Stran 1 od 1

nižanje ni udobje

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:53 am
Napisal/-a fanrich
1)
Naj mi nekdo prosim pove, glede tršanja org. amortizerjev v kombinaciji z športnimi vzmetmi, koliko stane tršanje, kakšna je razlika na cesti, ali avto postane res tako občutno bolj trd-neudoben? Kakšna je povprečna življenska doba tršanih amortizerjev?

2)
Dalje.. Zanimajo me športne vzmeti v kombinaciji z športnimi amortizerji. Kako se tukaj avto obnaša, naredijo avto še trši glede na *1)* ? Katere športne amortizerje, če že ?

3)
In v končni fazi gewinde(nastavljivo podvozje po višini). No tukaj me tudi zanima trdota pri vožnji, (na kratko lahko -kako funkcionirajo) in katero je povprečno ocenjeno kot najboljše.

razen pri tršanju, ni treba o dnarju. Avto se drugač vozi po 18"col in nizkoprofilnih gumah.

Predvsem iščem optimalno pot med performansi in udobnostjo vožnje s tem, da avto spustim , zaradi izgleda in recimo "ovinkov". Torej kaj od tege predlagate? Ne želim, da skačem po avtu, čeprav se zavedam da je trdota pogojena pri nižanju, želim samo izluščiti najboljše. Upam da je tema dovolj uporabna še za koga, pa prosim brez kreganja, smetenja. Lp

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 9:20 am
Napisal/-a Aldin20
moje mnenje..na cesti se lepše obnasa..glede udobnosti pa tak..cutis vsaki kamen..zdaj odvisno kak komu..tako je pac moje mnenje:D

Re: nižanje ni udobje

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 11:00 am
Napisal/-a Prokarjon
fanrich je napisal/-a:
Predvsem iščem optimalno pot med performansi in udobnostjo vožnje


Torej samo nižanje in amortizer pustiš kot je... to je to.

Avto se bo obnašal v ovinkih veliko bolje (seveda če boš kupil dobro firmo (Eibac, H&R), ki imajo progresivne fedre), medtem ko bo čez luknje skoraj tako kot je bilo pred nižanjem...

Vem iz izkušenj.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 11:19 am
Napisal/-a kixs
Glede na to, da ima ze zdaj nizkoprofilne gume, imas ze zdej udobje precej nizko.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 11:26 am
Napisal/-a Prokarjon
kixs je napisal/-a:Glede na to, da ima ze zdaj nizkoprofilne gume, imas ze zdej udobje precej nizko.


Drži. 3/4 problema je praktično samo v gumah... (nizkopresečne)

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 12:07 pm
Napisal/-a Jurchi
IMHO je najboljši kompromis športni fedri (kvalitetni h&r, eibach itd.) in stock amortizerji.

BTW kaj smatraš kot nizkopresečne gume....koliko preseka na koliko širine?

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 12:24 pm
Napisal/-a Prokarjon
Jurchi je napisal/-a:IMHO je najboljši kompromis športni fedri (kvalitetni h&r, eibach itd.) in stock amortizerji.

BTW kaj smatraš kot nizkopresečne gume....koliko preseka na koliko širine?




To sem mu že predlagal :)


Če mene sprašuješ je nizkopresečna kar koli manj od 50%... mogoče vključno z 50%...

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 12:35 pm
Napisal/-a Jurchi
Prokarjon je napisal/-a:
Jurchi je napisal/-a:IMHO je najboljši kompromis športni fedri (kvalitetni h&r, eibach itd.) in stock amortizerji.

BTW kaj smatraš kot nizkopresečne gume....koliko preseka na koliko širine?




To sem mu že predlagal :)


Če mene sprašuješ je nizkopresečna kar koli manj od 50%... mogoče vključno z 50%...


Nisem bral odgovorov ampak sem samo na podlagi svojih izkušenj odgovoril na vprašanje......

vprašanje glede nizkopresečnih gum pa se je nanašalo na avtorja teme....bi moral citirati.....mea culpa :)

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 2:03 pm
Napisal/-a Prokarjon
NP

Ja predvidevam da z 18 col ravno ne more met več kot 45 ali 40...

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 3:28 pm
Napisal/-a fanrich
Prokarjon je napisal/-a:NP

Ja predvidevam da z 18 col ravno ne more met več kot 45 ali 40...



Ja seveda 40 so. Ene dobre vzmeti praviš, progresivne "si mislim" da pomeni, da je samo spodnji del vzmeti mehkejši in prilagodljiv terenu ne cela vzmet, npr. če je luknja se spodnji del raztegne. Nazaj na ravnem pa zgornji del vzmeti zadrži, da amortizer ne zapika.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 3:39 pm
Napisal/-a Prokarjon
fanrich je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:NP

Ja predvidevam da z 18 col ravno ne more met več kot 45 ali 40...



Ja seveda 40 so. Ene dobre vzmeti praviš, progresivne "si mislim" da pomeni, da je samo spodnji del vzmeti mehkejši in prilagodljiv terenu ne cela vzmet, npr. če je luknja se spodnji del raztegne. Nazaj na ravnem pa zgornji del vzmeti zadrži, da amortizer ne zapika.


Teoretično ti zelo teško razložim kaj to pomeni, jaz sem imel H&R in so bile progresivne, tako je pisalo. Če smem predivdevati pomeni to, da za razmeroma hitre šoke (luknje) ostane mehak, če ga pa počasi obremeniš (ovinek) se pa tudi feder počasi odzove, se pravi se relativno malo skrči... to je moje predvidevanje progresivnega (postopnega; tako bi jaz to prevedel) fedra.

Se je pa dejansko poznalo da se avto v ovinku ni več hotel nagibat (verjetno tudi že zaradi samega krajšega hoda), medtem ko je čez luknje ostal presenetljivo mehak...

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 5:17 pm
Napisal/-a en3rgie
jst mam 17" gume .. nizko profilne in fedre H&R ... amortizerje imam pa Kayaba .. in je trd ko prasec

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 5:19 pm
Napisal/-a mihaing
Drugače pa si si že v naslovu sam odgovoril :wiihuu

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 6:35 pm
Napisal/-a Prokarjon
Ja jst bi na vašem mestu zamenjal gume... Sam mam filing da že kupujete niskoprofilne :P

...joke...

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:03 pm
Napisal/-a el_diablo
progresivne pomeni,da bolj je vzmet obremenjena,bolj učinkovita je.

citiram z enega drugega foruma:

Da se trdota vzmeti prilagaja silam, ki delujejo nanjo. To pomeni, da je pri manjših hitrostih vzmet skoraj enaka originalnim, pri višjih hitrostih in v ovinkih pa vzmet "otrdi".


mislim da se bolj simpl ne da razložit.


;)

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:12 pm
Napisal/-a el_diablo
še malo razlage:
citiram:
Ne v materialu, ampak v širini navojev. Vsak navoj v progresivni vzmeti je različno oddaljen od sosednjega navoja. Rezultat je, da vzmet postane vse trša, čim večjo silo (težo) usmeriš nanjo. Progresivne vzmeti so torej udobne pri normalni vožnji, v akcijo pa stopijo pri hitri vožnji.

Vse dražje vzmeti, kot so recimo Eibach, so progresivne.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:55 pm
Napisal/-a Prokarjon
Tole zadnje bo držalo, ker hitrost tukaj, načeloma, nima nobene veze... vezo ma samo sila ki "nabija" na vzmet...

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 9:01 pm
Napisal/-a (Ales)
Načeloma ma veze.
Jaz sem na hyundaju dal H&R vzemti pa tršanje pri amortizerju. Zadaj so progresivne vmeti spredaj linearne. Ko pelješ lepo počasi te pač malo trese čez luknje. Pri višji hitrosti (danes recimo na avtocesti) pa nakoncu imaš že kar filing kot da se avto odbija od luken. Res da je stvar sile pa kako sile delujejo, samo mislim da tisti opis je zelo vredu.

drugače pa jaz imam 185/60 14gume in je vožnja dokaj udobna (pač avto je trd vendar te ne boli vse). Ko sem dal gor za foro 195/45 16 gume je blo pa kar hudo.