Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 24, 2009 7:23 pm

BraaZ je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:kok si pripravlen odstet


hm...za celoten komplet z montažo vred max 200 Eu :D


pozabi se spredaj nemores nabavit diskov in ploscic..
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 24, 2009 7:37 pm

Bi še šlo za spredaj, Blank diski+Sinter karbon, pa en lokalc da zmontira.

Bi bremzalo kot pr norcih, samo ne vem če bi diski 5.000km zdržali :lol:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 24, 2009 7:49 pm

moje iskusne ce imas mocnej ploscice pa recmo navadne diske je to kr neki.
zakaj?

cist simpl ker ploscice cisto unicijo disk.... pri meni niso zdrzal niti 5.000km

ekola kako so zgledal + krivi so bli sam se nevid


Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 24, 2009 8:01 pm

lenivec je napisal/-a:
BraaZ je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:kok si pripravlen odstet


hm...za celoten komplet z montažo vred max 200 Eu :D

hitro na odpad poiskat bravota/mareo 1.9jtd al pa 1.8
poberi bremze dol in rešeno.


to dobi se premo zadno od hgtja tko da bi mev se zadi lahko diske
Slika
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Po avg 24, 2009 8:14 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
BraaZ je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:kok si pripravlen odstet


hm...za celoten komplet z montažo vred max 200 Eu :D

hitro na odpad poiskat bravota/mareo 1.9jtd al pa 1.8
poberi bremze dol in rešeno.


to dobi se premo zadno od hgtja tko da bi mev se zadi lahko diske


za te opcije vem in tudi za močnejše pakne vem kakšni so rezultati, ker sem že velik stvari prebral in se pozanimal :D

Sem pa iskal zadnjo premo od HGTja ampak jih je težko dobit...tisti, ki pa sem gledal so pa diski že močno obrabljeni....

Pa tudi veliko raje kupim nove, kot pa rabljene, ker težko 100% oceniš kaj si dobil...a ni tako ? :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 24, 2009 8:31 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:moje iskusne ce imas mocnej ploscice pa recmo navadne diske je to kr neki.
zakaj?

cist simpl ker ploscice cisto unicijo disk.... pri meni niso zdrzal niti 5.000km

ekola kako so zgledal + krivi so bli sam se nevid


Slika


Zato pa se da take diske na zelo agresivne ploščice, zgoniš in menjaš. Za vsak dan je to stvar posameznika (predvsem letna kilometrina)
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Po avg 24, 2009 9:36 pm

BraaZ je napisal/-a:
hm...za celoten komplet z montažo vred max 200 Eu :D

200 evrskih te bodo prišli prvi diski in greenstuff ploščice od EBC če boš dobil še nekaj popusta. Potem pa še olje, nove lajtunge in pa montaža. Če hočeš še zadaj menjat pride komplet nekaj manj.
Slika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To avg 25, 2009 6:02 pm

pinny je napisal/-a:js imam na svojem ti-đetu :D Tarox sport japan in ploščice tarox strada in sem povsem zadovolen z njimi, ni problemov, sploh se mi pa fajn zdi da k zabremzaš naredi vruuuuuuuum :D
kupu sm jih pa čez mejo v italiji, pa pride komplet vseh 4 diskov z ploščicami cneje k pr nas komplet orginalni
če se ti pa zaželi orginalnih od ti-đeta pa javi se kj zmenva, prevoženih le kake 5.000km :)

Slika

Slika



Tudi jaz imam sedaj že več kot 1leto spredaj Tarox Sport Japan, samo da imam ploščice tarox corsa. Zelo zadovoljen v primerjavi z originalnimi zavorami. Pač čudeža nisem pričakoval, ker vozim japonca z originalno zelo majhnimi zavorami (spredaj hlajene 255mm, zadaj bobni). Zaradi karakteristike ploščic, se nekoliko pozna, da ko so mrzle je malo švoh zavorni učinek. Sploh pozimi se je izkazalo, da je ob prvih parih pritiskih na pedal potrebno nekoliko bolj paziti. Vendar pa se hitro ogrejejo in ostanejo ogrete... Ko pa te ploščice dodobra segreješ, pa začnejo res dobro grabit ;)
Serijske zavore so se mi na s Črnivca v Stahovico ali pa s Črnivca v Gornji Grad, po parih ovinkih že začele pregrevat, s temi pa nimam nobenih težav, čeprav ima avto 1200kg...

Ni pa zdej to noben čudež,je pa sigurn dosti boljše kot original.

Sem jih pa ravno danes spet čistil, namreč vsake 4-5 mesecov moram malo očistiti zareze in luknjice ker jih zavorni prah nekatere popolnoma zapre :D

Sprednji diski so me prišli če se prav spomnim 250€ (al pa 200, nevem več točn) in ploščice 100€

Če pa avtor teme misli da bo dobil športen komplet za cel avto za 200€ se pa lahko samo smejim :lol:


Drugače pa ko je nekdo spraševal za EBC black... To je isto kot OEM - bejž stran
EBC green? malenkost boljš kot OEM, sam še vseen jih nebi vzel, je veliko bolje poseči po Redstuff ploščicah
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ To avg 25, 2009 7:44 pm

Hvala za pomoč.... :D drgač pa ni mišleno za cel avto ampak samo za spredaj :)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To avg 25, 2009 7:53 pm

ravno zaradi tega ko si napisu ker so ploščice takšne kot so, so bolj trde je potrebno jih zagret da dobr primejo, moje so pač bl mehke in prej primerjo, pa pri trdih se menda diski prj znucajo :)
no js nisem vzel takih ploščič ravno zaardi tega k jih treba prej zagret da oreng primejo pa tud zarad tega ker diske prej znuca, najb pa zaradi tega ker nisem sport driver :D
mi prodajalec tko svetoval in mi ni čisto nič žal ;)
bom pa ob priliki k bojo še za mojega delal pletenke še te dau gor pa morda bremz ole menjal :)
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To avg 25, 2009 9:57 pm

drugače ko sem napisal da mrzle slabše primejo, pomeni to malo slabše kot original, ampak se zadosti hitro ogrejejo, tko da ni panike ;) pa moji diski so še kr lepi, sej jih je zrajsal, sam neki velik pa spet ne. So kr dost trdi diski tud ;)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To avg 25, 2009 10:35 pm

Če rab kdo za A4 B5 FWD zadnji luknjasti Zimmermann (novi). So pa med oglasi tudi.
Priponke
DSC_0135.JPG
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Če sep 10, 2009 1:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Sr avg 26, 2009 8:54 am

Kje bi se pa dalo dobiti ze renult 19 letnik 1995 green al pa reed stuff ploščice pa kakšne so cene seveda,če se sploh dobijo?
lp
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 26, 2009 9:13 am

pinjas je napisal/-a:diski g88 od taroxa imajo za moje pojme 2 napaki.
1. preveč utorov
2. utori se ne končajo pred robom diska anpak gredo do konca

Zato se tudi hitro zvijejo, zavorni učunel je odličen v mestu, ko pa se gre na malo večje hitrosti pa ni to to.

Zavorne cevke poglejte GOODRIDGE na ebay.co.uk do pa med 50 in 80 euro odvisno od modela. Ploščice pa čez ferodo ds2500 za svojo ceno in svojimi lastnosti nisem še proval.


Tu se žal težko strinjam s tabo. Po mestu so te zavore BV, ker jih niti ne segreješ.
Po regionalkah po krasu in po kočevskem, tam se da že fino igrat in sopotnikom/cam obračat želodec.
Na Grobniku sem pa ravno zaradi g88 pred ovinkom dobival tako prednost, da so zadaj ostajale tudi konkretno močnejše alfe. Zaradi Eibachov sem se posledično odpeljal po notranji strani mimo.
Peljal sem cca.20 krogov no mercy, no prisoners varianto, tako da po mojih izkušnjah tvoje izjave ne držijo.
Gume so bile scefrane, da so kosi dol leteli, zavore pa so bile na poti iz Rijeke boljše kot nove.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr avg 26, 2009 11:44 am

bass. He, he. Dobro napisano. :lol: :lol: :lol:
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Po sep 07, 2009 5:00 pm

zdravo
Zanima me katere ploščice bi bile bolše kot originalne na renault 19ki gledau sm brembo pa me pride 72€ garnitura recimo original oziroma ploščice delphi pa 15€ vse 4-i. ve kdo koliko so kaj EBC ali kaj drugega?
Hvala
lp
 
Uporabniški avatar
libanonc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To mar 17, 2009 9:35 pm

Re: Športni zavorni diski - Izkušnje

Napisal/-a libanonc Po nov 24, 2014 4:00 pm

Pet let prepozno, ampak vseeno.
Imel tarox g88 na IBIZI Cupra 304konjicev.
Diski FENOMENALNI in so zdržali 100.000 km zelo, zelo hitre vožnje in bremzarjenja.
Nič se ne zvijajo in nič ne ropotajo zaradi "utorov čez rob", kvečjemu se hitro zažgane ploščice spucajo.
PLOŠČICE Tarox, so pa posebna zgodba,......
Primejo s temi diski fenomenalno, ampak jih po enem dirka krogu okol celovške komot zažgeš, da se lepo kadijo in smrdijo.
Sedaj pa finta, ploščice, ko se ohladijo grabijo enako kot pred pregretjem in ne opaziš nobene razike,........... wait for it,.........., wait for it.........
AMPAK, ker je na površju ploščice zažgan material, se ob vlažnem vremenu ali ob dežju pojavi zvok umirajoče krave, ko se vzvratno obrača in se v rikverc počasi bremza (in to ni tih zvok ampak se sliši par ulic, kot da bi kit nasukal).
To se ponavlja, kar nekaj par 1000km, dokler se zažgani del ne obrabi in jih vmes spet ne zažgeš.
Pač, na grobo bremzaš tudi v rikverc in se ne oglašajo.
Na en komplet diskov sem zamenjal 3 komplete ploščic.
Sedaj sem zaradi prodaje kupil original seat cupra diske ter ploščice in vam lahko povem, da so original diski ter ploščice za en k.......
Avto se dobesedno ne ustavi in sedaj je ob divji vožnji zopet nelagodje, ali bodo prijele ali ne in velike učke ti na koncu že bulijo ven.
Samo trikrat zbremzaš na avtocesti iz 240km/h na 100 in četrtič ne držijo več.

Tako, da Tarox JE odlična zadeva, le cena je za taka jajčka kot je Ibiza malo velika (500€ sprednji diski in sprednje ploščice), pa še v sloveniji se težko dobijo (priporočam Italijo, tudi glede cene).
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Športni zavorni diski - Izkušnje

Napisal/-a CupraR To nov 25, 2014 8:15 am

Itak, original brembo ploščice so premehke.

No sej bistvo vsega so ploščice, kolk so agresivne. Še vedno je najbolj hardcore opcija, blank diski pa nekaj da grize. Tipa DS3000, Yellow stuff itd..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov