Stran 1 od 3
Hlajenje IC-ja z CO2
Objavljeno: Ne okt 05, 2003 8:59 pm
Napisal/-a zoranwagen
Torej stvar je na AR montirana!
V prtljažniku imam imam gasilni aparat v katerem je CO2 prek napeljave tako interculer z CO2 hladim!
V petek sem prvič stvar preizkusil ampak kaj večjega nemorem rečt razen, da v 3-ji se mi avto zdi močnejši (občutek-nič dokazljivega). Po teoretskih izračunih bi moral pridobit 20% na moči. Ta teden moremo finese nardit in ugotovit najboljši način delovanja!
Bom poskusil jutri malo poslikat za lažjo predstavo!
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:18 am
Napisal/-a Pero
brez zamere ampak se mi niti ne sanja po kateri teoriji bi dobil 20%
če boš kaj dosegel s tm hlajenjem bo kvečjemu kakšen procent, pa še to je vprašljivo in možno samo pri višjih zunanjih temperaturah.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:29 am
Napisal/-a zoranwagen
Pero je napisal/-a:brez zamere ampak se mi niti ne sanja po kateri teoriji bi dobil 20%
če boš kaj dosegel s tm hlajenjem bo kvečjemu kakšen procent, pa še to je vprašljivo in možno samo pri višjih zunanjih temperaturah.
Brez zamere ampak recimo impreza z vodnim hlajenjem pridobi več kot kakšen procent. Pa primerjaj temp. vode in co2
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:31 am
Napisal/-a zoranwagen
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:36 am
Napisal/-a _VeNoM_
Kolega glej da boš to vpedenu pa da se popeljeva na testno vožnjo !!!

Objavljeno: Po okt 06, 2003 11:07 am
Napisal/-a iKst
Glede na to da je te dni kar precej hladno zunaj se pomoje nebo bistveno poznalo. Poleti ko bo pa čez 30 ti pa takšna zadeva zelo prav pride in takrat pomoje res pridobiš 20%. Oziroma ohraniš enako moč kot jo imaš pozimi.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 12:29 pm
Napisal/-a zoranwagen
Dečki prosim ne na pamet govorit!
Veste kje je interculer?? Interculer je za turbino! Se vam saj prebližno sanja kako temp ma zrak od turbine dalje??
To nema veze z zunanjo temp.!!!
Pa brez zamer!
Objavljeno: Po okt 06, 2003 12:43 pm
Napisal/-a nebivedu
ZW, mogoče se ti lih ne bo poznalo 20% - to je mal pretirano, poznat se ti mora pa šele v višjih obratih, pri niskih tega ne boš čutil.
Pa pazi na ventile, ker tut radi zmrznejo in pol ti noče zapret.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po okt 06, 2003 12:59 pm
Napisal/-a zoranwagen
Ko zadevo sfiniširam bom šel moč merit! Brez hlajenja in z!
Pa takrat vržino debato ko bodo podatki črno na belem na mizi!
Objavljeno: Po okt 06, 2003 1:04 pm
Napisal/-a iKst
ZW, zdej si pa mim useku da bol nebi mogu. Še kako ima veze zunanja temperatura.
Iz turbine res pride zelo vroč zrak, in naloga ICja je da ga ohladi na primerno temperaturo.
Če je zunaj 15 stopinj celzija uporablja IC kot medij za odvajanje toplote zrak segret na 15 stopinj. Če je zunaj 30 pomeni da je medij sedaj zrak segret na 30 stopinj. Kaj praviš v kakšnih pogojih bo IC lažje ion bolj hladil zrak ki gre naprej v motor.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 2:12 pm
Napisal/-a zoranwagen
Glej ne gre se kdaj bo lažje ampak na koliko bo zrak ohladil!
Objavljeno: Po okt 06, 2003 2:23 pm
Napisal/-a kr3mn1
10 stopinj ohlajen zrak je 1 KM. 1!!!! se pravi ce ti kompresijski postopek segreje zrak na 150 stopinj in ti ga uspe shadit na 0 stopinj si pridobil 15 KM. o tem pa lahko samo sanjas. za normalne cestne avtomobile je to larifari, pozna se šele na visokozmogljivih motorjih. isto kot recimo napake na motorju. ko je normalna uporaba se jih komajda zazna in potrebujejo nekaj tisoč km da se pojavijo bolj izrazito, medtem ko bi na istem motorju izvajal tuning bi tudi le-te napake postale veliko hitreje razlog da bi se postavil na rob ceste. brez veze cajt trošite, oprema, teža, delo in denar pobere več kot pa da vse skupaj pod končno črto. ti v AR, technoboy v unoturbota. direkt pičeni ste. cel motor je prej za poštimat, toj samo da še zadnje procente KMjev vn dobite.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 3:02 pm
Napisal/-a lucky
Nekateri očitno niso razumeli bistvo tunninga in raznih predelav.
Za posameznike je več vredno dobit s vojim trudom 0.5KM in stiskat mozek kako kaj narest in sploh ugotovit kje se konji v motorju skrivajo kot pa si kupin neki megasuperfantastični stroj z 3xxKM in več in stiskat plin po avtocesti pa bit največji frajer v vasi.
Zoranwagen, kar tako naprej, imaš vso mojo podporo!!!
Objavljeno: Po okt 06, 2003 3:05 pm
Napisal/-a iKst
zoranwagen je napisal/-a:Glej ne gre se kdaj bo lažje ampak na koliko bo zrak ohladil!
Ti bom drugač razložu. Kaj te bolj shladi če ti je vroče. Kalorifer al klima ?
Zakaj misliš da turbo avtomobili poleti kronično izgubljajo moč.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 3:07 pm
Napisal/-a iKst
kr3mn1 je napisal/-a:10 stopinj ohlajen zrak je 1 KM. 1!!!! se pravi ce ti kompresijski postopek segreje zrak na 150 stopinj in ti ga uspe shadit na 0 stopinj si pridobil 15 KM. o tem pa lahko samo sanjas. za normalne cestne avtomobile je to larifari, pozna se šele na visokozmogljivih motorjih. isto kot recimo napake na motorju. ko je normalna uporaba se jih komajda zazna in potrebujejo nekaj tisoč km da se pojavijo bolj izrazito, medtem ko bi na istem motorju izvajal tuning bi tudi le-te napake postale veliko hitreje razlog da bi se postavil na rob ceste. brez veze cajt trošite, oprema, teža, delo in denar pobere več kot pa da vse skupaj pod končno črto. ti v AR, technoboy v unoturbota. direkt pičeni ste. cel motor je prej za poštimat, toj samo da še zadnje procente KMjev vn dobite.
Od kje ti ta podatek da je 10 stopinj 1 konj ? Prej bi reku 1 stopinja en konj. Jaz pridobim cca 20 konjev če serijski mini intercooler, zamenjam z ornk front mounted intercoolerjem ki bo dejansko sposoben zrak ohladit na par stopinj več kot je temperatura okolja.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 5:17 pm
Napisal/-a kr3mn1
itak ikst. 1 stopinja 1 konj.

ne me smejat. tud okol 20 konj samo za en serijski avto z menjavo intercoolerja (ne recem ce ga ne bi imel) mi je mal preveč. in to je spet odvisno kak avto sploh je. enemu 5.0 v8 biturbo bi že kocka ledu na sesalnem kolektorju dala +50 KM.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 5:20 pm
Napisal/-a kr3mn1
lucky je napisal/-a:Nekateri očitno niso razumeli bistvo tunninga in raznih predelav.
Za posameznike je več vredno dobit s vojim trudom 0.5KM in stiskat mozek kako kaj narest in sploh ugotovit kje se konji v motorju skrivajo kot pa si kupin neki megasuperfantastični stroj z 3xxKM in več in stiskat plin po avtocesti pa bit največji frajer v vasi.
Zoranwagen, kar tako naprej, imaš vso mojo podporo!!!
ti pa kakor zgleda ne znaš sploh brat.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 6:09 pm
Napisal/-a UnoTurbo
Elow!
Bi se kr pridružil mnenju kr3mn1. To so samo še finese pri peak powerju, ne pa začetni tuning. Osebno bi raje monitral večji IC, oziroma tak z večjo čelno površino. Kolikor jest vem je nujna potreba po večjem IC ob drastičnem dvigu tlaka.Sicer pa ZoranWagen popravi me če se motim ima AR 155 Q4 water spray na IC. Ane? Torej to naj bi dodalo še par ponijev k peak powerju.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 6:14 pm
Napisal/-a SuprMisek
res je da gre KM gor
samo če to deluje tko k je na sliki zgorej gre to hudičev velik CO2, če pa je notr v samem IC je pa to druga stvar
to bi prosu če bi mi
zoranwagen povedov

Objavljeno: Po okt 06, 2003 7:36 pm
Napisal/-a iKst
kr3mn1 je napisal/-a:itak ikst. 1 stopinja 1 konj.

ne me smejat. tud okol 20 konj samo za en serijski avto z menjavo intercoolerja (ne recem ce ga ne bi imel) mi je mal preveč. in to je spet odvisno kak avto sploh je. enemu 5.0 v8 biturbo bi že kocka ledu na sesalnem kolektorju dala +50 KM.
Jaz govorim konkretno za nissan 200sx. Iz serijskih 170 konjev dobiš z Saabovim front mounted IC pribljižno 20 konjev.
Odvisno je kakšen IC je serijsko montiran gor pa še velik stvari. Samo večji intercooler JE eden najlažjih načinov kako pridobit konje, ne pa neki fine tuning za na konc. Sploh če je serijski premajhen al pa če tlak višaš.