Stran 1 od 2
Prednosti večje turbine pred..(original turbino, bi turbo...
Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:38 pm
Napisal/-a Dariooo
Zdravo
No...kako sem opazil vas na forumu večino folka podpira večjo turbino...me zanimajo razlogi zakaj in kako...kaksne so prednosti pred ostalimi sistemi za prisilno polnjenje...z argumenti.......
LP
Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:47 pm
Napisal/-a kopron
More booooost = mooore power .
Zelo lahka računica

Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:49 pm
Napisal/-a C4V4L13R
kaj pa turbo luknja?
Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:49 pm
Napisal/-a Dariooo
kopron je napisal/-a:More booooost = mooore power .
Zelo lahka računica

ja....več konjev...ampak v koliksnem območju vrtljajev....?!
Objavljeno: Če jun 11, 2009 6:08 pm
Napisal/-a gofra
Manjsa turbina se hitreje zavrti in posledicno postreze motorju s pritiskom nizje v obratih. Vecja turbina obratno, kasneje. Ce hoces "high end" power je boljsa izbira vecja turbina, ce bi rad avto z vec navora v nizjih obratih, izberes manjso. Ne pozabit tudi na segrevanje. Za enak tlak bo manjsa turbina gagala bolj kot veliko in se bo posledicno bolj segrela. Vsak pa ve kaj pomeni segret zrak za avto
LpF
Objavljeno: Če jun 11, 2009 8:02 pm
Napisal/-a abbe
noben pa ne omenja "hibridou"? kjer se spremeni kompresorki del pa olajsa se vetrnico,tko da je turbo luknja enaka kot prej je pa turbina zmozna vec filat in to do konca.
to sm zj pisal za dizl turbine ker mene to bol zanima k bencinarji...
Objavljeno: Pe jun 12, 2009 9:41 am
Napisal/-a zoranwagen
...lahko govorim za avte za drag...kljub temu da se ta vse odvija v zadnji tretini obratov je bolj met manjšo turbi, če je motor V boljši 2 mali kot primerljivo eno veliko...so delali primerjave na Golfu VR6 ena velika cca. 500hp al pa 2 manjši cca. 450 hp...pogon 4x4 in je bil avto z manjšima turbinama in manj moči hitrejši
razlog velika turbina potrebuje zaradi premale kubikaže preveč časa da daje polno moč...vrjetno v tej primerjavi dejansko nikol ni pihalo tistih 500hp
...znana sta Madžarska GMC in Corvetta, ki vedno na štartu poterbujta čas in na mestu turirata da dubi turbina polne obrate...se prav sliši kk vedno hitreje in hitreje sliši pa se pogovarjamo o 5,7 motorjih amapk pač spet tok obupna turbina...Edo pozna zgodbo je moral na na dirki se pogovrit da mu dajo več časa pri štartni proceduri
...pomoje je tud dost bolj škodljivo za ostale sklope avta da naenkrat udari tok in tok moči...kot pa da moč narašča
Objavljeno: Pe jun 12, 2009 10:32 am
Napisal/-a croma_man
zw, ne morem verjet da si sposoben napisat en uporaben post, čestitke

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 3:18 pm
Napisal/-a zoranwagen
croma_man je napisal/-a:zw, ne morem verjet da si sposoben napisat en uporaben post, čestitke

Zakaj je potrebno prvocirat? Do sedaj je debat normalno potekala zdej pa ti zacenjas z off! Modi?
On. Nekdo pred mano je trdil da vec boosta pomeni vec moci pozablja pa da ni vse v moci. Moc mora bit uporabna in cez cimvecje obmocje vrtljajev pa ostale komponente morajo bit zmozne to moc prenasat. Da ne omenim gume ampak recimo sklopko kaj pomaga tok in tok konjev-navora ce pa sklopka skoz drsi kr ji prevec hodi. Raje pol manjso turbino, manj moci ampak te skoz in vedno prisotne!
Objavljeno: Pe jun 12, 2009 9:51 pm
Napisal/-a Dariooo
Croma....pa zoran....js pravim tko...veliko pametnega se da povedat, ce je kak pameten ki to bere oz poslusa....
Js se strinjam z zoranom, ker ko das ti vecjo turbino gor, rabis več časa oz večjo hitrost izpusnih plinov da to zavrtis...torej visje obrate....in jo jo pri visjih obratih 1x zavrtis...pol pa bum...zacne zelo mocno filat not.....in je sok za cel motor...in tudi slabo za avto in njegove vozne lastnosti....le pridobis na max moči...kar pa ti pri avtu ni najpomembneje......se pa da pridobit tudi precej moci pri nizjih obratih s pravilno dimenzioniranim izpušnim kolektorjem......
Torej....cakamo se na tiste, ki podpirajo večjo turbino....in njihove razloge...
LP
Objavljeno: Pe jun 12, 2009 11:15 pm
Napisal/-a gofra
Erm...manj segrevanja ob enakem pritisku? Daljše življenska doba? Več moči v zgornjem rezimu vrtljajev?
LPF
Objavljeno: So jun 13, 2009 12:32 am
Napisal/-a monster_d
Turbina mora definitivno večja it gor, ampak v mejah normale.
Serijsko turbino se neda kaj extra odpirat, če pa že laufa blizu maximuma jo hitro pobere...
Objavljeno: So jun 13, 2009 6:54 am
Napisal/-a kopron
Dariooo je napisal/-a:kopron je napisal/-a:More booooost = mooore power .
Zelo lahka računica

ja....več konjev...ampak v koliksnem območju vrtljajev....?!
Nooo, to je pa že drugo vprašanje

.
Lp

Objavljeno: So jun 13, 2009 10:21 am
Napisal/-a pskoda
To ko govorite večja turbina rabi več ispušnih plinov in da je posledično slapše, to je vse res če pretiravaš z veličino turbine, če daš pa za otenek večjo je pa v vsakem primeru boljš
Objavljeno: So jun 13, 2009 3:01 pm
Napisal/-a gofra
Evo, zalo nazoren primer:
http://www.youtube.com/watch?v=SaRb7iQp_rY
Grande Punto Abarth SS prileze prek 230 km/h po števcu, medtem ko moj (navaden GP Abarth z remapom) noče prek 220. SS se pri 220 vrti že s 6000 rpm, medtem ko se moj pri isti hitrosti vrti s skoraj 500 vrtljaji na minuto manj.
In zakaj je tako? Moj ima manjso turbino kot SS.
In še iz ust nekoga, ki je obe vozili vozil:
Remapan GPA nabira hitreje kot SS, ampak je doziranje bistveno lepše / bolj zvezno...
To je praksa, eto

Objavljeno: So jun 13, 2009 4:05 pm
Napisal/-a MRC
Iz lastnih izkušenj lahk povem tole.
Na 1049ccm motorju sem mel že 4 različne velikosti turbin.
T2(uno turbo): poln boost pri 3000 obr., hud navor sam od 5000obr. naprej je blo konc veselice. Posledično bolj trpijo ležaji, ojnice itd.
T3(lancia): poln boost pri 4700 in lepo drži v obrate,veliko manj trpljenja za mehaniko.
T3/T4 ( hf integrale) :poln bust skor pri blokadi, ni čutit sunka ampak bolj grejo obrati gor bolj pipa.
Na koncu sem pristal na isti turbini kot sem začel z turbo fičotom in sicer T25(saab). Ta mi prime pri 4000 in lepo drži boost do blokade (7600). Z to turbino je avto najhitrejši ker ma največje območje obratov kjer dela.
Definitivno pa drži to da velika turbina še ne pomeni dobrih časov.
Še dokaz te trditve. Črn audi ma velik večjo turbino od rdečega pa je počasnejši ker je preveč "na čakanju"
http://www.youtube.com/watch?v=yvvBsaf6BTU&NR=1
Objavljeno: So jun 13, 2009 8:39 pm
Napisal/-a Dariooo
no torej....ce je turbina malcek večja je ok, ampak ce se pa da ful vecjo pa nastane problem ker prime na zgornjem območju vrtljajev....kar ni ugodno za voznjo...
In se neki me zanima...recimo da bi se dalo dve turbini..eno večjo in eno manjso.....zaporedno....in se naredilo tko, da bi manjsa filala pri nizjih vrtljajih, večja pri višjih...se bi dalo to krmilit.....bi bili potreni by pass-i ne...da ko ena deluje, gredo plini (izpusni in vstopni) mimo druge....je to mozno? tako bi se najbolje optimirali pritisk v različnih obmoćjih delovanja motorjev...
Druga varjanta pa bi bla kombinacija mehanski gnanega kompresorja in turbine...to če se ne motim so TFSI motorji ne??
LP
Objavljeno: Ne jun 14, 2009 10:07 am
Napisal/-a drmocar
Drgač pa treba še upoštevat prostornino motorja, odmične gredi itd., ker kje prime turbina je važno od proizvedenih izpušnih plinov.
Objavljeno: Ne jun 14, 2009 11:20 am
Napisal/-a Dariooo
drmocar je napisal/-a:Drgač pa treba še upoštevat prostornino motorja, odmične gredi itd., ker kje prime turbina je važno od proizvedenih izpušnih plinov.
ja ja itaq....se da baje precej pridobit na nizjih vrtljajih tudi ce je pravilno izdelan izpusni kolektor...

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 11:31 am
Napisal/-a pskoda
Glede konbinacije večje in majše turbine vem samo, da ima bmw 535d, kombinacijo z turbom in kompresorjem ima pa golf 1.4 GT, kompresor ima večje zgube, ker je gnan na jermen