Stran 1 od 2

Ferodo ds performance stran 2

Objavljeno: Če maj 21, 2009 6:12 pm
Napisal/-a splash
situacija je slednja. bremze ne primejo bogve kaj, in sem se odločil da temu naredim konec.

sedaj imam 239mm diske (spredaj), pa sem najprej razmišljal, da bi dal od istega modela avta, samo od močnejše mašine 256mm diske in druge zavorne čeljusti.

pa me zanima, če bo tisto sploh kaj bolj prijelo...

ali pa če kupim 239mm diske rezane in luknjane in neke dobre ploščice, in jih samo zamenjam (tako da čeljusti ostanejo iste)

kaj bo bolj prijelo? 17mm večji originalen disk (v bistvu bi dal kopijo od trw-ja ali delphi-ja),in budweg kopije originalnih čeljusti za 256mm disk,

ali bo bolje prijelo, če dam isto velike 239mm diske, samo da so neki dobri a la brembo,... in neke dobre ploščice.

je pa tko da mislim da od 256mm čeljust isto paše na 239mm pesto.

upam da se zastopmo :D

Objavljeno: Če maj 21, 2009 7:27 pm
Napisal/-a Matjaz46
Odvisno koliko € mislis vlozit! Ce ne zelo dosti pol je najbolse narezane diske, ker luknjasti zacnejo pokat, iste dimenzije, bolše ploščice, pletene zavorne cevke in drugo olje! Če ze to narediš se bo poznalo 100:1!

Jaz imam standard velike diske in original ploščice vendar imam za en k*** olje, in navadne cevke in mi je po enih 5 minutah hitre vožnje v toplem vremenu, ko sem hotel nazadnje sunkovito zabremzat na ravnini da vidim ce se prime kaj, tako slabo prijelo da sem se skoraj zaletel v spredaj vozeči motor!

Torej ce naredis tisto kar sem ti zgoraj napisal si naredil ogromno!

Objavljeno: Če maj 21, 2009 8:28 pm
Napisal/-a Slicker
samo pazi... navadni brembo diski niso nč boljši kukr kak textar. brembo max so malenkost boljši, ampak še vedno to niso športni diski. morm vzet brembo sport, samo tle so pa cene že precej visoke.

Objavljeno: Če maj 21, 2009 9:26 pm
Napisal/-a CupraR
Kvečejmu pol navadne diske in zelo agresivne ploščice, pletene zavorne cevke. Čudeža pa ne bo, večji ko so in debelejši so diski hitreje in bolj se hladijo...

Objavljeno: Če maj 21, 2009 9:53 pm
Napisal/-a nightmare
Če maš možnost pol večje diske in čeljusti.

Objavljeno: Če maj 21, 2009 11:15 pm
Napisal/-a splash
pri tem, da dam večje čeljusti, se bojim, da ne bo potem problem ratal, da če bi zelo močno pribremzal, da bi odtrgalo čeljust od pesta (tista 2 vijaka, s katerima je prišraufan)? a to menite da ne bo problema?

@Matjaž 46 Katero olje pa je dobro zavorno olje? Sedaj imam castrol response notri...

Objavljeno: Pe maj 22, 2009 12:10 am
Napisal/-a HaMzO
splash je napisal/-a:pri tem, da dam večje čeljusti, se bojim, da ne bo potem problem ratal, da če bi zelo močno pribremzal, da bi odtrgalo čeljust od pesta (tista 2 vijaka, s katerima je prišraufan)? a to menite da ne bo problema?

@Matjaž 46 Katero olje pa je dobro zavorno olje? Sedaj imam castrol response notri...


joj joj splash :D a boš reku da nemorš ustav 60konjskega avta na serijsih bremzah? :D
namesto brembo kita al pa kej podobnega da zapravljaš denar, šparaj pa kup od cupre motor :P

dej če ze, sam plenteno cevko zamenjaj in olje DOT 5.1, sej veš tko kot pri skuter tunningu :D

Objavljeno: Pe maj 22, 2009 6:11 am
Napisal/-a splash
ne sekiraj se ti za radi motorja. a misliš da bom bremze menjal zaradi 60 konjev? :lol:

zdej pa resno. zanima me ali je možnno da odtrga čeljust od pesta pri 256mm disku?

Objavljeno: Pe maj 22, 2009 7:05 am
Napisal/-a Mad
splash je napisal/-a:ne sekiraj se ti za radi motorja. a misliš da bom bremze menjal zaradi 60 konjev? :lol:

zdej pa resno. zanima me ali je možnno da odtrga čeljust od pesta pri 256mm disku?
... ja - če je od skuterja gor . Na Ax-u imam 266X22 mm original pa je 247 x 8 mm kot imam sedaj zadnje !

Objavljeno: Pe maj 22, 2009 7:40 am
Napisal/-a splash
no, sej v bistvu me je zanimalo, če lahko pesto odtrga stran od čeljusti. čeljusti verjamem da ne bo...

a ti mad imaš narejene distančnike da ti taka čeljust za tak disk lahko paše na pesto?

Objavljeno: So maj 23, 2009 12:38 pm
Napisal/-a splash
sem mal čekiral in sem ugotovil, da bi ble EBC green stuff in brembo max diski dobra kombinacija.

ali pa green stuff in brembo sport diski...

kaj menite?

kje bi se to pri nas sploh dobilo?

Objavljeno: So maj 23, 2009 2:14 pm
Napisal/-a zlabon
green stuff je menda nekje podobno kot original. Potem vzemi vsaj redstuff

Objavljeno: Ne maj 24, 2009 5:50 pm
Napisal/-a splash
a res noben ne ve kje se dobi to?

Objavljeno: Ne maj 24, 2009 6:11 pm
Napisal/-a mihaing
splash je napisal/-a:a res noben ne ve kje se dobi to?


motomat

Objavljeno: Ne maj 24, 2009 6:14 pm
Napisal/-a CupraR
splash je napisal/-a:sem mal čekiral in sem ugotovil, da bi ble EBC green stuff in brembo max diski dobra kombinacija.

ali pa green stuff in brembo sport diski...

kaj menite?

kje bi se to pri nas sploh dobilo?


Red stuff pa čisto navadni brembo diski. Obrni ebay.co.uk, cene so v k. zarad tečaja 8)

Objavljeno: Ne maj 24, 2009 8:19 pm
Napisal/-a CupraR
lenivec je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Red stuff pa čisto navadni brembo diski. Obrni ebay.co.uk, cene so v k. zarad tečaja 8)


ti si pa pol leta za časom.... tečaj ni več tako zlat kot je bil, se že kar lep čas spet dviguje razmerje


A res, že celo leto se giblje okol 0,88-0,95 GBP za en €. Mas spremljaj preden napadaš. Tečaj nenehno niha v mejah ki sm jih omenil.
In ja EBC se dobi ugodno iz GBP. Zopet preveri, preden pišeš.