Stran 1 od 1

Menjava zavornih diskov

Objavljeno: Po sep 07, 2009 6:56 am
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Prišel je čas, ko je potrebno spredaj zamenjat zavorne diske in ploščice.

Zanima me ali naj dam na mojo ibizo original diske (1.9tdi, 131KM), diske od modela FR, ali mogoče kakšne druge športne, recimo v istem cenovnem razredu? Če pa bo potrebno bom menjal tudi čeljusti...

To pa sprašujem, ker bo verjetno ibiza šla tudi na čipanje, se pravi bo imela precej več KM kot original (cca 160KM, po informacijah na netu)

hvala

Objavljeno: Po sep 07, 2009 7:22 am
Napisal/-a Matey_
Hja ... kolk KM ma Ibiza FR 1.9 tdi?? 130 če se ne motm ne ?? NO potem če misliš avto čipirat na 160KM ali še celo več ti svetujem, da močno razmisliš o nakupo boljšega zavornega sistema kot ga ima Ibiza FR ... je pa možno, da inamIbiza FR že serijsko toliko boljše diske in čeljusti, da zdrži tudi več kot serijskih 130 KM ...

LP
Matej

Objavljeno: Po sep 07, 2009 7:25 am
Napisal/-a Matey_

Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:45 am
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Ibiza FR ima če se ne motim okrog 165KM...verjetno ima že v osnovi bolše diske...

Objavljeno: Po sep 07, 2009 10:35 am
Napisal/-a splash
ibiza fr ima 1.9 tdi mašino in ima 130 konjev.

ibiza cupra ima 1.9tdi in ima 160 konjev

so pa zavore od ibize fr zelo dobre. samo boš moral tudi čeljusti menjat, pa še vprašanje če bo šlo, ker ima fr ibiza večji premer diskov. nisem ziher ampak se mi zdi da ima čez 300mm. morda 312mm.

Objavljeno: Po sep 07, 2009 3:33 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Zakaj naj ne bi šlo zaradi premera.A misliš mogoče zaradi feltn? Moja ima že original 16"?
Mehanik mi je ponujal tudi en Brembo kit, sam cene ne vem še...

Objavljeno: Po sep 07, 2009 3:47 pm
Napisal/-a CupraR
Serijsko imaš 288*25 diske, puna kapa za 160ps, sploh če daš malce boljše ploščice.

Cupra ima 312*25 diske, min 16 col. Z boljšim materialom na orginal 288*25 zavorah bo bolje bremzalo kot stock tak 312*25 komplet.

Brembo kit bo cca 1000,€ rabljen seveda. Čisto nepotreben za te konje, razn če rabš da lepo zgleda. Da ne omenjam da je material precej dražji (ploščice, diski)

Objavljeno: Po sep 07, 2009 7:07 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Ma za lepo videt, ne rabim...meni je važno da bi malce bolje bremzalo kot original, že zaradi tega, če bo v bodoče prišlo na vrsto čipanje. Ja, jst imam 16col gor, mislim da do najkasnje marca nabavim 17col feltne.
Zadnje zavore so še dobre, kupujem samo spredaj, za recimo en normalen denar...

Objavljeno: Po sep 07, 2009 7:34 pm
Napisal/-a abbe
cupra ti je lepo odgovoril.
drgac mam pa jst ene celjusti od brembota za prodat.ble so na alfi 166 turbo.4 batne.za pocen denar.
lah jh das pa poj na 312 diske.

Objavljeno: Po sep 07, 2009 7:55 pm
Napisal/-a CupraR
.:BoMbAsTiC:. je napisal/-a:Ma za lepo videt, ne rabim...meni je važno da bi malce bolje bremzalo kot original, že zaradi tega, če bo v bodoče prišlo na vrsto čipanje. Ja, jst imam 16col gor, mislim da do najkasnje marca nabavim 17col feltne.
Zadnje zavore so še dobre, kupujem samo spredaj, za recimo en normalen denar...


Ta prvi sem ki podpira boljše zavore, da se ne špara na tem, vendar ena pametna meja pa vendarle je. Oz kaj se splača. Seat je eden redkih, kjer so zavore že serijsko celo predimenzionirane.

Če so prednje 312*25 dovolj za GTI ED30 z 230ps, bodo tudi 288*25 za lažji avto in le 160ps.

Rabiš samo boljše ploščice, niti ne race varjante, torej razne Red stuff, Ferodo 2500 itd. In dobre gume, to je še največ! In olje tipa ATE blue.

Če ne misliš na pisti dirkat in znaš vozt ni šans da pregreješ za brezveze serijskih zavor.

BTW: treba tut za zimo mislt, đabe polet 17, če pozi, pol folk na 2 colah manj vozi. In to te pol omejuje pr zavorah.

Res največja razlika je v materialu ploščic in gumah.

Objavljeno: To sep 08, 2009 6:25 am
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Se pravi, da ne zgrešim nič, če nabavim original velikost diskov.oz. original diske in malo bolše ploščice...Kolega mi je svetoval, da so kar kvalitetni diski navrtani oz. roba od ATE...

Objavljeno: To sep 08, 2009 8:04 am
Napisal/-a Shebo
Brezveze je metat večje zavore, saj jih ne rabiš (razen če se misliš po dirkališčih vozit). Kolega ima čipano Fabio RS in ima original diske - jim nič ne manjka. Jaz imam na svojem A3 iste diske (288mm) in so dovolj (upoštevaj da je moj avto težji od tvojega).

Ravno včeraj sem imel servis na katerem sem menjal tudi prednje diske - 60€ so prednje ploščice ter 60€ je en disk (se pravi 120 za oba).

Objavljeno: To sep 08, 2009 8:44 am
Napisal/-a dskrab
Najboljš, da daš original gor.

Objavljeno: To sep 08, 2009 1:44 pm
Napisal/-a SENATOR
Tko kot ti voziš (beri: normalno) bo original prav dovolj dobro, mogoče nabavi boljše ploščice, pa bo OK. ;)

Objavljeno: To sep 08, 2009 3:44 pm
Napisal/-a CupraR
.:BoMbAsTiC:. je napisal/-a:Se pravi, da ne zgrešim nič, če nabavim original velikost diskov.oz. original diske in malo bolše ploščice...Kolega mi je svetoval, da so kar kvalitetni diski navrtani oz. roba od ATE...


Ma dovolj je navaden disk pa bolj agresivne ploščice 8)

Objavljeno: To sep 08, 2009 7:29 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Kere ploščice bi priporočal, kaj od ATE?

Objavljeno: To sep 08, 2009 8:02 pm
Napisal/-a abbe
tarox strada.
ate nevem e ma kaj sportnega razn diskou

Objavljeno: To sep 08, 2009 8:43 pm
Napisal/-a CupraR
.:BoMbAsTiC:. je napisal/-a:Kere ploščice bi priporočal, kaj od ATE?


Nobene od ATE, dost drugih boljših proizvajalcev.