Stran 1 od 2
Chip tuning za Vw golf 3 gti 16v 150ps
Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:45 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
zanima me če se da omenjeni golf čipat?
Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:51 pm
Napisal/-a aquariumwild
to zadevo so že pred leti opustili, ker ni bilo efekta.
zate pride v poštev samo kakšen turbo kit.
Objavljeno: So jun 20, 2009 12:31 pm
Napisal/-a kopron
aquariumwild je napisal/-a:to zadevo so že pred leti opustili, ker ni bilo efekta.
zate pride v poštev samo kakšen turbo kit.
Podpis

.
Boštjan + #
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 2:35 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
ja kaj pa kake malo bolj poceni oz malo manj zahtevne variante za pridobitev moči na tem motorju??
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 2:52 pm
Napisal/-a sejjaretun
_Ghostrider_ je napisal/-a:ja kaj pa kake malo bolj poceni oz malo manj zahtevne variante za pridobitev moči na tem motorju??
sportni filter gor prpokas

Objavljeno: Sr jun 24, 2009 4:25 pm
Napisal/-a aquariumwild
najprej nam zaupaj koliko konjev sploh želiš
za začetek športni filter, preluknjaj katalizator, odstrani vse lonce na izpuhu, tankaj 100oktanski bencin.......to mislim, da bi zadostovalo ca.+3-5 konjev......skratka občutil ne boš nič.
ko boš pa začel navijat na 200KM+ te pa pol še čaka investicija v boljše podvozje, boljše zavore.......
predlagam ti, da menjaš za vr6 2.9 z 190KM (če ga boš kje najdu)
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 4:47 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
ja tam nekje do 180konjev
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 4:58 pm
Napisal/-a SlaFko
Shark, racing nalepka, gti, 16v, sport, rdeče prevleke, lexus...
Vse kj boš delau bo malo efekta pa fnančno zelo obremenilno, ki pač predvidevam da neboš sam menjau odmične, kolektorjev, elektronike...
Je pa 150 hp za mk3 čist dost razn če je zgonjen.
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 7:22 pm
Napisal/-a el_diablo
_Ghostrider_ je napisal/-a:ja tam nekje do 180konjev
optimist

Objavljeno: Če jun 25, 2009 8:46 am
Napisal/-a šinki
Kupi si kit za predelavo v kit car, so mel okrog 265KM, sam je ZELO drago.
Objavljeno: Če jun 25, 2009 8:55 am
Napisal/-a Mad
šinki je napisal/-a:Kupi si kit za predelavo v kit car, so mel okrog 265KM, sam je ZELO drago.
Prave odmične , povrtat kanale, spustit glavo, menjati elektroniko izpuh in montirati gor sistem na 4 ločene sesalne lopute ga butne čez 200 km ... ta motor je že imel 285 km v N/A verziji - Audi 80 DTM ...
Objavljeno: Če jun 25, 2009 12:27 pm
Napisal/-a kinkyllama
če zvišaš kompresijo na 12 (pobrusiš blok za cca. 1mmm), kuriš 100 oktanca, zamenjaš zračni filter in izpušno cev... boš blizu 180hp
kaj več bo že drago in bistveno višja poraba goriva
vse navedbe so na pamet ker ne vem za kakšen tip motorja gre...
lahko pa mal računaš
recimo
http://www.engr.colostate.edu/~allan/th ... age1f.html
Objavljeno: Če jun 25, 2009 2:12 pm
Napisal/-a Jeaka
[quote="kinkyllama"]če zvišaš kompresijo na 12 (pobrusiš blok za cca. 1mmm), kuriš 100 oktanca, zamenjaš zračni filter in izpušno cev... boš blizu 180hp
kaj več bo že drago in bistveno višja poraba goriva
vse navedbe so na pamet ker ne vem za kakšen tip motorja gre...
lahko pa mal računaš
recimo
http://www.engr.colostate.edu/~allan/th ... age1f.html[/quote]
Ja pa jade, brez menjave odmičnih gredi in pa optimizacije elektronike lahko sanja 180km
Objavljeno: Če jun 25, 2009 7:12 pm
Napisal/-a kinkyllama
no, no počasi
odmična prdne nekaj konj in to v višjih obratih, skupaj z resonančnim sesalnim kolektorjem in izpušnim kolektorjem 4-1 ..
bi kar racing elektroniko na tole poknil?..
kaj bi ti potem z njo nastavljal...za večjo moč?
Objavljeno: Če jun 25, 2009 8:54 pm
Napisal/-a Mad
kinkyllama je napisal/-a:no, no počasi
odmična prdne nekaj konj in to v višjih obratih, skupaj z resonančnim sesalnim kolektorjem in izpušnim kolektorjem 4-1 ..
bi kar racing elektroniko na tole poknil?..
kaj bi ti potem z njo nastavljal...za večjo moč?
... lahko tudi na osnovni elektroniki razširiš malo spomin z uporabo nadgrajenih epromov in spremeniš kot predvžiga ter čase odpiranja injektorjev - količino z večjimi injektorji višjim pritiskom goriva in močnejšo benz. pumpo - odmične pa kolikor vem lahko dobiš za spreminjat karkoli hočeš - lahko imaš vso moč med 1500 in 5000 če hočeš - to ti naredi DBilas ali Colombo& Bariani za cca. 200 eur iz tvojih ... sedanjih. Glih Jeaka ve kako to gre kar sta z bratom to naredila Uspešno

Kinky... niso vsi samo teoretiki tukaj !
Objavljeno: Pe jun 26, 2009 7:56 am
Napisal/-a kinkyllama
kote predvžiga do 12 ni nujno potrebno spreminjat, tudi več bencina še ne rabiš.
lahko bi dodal 1000 rpmjev za recimo dodatnih 10+ hp
brušenje odmičnih na večji lift, nastavljanje kotov pa tule prinese kakšno kljuse
evolucijska praksa dela počasi in je v večino primerkov pogubna!...to je dejstvo
mad drž se turbine....večja, večji tlak, večja moč........ tam res nimaš kaj falit

Objavljeno: Pe jun 26, 2009 7:54 pm
Napisal/-a Mad
kinkyllama je napisal/-a:kote predvžiga do 12 ni nujno potrebno spreminjat, tudi več bencina še ne rabiš.
lahko bi dodal 1000 rpmjev za recimo dodatnih 10+ hp
brušenje odmičnih na večji lift, nastavljanje kotov pa tule prinese kakšno kljuse
evolucijska praksa dela počasi in je v večino primerkov pogubna!...to je dejstvo
mad drž se turbine....večja, večji tlak, večja moč........ tam res nimaš kaj falit

he he he cinik kot vedno ... jaz imam kake 45 stopinj predvžiga na Ax-u inna golfu kote ne moreš kaj dosti spreminjati (2-4 stopinje) čeprav je motor twin cam če pa prebrusiš recimo bazo odmične in spremeniš kote tako da jih vloviš na 60 - 90 stopinjski kot srečanja lahko iz take odmične izvlečeš tudi brez vsega drugega 17 km ... še ene 8 na kompresiji in z trobentami popraviš spodnji del mape da ne izgubljaš preveč zaradi premika moči v višje vrtljaje - da ne boš rekel da se si izmislil ... nekje tu na Avt.com je ena mapa ki sem jo jaz naložil gor od kolegovega Clia Williams iz leta 06 ... mislim da je imel navor 202 Nm med 1800 in 6900 rpm in 174 km brez 4 loput na original elektroniki (za vsak dan) samo malo popravljeni z blokado/predvžigom kompresija 12.5 : 1 ... naredil Andrejček z Plavij

z drugimi injektorji in drugo elektroniko, ki smo menjavali občasno pa je motor imel čez 185 km ... navora se pa ne spomnem več kinky ... nismo vsi bedaki samo eni se ne kurčimo z tem ...
Objavljeno: Pe jun 26, 2009 10:27 pm
Napisal/-a kinkyllama
kaj te zdej mede
20% večji tlak, 20% več dela...bo šlo?
čarat z odmičnimi na serijskem izpuhu in sesalnem kolektoju pa vzame 17hp...ko keks
Objavljeno: Pe jun 26, 2009 10:42 pm
Napisal/-a kopron
kinkyllama je napisal/-a:kaj te zdej mede

20% večji tlak, 20% več dela...bo šlo?
čarat z odmičnimi na serijskem izpuhu in sesalnem kolektoju pa vzame 17hp...ko keks
Heh, si pa "težek" primer

:P

ops:

.
A nemorš' spat , al kaj ?

:P
Dobro noč vsemskupajtukajtamkaj
Bošte + #
Objavljeno: Pe jun 26, 2009 10:53 pm
Napisal/-a kinkyllama
ok, tlak integralno pada..20% je samo prvi milimeter
z odmičnim je še večji križ
30hp dodat pri tem motorju res ne bi smel bit kakšen drastičen poseg
bo tole vredu?
zvišat kompresijo iz 10 na 12
za koliko pobrusit blok lahko izračunaš iz teh podatkov..če so pravilni?
premer 82.50 mm... hod 92.80mm
odmične..... bo predlagal mad...za 200€
bolj pretočne izpušne lonce in kakšen filter z čim manj upora
zvišat blokado za 1000rpm.....kar tudi ne bo škodilo