Stran 1 od 1

passat 2.0 tdi 140km DSG mnenje

Objavljeno: So sep 05, 2009 12:14 pm
Napisal/-a seizure
Zanima me vaše mnenje o tem avtomobilu. Po svoje sem malo razočaran, da ima kar 10.1s do sto, po drugi strani me zanima ali je to ista mašina kot tista, ki ima 170KM in jo je torej mogoče "dočipati".
Če kdo ima ta avot, me zanima kakšna je dejanska poraba, kako ste zadovoljni z avtom na splošno.
LP

Objavljeno: So sep 05, 2009 12:23 pm
Napisal/-a BOKI81
Kaj si pa pričakoval da bo imel 7 sekund...sej ma 140 konj pa tono pa pol najmanj :P

Motor pa kolkr jst vem da ni isti kot 170 konjski. Ni samo spremenjena elektronika (čipan) kolkor večina ljudi misli...kaj točno je drugače ti pa nevem povedat.
Lp

Objavljeno: So sep 05, 2009 12:43 pm
Napisal/-a el_diablo
140 in 170 konjska motorja sta v osnovi enaka,170 konjski ma bolj precizne piezzo brizgaljke.

Objavljeno: So sep 05, 2009 12:54 pm
Napisal/-a seizure
Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor

Objavljeno: So sep 05, 2009 1:05 pm
Napisal/-a hp6715s
seizure je napisal/-a:Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor


Ja s "čipom" (spremenjeno elktroniko) dobiš 170 konjev in navor se poveča iz 320 Nm na 380 Nm.

Objavljeno: So sep 05, 2009 1:25 pm
Napisal/-a Blinder
Tale avto kar dobro vleče. Z dsg-jem pa se boš še manj pogosto znašel v turbo luknji.

Objavljeno: So sep 05, 2009 1:29 pm
Napisal/-a GiGi1985
pol sekunde razlike do 100 te bo verjetno pokopalo?! :roll: :lol:

Objavljeno: So sep 05, 2009 1:58 pm
Napisal/-a HaMzO
jz nevem kva ti pričakujš od tega 140konjskega avta?? da bo mel take pospeške kot športni okol 5 sek :D

to kok ma do 100 je med zadnjimi zadevami k sploh gledaš na avto, sploh če kupujš dizla.
raj ze zajebavi in obremenjuj z opremo kakšno boš mel.

dsg pa itaq mora bit v avtu :)

Objavljeno: So sep 05, 2009 2:47 pm
Napisal/-a IcEm4n
GiGi1985 je napisal/-a:pol sekunde razlike do 100 te bo verjetno pokopalo?! :roll: :lol:


ampak res svašta :lol: :lol: :lol: Res je bistvena razlika med 9.6 pa 10.1 :lol: :lol:

Objavljeno: So sep 05, 2009 3:21 pm
Napisal/-a AudiFreak
seizure je napisal/-a:Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor


Dobiš z čipom celo 185 KM pri SKNu.

citiram:
Motor je najnovejša razvojna stopnja znanega koncernskega 2-litrskega TDI motorja, za skok v moči in navoru pa so zaslužni nova geometrija turbinskega polnilnika in piezo vbrizgalne šobe.

Sicer pa te bom zdaj osrečil: Passat z ročnim menjalnikom ima 9,8 do 100 km/h, prav tako DSG. Ne vem od kod ti ta podatek, razen če si gledal varianta. Ta pa ima res 10,1 sekunde.

Objavljeno: So sep 05, 2009 7:46 pm
Napisal/-a seizure
HaMzO je napisal/-a:jz nevem kva ti pričakujš od tega 140konjskega avta?? da bo mel take pospeške kot športni okol 5 sek :D

to kok ma do 100 je med zadnjimi zadevami k sploh gledaš na avto, sploh če kupujš dizla.
raj ze zajebavi in obremenjuj z opremo kakšno boš mel.

dsg pa itaq mora bit v avtu :)

Ne vem kaj naj bi pomenila pripomba "sploh če kupuješ dizla". Pa vendarle - tisti ki ne čuti razlike med 9.6 in 10.1 - tistemu pač ta razlika gotovo ni pomembna. Logično.

Sicer pa: kaj pomeni kratica DPF pri nekaterih pastatih?
LP

Objavljeno: So sep 05, 2009 7:54 pm
Napisal/-a baucek
Sicer pa: kaj pomeni kratica DPF pri nekaterih pastatih?


Filter trdnih delcev (filter za saje).

Objavljeno: So sep 05, 2009 8:30 pm
Napisal/-a Jerch_
lepo ga čipaš na 178km in maš 9,3s do 100. in te bo osreču :lol:

Objavljeno: So sep 05, 2009 8:32 pm
Napisal/-a seizure
Osrečilo ravno ne..., bi mi pa znalo pričarati nasmeh....
Če se kdo morda spozna:
Koliko pa tako čipanje spremeni siceršnje lastnosti motorja - ali se taki avtomobili potem bolj kvarijo, imajo kake druge težave (?), kako se spremeni poraba? In konec koncev: koliko tako čipanje stane?

Objavljeno: So sep 05, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Templar
Pri Passatu je treba biti pozoren kar se tiče 2.0 TDI in ni nujno isti motor kot tisti z 170KM. 140KM sta bila dva oz na začetku je bil PD sistem, ki ga potem zamenjal CR sistem ki pa je načeloma enak kot 170KM. Sta se pa PD in CR 2.0 140KM ene pol leta prodajala skupaj razlika je bila ene 500€ oz. toliko je bilo popusta na PD. Je pa CR 2.0 bil ocenjen boljši kot PD, saj je tišji in manj problematičen. PD 2.0tdi pije olje skoraj kot bencin.

Čipanje pa stane od 500€ naprej čeprav je večina pri nas kvalitetnega čipanja okoli 800€, imajo pa ljudje različne izkušnje z čipanjem, eni ne morejo prehvalit spet drugi pa ne morejo prešimfat.

Objavljeno: So sep 05, 2009 8:42 pm
Napisal/-a Jerch_
če si iz lj ali okolice imaš vsaj tri zelo znane ponudnike. nebom delal reklame, vpiši v kakšen iskalnik na spletu chip tuning pa boš najdu.
praviloma so priznani dražji, zato pa ti nudijo neke garancije (ampak ne na motor) na pravilno delovanje..
cene.. okvirno od 400-800eu. odvisno od ponudnika. s tem da pač kakšen popoldanc ti le skopira mapo na CPU, kakšen bolj sofisticiran tuner pa se zapelje s tabo in PCjem še kakšen krog, preveri zadevo in ti med drugim tudi preveri napake in nasploh diagnosticira motor, turbino itd..

moj je čipan (02 passat, 130 --> 162km) že 100.000km. prevoženih ima skoraj 200.000.
pazim, da ga ne vgašam pregretega in zjutraj dosti bolj vestno segrejem motor kot pred čipanjem. poraba ob recimo varčni vožnjim, po predpisih je za 0,5l manjša. pri močnem priganjanju pa tudi do literčka več.

kaj je mene osrečilo? da imam precej zabrisano turbo luknjo, dosti več navora (skoraj 390nM) lepše razporejenega in sekundo boljši pospešek. če bo to tebi kej pričaralo ga čipaj in malo bolj popazi na avto, če ne nima smisla...

PS: niti slučajno ne kupuj kakšnih magic škatlic, power boxov in nevem še česa, ker ti samo spreminjajo parametre (lažejo računalniku) in lepo počasi uničujejo motor..