Stran 1 od 1

1.6 HDI 90KM vs 1.6HDI 110KM

Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:40 pm
Napisal/-a PugiPrimo
Mene pa zanima kakšna je razlika med omenjenima motorjema... načeloma sem našel tole:

1,6 l 16v HDi: 66 kW (~~ 90 KM) - DV6ATED4
Ta motor razvije moč 66 kW (~~90 KM) pri 4000 vrt/min in doseže navor 215 Nm pri 1750 vrt/min.

1,6 l 16v HDi s filtrom trdnih delcev (FAP): 80 kW (~~ 110 KM) - DV6TED4 FAP
Ta motor se odlikuje z močjo 80 kW (110 KM) in navorom 240 Nm pri 1750 vrt/min, ki se lahko v zadnjih treh prestavah začasno poveča na 260 Nm s pomočjo funkcije " overboost ". Ta različica je opremljena s turbokompresorjem z variabilno geometrijo in filtrom trdnih delcev (FAP)

Torej načeloma kar se moči tiče je razlika samo v turbini? Še kakšni drugi vitalni deli?

Mam novega Partnerja (90KM), pa se malo poigravam z mislijo, da bi enkrat v prihodnosti mal počipal mašino...

Pol pa še eno vprašanje... kolk bi pa prišla menjava turbine?

Tko hipotetično, če bi hotel vseskup spravt na 130 KM :)

Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:44 pm
Napisal/-a kopron
Pol pa še eno vprašanje... kolk bi pa prišla menjava turbine?

cca 100 E, če ne bo šlo nič narobe :roll:

Objavljeno: Če jun 11, 2009 7:53 pm
Napisal/-a drsokodj
blok motorja in glava pri 1.6 hdi 90 in 110Km sta ista.....za turbino nevem, vbrizg pa sesalni sistem je pa drugi..


če daš čipati 90KM motor na 110-115KM boš ZVRHOM zadovoljen....če hočeš kaj več, kupi partnerja z 110KM!

povem z lastnih izkušenj, ker vem kakšna je razlika med 90originalnimi in 110čipanimi konji ;)

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 8:31 am
Napisal/-a PugiPrimo
Sej to je najbolj verjeten scenarij.

Težko verjamem, da bi se spuščal v take predelave. Že zaradi garancije, policajev itd. brez omembe dejstva da ne verjamem da se splača delat take posege na novem motoruju :)

Sej dokler je vse v redu ni problema :) :) Tko da verjetno bo nekoč chiptune.

Me pa zanima tako teoretično.

Še kdo ve kaj več.