Stran 1 od 1

golf 4

Objavljeno: To avg 11, 2009 8:29 pm
Napisal/-a slavkot1
mene zanima če je že kdo menu na golfu 4 tdi 90konjskemu šobe da bi dobu več konjev? Trenutno mam čipano na 115 sam bi rad še mal več dobi iz njega

Re: golf 4

Objavljeno: To avg 11, 2009 8:54 pm
Napisal/-a King1
slavkot1 je napisal/-a:mene zanima če je že kdo menu na golfu 4 tdi 90konjskemu šobe da bi dobu več konjev? Trenutno mam čipano na 115 sam bi rad še mal več dobi iz njega


moje skromno mnenje. rajši kupi original močnejšega pa bo problem rešen.
lp

če ne pa ti bo uporabnik @abbe sigurno vedel kaj več povedati o tem.

Objavljeno: To avg 11, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Mgajvr
je kolega hotel menjat, pa so svinjsko drage. pa še sklopka ne vem če bi zdržala.tko da je res bolje menjat cel avto za močnejšega, je manj sivih las in stroškov.

Objavljeno: To avg 11, 2009 10:34 pm
Napisal/-a nalcoq4
Se strinjam s predhodnikoma.

Objavljeno: To avg 11, 2009 10:40 pm
Napisal/-a mire
nalcoq4
Tvoj post je otkril toplo vodo.

Objavljeno: To avg 11, 2009 10:55 pm
Napisal/-a abbe
z vecjimi sobami nebos nc dosegel.

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 6:05 am
Napisal/-a ludbe
boš mogel še vsaj turbino menat, drugač bo avto kadil pa vse skup se nič ne pozna

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 8:59 pm
Napisal/-a slavkot1
kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 9:12 pm
Napisal/-a rover416
slavko a ti to resno o 2 barih pritiska :D :D :D :D

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 11:15 pm
Napisal/-a rumena ibiza
slavkot1 je napisal/-a:kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev


slavko te lahko neki prosm, vem, da si hodu v šolo, vejice pa pike pa tko uporabljaj...prosim, hvala

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Napisal/-a abbe
slavkot1 je napisal/-a:kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev

kasne 2.2 bara.ja mogoce z "atmosferskim" pritiskom k je 1 bar.
ce bi ti filal 2.2 bara ti vec nebi filal.(ja mal naumen stavek,ampak upam da kapiras)
najprej povej kje je bil avto cipan,ce ne ves potem je bil kje k ni biu dobr scipan.
pel h kakemu priznanemu tunerju pa poj porocaj..
al pa kokr si reku h ercu pelat sam tist je tut tko tko k majo tut valji pogresek.
drgac se ga pa da cipat na ene 120 km pr skn-ju.kar je za 40% vec kot mas v orginalu tko da to se more poznat..

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 11:25 pm
Napisal/-a rover416
se zmeraj nimajo valji taksen pogresek ,recmo max 3% pa se to sm prevec reku.konc koncu ce se ne zavajamo.se tak avto res ne splaca frizirat.bolse ruknt 130hp golfa.slavko saj pri tebi pa to res nebi bil problem.menjat avto :D

Objavljeno: Če avg 13, 2009 7:24 am
Napisal/-a ludbe
sej bi se ga dal BP tud na 130hp čipat, je kar nekej uporabnikov tega foruma ki imajo iz 90hp na 130hp čip.

ewo mal si mojo bivšo temo oglej
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Objavljeno: Pe avg 14, 2009 10:53 pm
Napisal/-a slavkot1
ja nevem kako je s tlakom tm mi un model kazu ko smo se zapelala naj gledam bare, pa je kazalo tm do 2,2 bara, in jst ko sm doma gledu k mam vag com mi isto ko sm se pelu okol 2.2, ko sm povn gas držu pa je pospešvalo. možno da je 1,2 to nadtlaka. erc kokr vem k mi sosed govoru ma valje k majo bremzo tko da tisto upošteva kotaljenje gum pa zračni upor ker jih veliko nima tega po slo zato je pr nekaterih ki čipajo na valjih 115 pri ercu pa 108 pol. če se bo ugotovilo da ni sčipan dobr bom pa tut to pr ercu sčipu. glede menjave avta pa tko avto je od novega pr hiši ma 170000km, nikoli me še ni pustil na cedilu, motor je suh kot poper, v 15000km ne spije nč olja mašina, ni bil nikoli razbit... če bom pa rablenga kupvou pa nikol neveš na kaj lahko pridš. sej s časoma si itak mislm nabavt kej boljšga sam do tkrt bom pa kr pr tem trpel:D

Objavljeno: Pe avg 14, 2009 10:57 pm
Napisal/-a abbe
najbol kar lah nardis je da ga das cipat nmu ornk (kdo to dela v slo se ve).pa ce ti nebo dovolj potem lahko das stran katalizator.po pa pocas zmanka poceni opcij...

Objavljeno: So avg 15, 2009 7:47 am
Napisal/-a pocesnkII
cip gor cip dol

ker kolikor je blo meni pojasneno seriske turbine na 130hp lahko dajo malo cez 170hp brez ostalih predelav. na nekem furumu je nekdo omenjav setup:
blindiranje EGR
- večja turbina (od 150tdi)
- dost velik IC
- decat, ful pretočni zadnji lonec, odstranitev srednjega (v mojem primeru ga itak ni), fi60
- primeren remap
S takim setupom se da na 130HP motorju prit na 220-230HP.
evo pa se link
http://uk-mkivs.net/forums/t/193610.aspx

do kolk pritiska je zmozna filat turbina od recimo enega audi ja al pa pasata 2.5 tdi 150/180hp.
mene pa samo zanima ta turbina bi bila dobra al ne