Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 11, 2015 9:12 pm

Ok, nekaj novega... :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če feb 12, 2015 9:11 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:Dobra(odlična) mapa je RSR Matjaž :arrow: ostalo je, da raje ne rečem kaj......

In kaj je naredil CSS :?: Čipal že čipan avto in boh ne daj, da bi v škatlo filtra pogledal, kaj je notri......ma ni kaj "majstri in pol"



Hahaha....:D :D

nedolgo nazaj sva s kolegom debatirala o njegovem bivšem fokusu, ki mu je razkuhalo turbino pri 140kkm. Avto je bil čipan pri RSR-u. In je reku, da je že orenk razmišljal o tem, da mu je turbino razkuhalo zaradi rsr-ovega tjuninga (avto je bil redno vzdrževan, pa nikol hladen gonjen in "vroč" ugaševan)....Zdej ma OOOO-ja, in se nekak ne more odločit, ali bi dal čipat...če pa bi ga že, bi šel drugam in ne k RSR-u...


tut jst ne zastopim kako lahko čip sfuka turbino,
rečmo da je dvignu tlak za 0.2 bara al pa 0.3
to sploh ni nek stres za turbo.
djte to razkuhano turbino enmu k jh obnavlja pa naj pove kaj je blo narobe.
prevelik tlak sigurno ne..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ~toMmy~ Pe feb 13, 2015 1:01 am

Recimo temu, ki si ga ti predlagal za obnovo in mu je dvakrat šele v drugo ratalo? :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a TrijoAdijo Pe feb 13, 2015 7:20 am

@abbe: Po mojem je ravno to razgonlo turbino. ker avto je bil redno vzdrževan po mojem vzorcu (olje menjano na 10kkm oz. max na 11kkm, ravno tako filtri). Moj ima za sabo čez 250kkm (nečipanih) in original turbino. Spet, drugi čipan fikus s 350kkm ima glihtak original turbino in je servisiran po mojem vzorcu in ima original turbino. V vseh treh je predpisano olje in vsakega servisira nekdo drug, s tem da za druga dva sem 110%, da nista šalabajzerja. Sicer pa sem o RSR-ovem postopku čipanja "problematičnega" fikusa že pisal...
Razkuhana turbina je letela direktno v smeti, ker za drugam ni bila. Od nje sta doma ostala le izpušni kolektor in aktuator. Gor se je montirala dobra turbina, ki je bila doma na lagerju,avto pa se je potem kmalu prodal.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a adis Pe feb 13, 2015 9:29 am

bivši audi tdi je bil čipan pri RSR-u, ki pa je v kritičnih mejah polnil turbino z tlakom +1.8 bara.

predpisano je koliko?

po nevem kolikšnih obiskih pri RSR-u ( nikoli nismo našli rešitve problema), po nevem kolikšnih resetih računalnika sem v 3 letih zamenjal 2 turbini.

od takrat je padla odločitev, da bom raje v štartu kupil avto z temi konji, ki jih želim brez čipanja pa četudi bom plačal 100 eur več na cestnini pa naj bo.

v zdajšnjem avtu imam original čip - tovarniški z strani bmw.
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a erc Pe feb 13, 2015 10:14 am

pocesnkII je napisal/-a:
epilog:

ekaj novih informacij od zadnje objave. Bil sem pri mehaniku, ki se je odločil da mi posname čip na svoj računalnik in CSS-jeve mape pošlje svojemu prijatelju, ki tudi čipira avte- Tunerc iz Novega mesta. Nato pa.... Še sam sem bil malo šokiran, kliče Tunerc nazaj čez 10 minut in pove mehaniku, da je on tega Polota čipiral že 8 let nazaj. Torej avto je čipiral že prejšnji lastnik iz Novega mesta in mi pri nakupu tega ni povedal.

Zato se je pa tudi meni zdelo čudno, zakaj avto po čipiranju pri CSSju ne gre zares opazno boljše. Avto je šel boljše, ampak le za spoznanje. Ker me je zanimalo, sem šel nazaj k mojemu čiperju naložit mape od Tunerca. Sledila je testna vožnja in viola... avto ne trese več. Po večih kilometrih "naganjanja" v 5. prestavi je bilo le enkrat opaziti, kot da hoče avto zatresti. Seveda pa gre avto slabše, nima toliko navora v okolici 2000 obratov.


tolk o tem kdo mape piše

mali popravek, ker mehanik ti ni prav povedal....
Vozilo je bilo čipirano pred osmimi leti pri RSR-u z Acinni Mileniuom opremo, kar bi moral opaziti vsak malo bolj podkovan tuner....v samem fajlu je ostal ta zapis :D
Tuned to perfection !!!
 
Uporabniški avatar
Bendiolos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: So mar 28, 2015 5:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Bendiolos So mar 28, 2015 5:59 pm

Mene zanima če je kdo zainteresiran za skupinsko chipanje zaradi 20% popusta. Piši na zs :D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Po mar 30, 2015 7:15 am

nevem jst kako mate vi to s tem turbinam.
men na golfu je filala na pouhn gas 1.7 nadtlaka pa še vedno deluje turbo.
je res da jo je umes enkrat odnesl ampak je bla moja napaka ne napaka tunerja.

tko da jst zloo dvomim da če se tlak od serijskega dvigne za 0.3 bara da bo kr turbo odnesl.
Ni vse res kar napišem
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a aljo221 Pe maj 01, 2015 9:32 pm

Avto čipan pri CCL Ljubljana (zadtopnik CSS) in zelo zadovoljen. Vectra CDTI 150HP na 185HP. Avto gre ko avion.
Hvala CCL-ju.
 
Uporabniški avatar
libanonc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To mar 17, 2009 9:35 pm

Re:

Napisal/-a libanonc Sr avg 12, 2015 10:59 am

adis je napisal/-a:
wv je napisal/-a:zivjo jaz sem uzadno cipiral svojga konjicka pri njih pa mi za enkrat dela normalno imam volvota V70 T5 2.0 166KW 226KM 300NM pa sam ga cipiral na 277KM in 407NM zaj trga gate res zadovolan sam kako se bo obnesel bom pa še videl pa vam sporočim še.


kakšna vejica, pika bi bila tudi med drugim dobrodošla.

@libanonc:
mislim, da bo 1 post čisto zadosti in ne 3 zapored.

je pa zanimiv pogled na vse nicke, ki se skrivajo pod tvojim ip naslovom.


Po dolgem času sem malo pogledal na forum in ne morem da verjamem, kaj nekateri nabijajo.
@adis, ne vem, kaj imaš proti mojim postom, ampak da neke nebuloze z nicki in mojim ip omenjas.
Sem prebral sedaj vseh 36 strani postov (ko sem jaz oddal enega, so bile tri strani) in nikjer ne vidim kakega drugega mojega posta.

Sedaj po 5 letih lahko ponovno prispevam tej temi in je to moj drugi post.
Glede čipanja, je sedaj malo morje kozolčnih tunerjev, kot tudi pravih, ali z licenco ali pa z lastnim podjetjem.

Ker imam izkušnje samo z RSR, SKN, ter elektroniko črnuče, lahko komentiram le te tri.
Bil pa sem poleg tudi v Avstriji pri nekem priznanem tunerju, kateri je naredil remap v 15 minutah.
Le čas bo pokazal, kakšen je ta tuning na cesti za 15 min in 800€.

Lahko pa dodam nove informacije.
Za info, IBIZA cupra čipirana pri RSR leta 2004 ter nato še enkrat 2010 (vse na originalen računalnik).
Prvič je bil samo čip pri 86.000km na 210-220 konjev kateri je deloval perfektno do 198.000 (na avtu se ni delalo toliko časa čisto nič, razen tiščalo ter menjalo olje in v vsem tem času ležaj sklopke).

Drugič je bila čipirana ko se je obesil nov kit komplet za 300+ konjev, saj je bilo 220 premalo.
Avto je v tem času (odkar ima 304,6 konjev) zamenjal 3 lastnike, sedaj ima avto blizu 300.000km in sedanjemu lastniku tudi sedaj deluje brezhibno, saj sva v kontaktu.
Drugi lastnik, je imel avto dve leti, resda je naredil le 13.000km, vendar ni v avto vložil niti €, dokler nisem avta kupil zopet nazaj spet le za 2 leti.

Tako ima avto že ČIPIRANIH 230.000km brez kakršnekoli menjave oziroma okvare (le turbina je bila potrebna večja za dosego 300 konjev in tudi ta je že sedaj naredila blizu 100.000km.

To je neka časovna referenca RSR za moj čip in moj avto.
Avto čipiran iz 156 konjev na 304 in ima sedaj malo pod 300.000 brez okvar.
Od čipanja prvič pa sedaj z kit kompletom se je namontiralo kar je bilo potrebno in čipiralo.
Po čipiranju pa do sedaj ni bilo nikoli potrebno menjati nobenih luft meserjev, cingšpul, raznih senzorjev,,,, zaradi kakega cukanja, čudnega delovanja, ker bi naj bilo nekaj z avtom narobe in ne s čipom.........
In čipiralo se je ENKRAT in brez popravkov kasneje (enkraten obisk).
V vsem tem času sem napotil tja le 9 ljudi, sami znanci, vsi imajo čipirane avte še vedno in vsi zadovoljni.

Za SKN lahko rečem, da mi je pomagal le z nasveti pri predelavi menjalnika, ter pomagal pri dobavi kakega potrošnega ali specialnega materiala.
To sodelujemo še dandanes.
Za čip pa so mi v tistem času rekli (2008-2009), da mi na originalen računalnik ne morejo narediti čipa in bi moral kupiti še računalnik za 1000-1500€ kolikor pa takrat nisem imel denarja.
Pa tudi za montažo jim takrat ni dišalo.

Črnuče elektronika pa,... enkrat dobro in poceni, drugič katastrofa in kar močna cena.
Kar pa jim je potrebno priznati, pa se spustijo v vsak projekt in so zelo fleksibilni.
Pa tudi pri ceni se da dogovoriti.
Poznam nekaj tam zaposlenih in zaradi tega kako stvar tudi tam naredimo (ker se dogovorimo vnaprej).

Tako, tole je od mene za par let vse, dokler ne bom poročal o mojem sedanjem stroju, katerega bo čipiral znova RSR.
Po 100.000 km bom spet napisal kakšen je bil ta čip, tako, da se slišimo čez 5 let.
Avto je star 15 let in bo imel ohoho konjev, pa da vidimo, če bo mašina preživela.
L.p.
 
Uporabniški avatar
libanonc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To mar 17, 2009 9:35 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a libanonc Sr avg 12, 2015 11:35 am

@cupcup , ja sem pozabil omenit, da je 1.8T najbolj trpežna žvau, kar jih je vag naredil in ima rezerve v kvaliteti materiala.

Ja kaj bom sedaj imel?
Že imam, samo ni denarja za dokončat (manjka popravek intercoolerjev, manjka auspuffff, ter denar za RSR chip).

Je pa zopet 4x nula in sicer rs4 tastar z svoh 2.7 mašino.
Vse je že zamenjano in avto laufa za premikanje, in na to mašino brez menjave batov ter ojnic bo šlo samo do 600 konjev (to je cilj).
Če pa čez par let dobim kak višek, pa bom še to zamenjal in še kaj, da prilezem enkrat v življenju do 800 konjev (upam).
Ker sem realen, mislim, da do konca življenja ne bom mogel preseči tega, saj je vse ostalo bolj pomembno v življenju in nimam ne prostora ne denarja, da bi vlagal v avto.

To bo pač drugi ali tretji vikend avto, če pa zaropota, ga pa kasko pa zažgem, da vsaj par jurjev ven dobim.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a mrtwelvetrees So okt 24, 2015 4:29 pm

Mene pa zanima, če je že kdo zgubil garancijo na motor (avto) če je uradni servis ugotovil da je "ćipan" oz "mapan" ali kako se ze reče.

Pa zanima me tudi, če to uradni serviser takoj vidi ko da tester gor ali sploh ne vidi razlike, oz. kako to tega pride, mora gledati parametre in jih primerjati z podatki na papirju ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM To okt 27, 2015 11:28 am

mrtwelvetrees je napisal/-a:Mene pa zanima, če je že kdo zgubil garancijo na motor (avto) če je uradni servis ugotovil da je "ćipan" oz "mapan" ali kako se ze reče.

Pa zanima me tudi, če to uradni serviser takoj vidi ko da tester gor ali sploh ne vidi razlike, oz. kako to tega pride, mora gledati parametre in jih primerjati z podatki na papirju ?

če na servisu ugotovijo da je tuning bil opravljen, izgubiš garancijo.
če je tuning pravilno narejen, se Takoj nevidi ko je tester priklopljen.
pri nekaterih vozilih je potrebno odpreti motorni rčunalnik da se tuning opravi, in samo z pogledom na ecu se vidi ali je bil odpiran ali ne.
če je tuning opravljen preko obd vmesnika lahko vidijo tako da pošljejo ecu proizvajalcu na "pregled" (samo to da pošljejo še nikoli nisem slišal da so dejansko kej poslali)
lp
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a jeronimo Pe okt 30, 2015 8:21 am

Tuning, če je prov narejen ne vidijo.
Če pod garancijo ribne motor, pošljejo v tovarno motor in ECU, tako da se pošiljajo nazaj ;)
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
matic12345
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če dec 17, 2015 4:59 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a matic12345 Pe dec 25, 2015 2:23 pm

Tudi jaz sem šel k CSS tuningu in imam mešane občutke.

V predhodnem pogovoru po telefonu mi je bilo rečeno, da je cena tuninga 260eur in v decembru nudijo 20% popusta.
Imam avtomobil z realnimi 144.000km in do sedaj nisem nikoli zaznal nobene posebnosti pri delovanju. Znamka in model za bistvo mojega pisanja nista pomembni, dogodki pa so se odvijali nekako takole:
Pripeljem pred prostore CSS tuninga, kjer mladenič prevzame ključe in prometno dovoljenje. Avtomobil peljejo v garažo, priključijo preko OBD priključka in izvedejo meritev.
Čez 5min naložijo eno verzijo programa, dajo na test, avto trese in sploh ne opravi testa do konca.
5min kasneje naložijo drugo verzijo programa, opravijo meritev in stvar ne deluje kot bi mogla.
Nakar "šef" reče, da se ne bo dalo čipirati. Točen razlog nikomur ni jasen, navede pa možnosti slabe turbine, šob in ostalih delov motorja. Izstavijo račun za 60eur od katerega si izborim 10% popusta in po eni uri čakanja šokiran odidem lažji za 54eur in z nespremenjenim avtomobilom. Odnos do stranke za moje pojme zelo slab, brez pojasnjevanj ali kakršnih znakov prijaznosti.
Kasneje doma na njihovi strani preberem, da ob nezadovoljstvu pri opravljeni storitvi vrnejo denar. Po telefonskem klicu, v katerem je, po moji obrazložitvi situacije, sogovornikov glas dosegel stopnjo vpitja, je bila prošnja za povrnitev denarja seveda negativna.

Še isti dan odidem k drugemu tunerju, katerega ime v izogib reklami ne bom navedel, kjer po prijaznem sprejemu in pojasnitvi vseh postopkov ugotovijo, da uspešno pisanje preko OBD priključka pri tem računalniku avtomobila ni mogoče in je za uspešno delovanje potrebna fizična odstranitev. Povedo, da to ni nič nenavadnega in da se to dogaja pri različnih modelih avtomobilov vseh znamk in starosti. Nova Alfa Giulietta ki je tisti trenutek v garaži je deležna enakega postopka. Ko so odstranili računalnik avtomobila, so prenesli originalne mape, ki jih je mojster pred mojimi očmi spremenil in zadevo naložil nazaj na računalnik avtomobila, ki so ga vgradili nazaj v avtomobil.
V 1.5h je bila celotna zadeva končana. Sledila je testna vožnja kjer je bil prirastek moči in navora očiten. Po dveh tednih še vedno brez posebnosti.

Nisem reden uporabnik forumov, a sem začutil potrebo, da delim svojo izkušnjo za v razmislek tudi z drugimi. Ker nisem strokovnjak, o strokovnosti ne morem razpravljati, najbolj pa me je zmotil odnos do stranke pri prvem ponudniku, o katerem bi morali nekateri globoko razmisliti. Zgolj moja izkušnja, verjamem pa, da je kdo drugi imel tudi drugačno.

Lep pozdrav, Luka
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IcEm4n Pe dec 25, 2015 3:22 pm

Predvidevam, da si ti tisti, zaradi katerega je CSS na svojem FB profilu zapisal spodnjo objavo:

OBVESTILO ZA STRANKE!!!!

Meritve na valljih se plačajo, tudi če tuninga ne naredimo!!

Današnja stranka je bila zelo razočarana, ker modificiran avto ni deloval kot je bilo predvideno. Motor enostavno ni zmogel polne moči. Meritve pa je vseeno morala plačati.
Ta ista stranka gre h konkurenci na tuning in je tam zadovoljna. Avto ima več moči (bez testiranja).

Lepo, da je zadovoljna, vendar, meni avto ne deluje na polni moči ok. Ne bom naredil +10 ali 15hp in računal tuning.
Velika razlika je, če imaš dyno in stranki pokažeš koliko dobi ali pa nimaš dyno in samo trdis da ima 30hp.

Garancija na zadovoljstvo je 14dni, pomeni, da lahko v tem času testirate avto in če niste zadovoljni vam povrnemo denar.

Če je bil narejen tuning na valjih, se valji plačajo 60eur, razlika se povrne na vaš trr.

Garancija na program je časovno neomejena.

To pomeni, da vam tuning brezplačno povrnemo v primeru zamenjave računalnika, posodobitve programa na servisu ali

kateregakoli drugega razloga, ki bi vplival na izbris oziroma izgubo tuning programa.

Mi ne moremo in ne bomo izvajali meritve zastonj. Valji niso zastonj, elektrika ni zastonj, delovne ure niso zastonj.

Lp,
Alen
Slika
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Pe dec 25, 2015 6:05 pm

tako je :)
to je ta lastnik ki ni bil zadovoljen, pri konkurenci brez dyno meritev verjame v pravljični prirastek moči čeprav je v resnici manjši :) pri css pa niso želeli pustiti na pol dokončan izdelek, ker bi tudi v tem primeru takj bil komentar zanimiv podan :mrgreen:
če je z vozilom nekaj narobe, je logično da se zaračuna test na dyno meritvah, v prihodnosti se je potrebno vse pozanimati v naprej.

matic se registrirall na tale forum očitno samo iz enega razloga ;)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a hippo To dec 29, 2015 7:31 am

Jaz razumem oba in oba imata prav, tako CSS kot Matic.
Včasih pride do določenih situacij, kjer ne moreš točno določiti ne krivde ne vnaprej predvideti stroškov.
Potem se to reši s pravo komunikacijo, včasih pa nič ne zaleže.
Ker se ponavadi tuning naredi do konca in gre lepo čez CSS ponavadi ne porabi 10 minut z razlaganjem da se valje plača v primeru da tuning ne gre skozi. Seveda vsak pričakuje, da ko pride tja da bo vse narejeno u nulo in da bo vse funkcioniralo.
Ko pa gre kaj narobe pridemo do dotične situacije. CSS noče narediti polizdelka, stranka noče plačat valjev.
Na žalost smo postali preveč "zategnjeni" in delamo samo še kot računalniki, dela ali ne dela. Je uredu, ni uredu, smo euforični ali pa depresivni. Vmesnega stanja ne poznamo več...
Prihaja novo leto... ne razmišljat samo o hrani in pijači... ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pskoda To dec 29, 2015 8:06 am

Ta problem se reši tako, da se stranki pove ugotovitve oz v tem primeru, da motor ni zmožen tuninga in da tuning se lahko naredi, ampak ne bo garancije. V tem primeru se stranka sama odloči ali da ali ne in ona nosi posledice in če se odloči za tuning se ga naredi in na račun napiše ta pogoj stranka podpiše, plača in adijo
Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov