima če se splača čipat opel vectro 2.0 dti 101 konjev letnik 2000 na kolko in če je res manjša poraba
Mam omenjen avto čipan, pa lahko samo priporočam, porabe manjše neboš opazil, je pa bolj poskočen pol

Objavljeno: Po maj 11, 2009 3:09 pm
Napisal/-a bigturbo
adis je napisal/-a:ravno tako kot ti je @wizz povedal.
računaj na prirast konjev tam nekje okrog +25hp - 30hp. na porabi se ti nebo kaj poznalo veliko, no mogoče jo pa spraviš zaradi prirasta konjev na nekje -0,5l lahko pa, da jo tudi spraviš na +1l kar je vse odvisno od teže tvoje noge.
računaj na negativne strani čipanja, ena izmed teh je sklopka ( standardna), ki gre kaj hitro rakom žvižgat.
Ja odvisno od modela vozila,eni imajo že fabrško več lufta za navor in podobno

Objavljeno: So jun 20, 2009 6:21 pm
Napisal/-a nevermind
Bom kar v tej temi pisal.
Zanima me zakaj je takšna razlika v ceni?
Npr.:
1.9 TDI 130 km, 310 Nm > 160 km, 380 Nm = 499 € > RSR
1.9 TDI 130 km, 310 Nm > 157 km, 380 Nm = 799 € > SKN
Kako je z garancijo pri novem vozilu oz. da vozilo spada še v garancijo, če na servisu ugotovijo, da imaš čipan avto?
Objavljeno: So jun 20, 2009 6:56 pm
Napisal/-a eljuero
Z vidika garancije bi moralo biti odvisno od vzročne zveze med napako in čipanjem. V praksi pa mi ni znano kako se odzivajo na servisih.
Objavljeno: So jun 20, 2009 9:01 pm
Napisal/-a tads
to sem že jaz gledu

kako je lahka takšna razlika za isto moč...
Objavljeno: So jun 20, 2009 9:27 pm
Napisal/-a V10 TT
SKN ima v zadnjem času zelo privlačne akcije tudi do 50% popusta na čipanje.
Mislim pa, da je pred kratkim bila primerjava tuninga prav na tem motorju (med 3-emi ponudniki) na a.com. Kolikor vem se je SKN izkazal z najboljšo krivuljo navora.
Peak power/torque nista pomembna za vsak dan. Povprečna moč in navor povesta največ. Predvsem pa je treba pogledati krivulji navora in moči in se tako oceni "uporabnost optimizacije".
Razlika v ceni pa je verjetno za to, ker je SKN nemška firma in v Nemčiji mora biti vse TUV certficirano, kar se vgrajuje v avtomobile oz. adaptira, pa če tudi storitev. Tudi MTM, Digitec, ipd. imajo enak rang cen. Pri nas je to še vse eno samo kavbojstvo. Ko pa pride do težav pa se vsi samo stran obračajo. Števce vrti nazaj že vsak drug avtomojster (v Nemčiji ti zaprejo firmo v šusu in kazen tako, da se do konca ne pobereš...), low cost power boxe in čipe iz ebaya pa tudi vsak štromar nudi in prodaja hightech buče nevednežem.
Moja izbira vsekakor SKN, RSR ali avtoelektronika. Vse ostalo so low cost približki.