Stran 1 od 3

EcoTuning SKN - izkušnje in mnjena?

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 6:52 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Je kdo mogoče že preizkusil ta SKN-ov EcoTuning? Zanimam se za Golfa V 1.9 TDI 90km in se mi zdi vredu stvar zaradi nižje porabe,manjše obrabe motorja,verjetno tudi manj črnega dima in navsezadnje je tudi cena polovična v primerjavi z navadnim chip-tuningom...

Testi povedo različno in niso ravno najbolj natančni in objektivni...

http://www.autobild.de/artikel/oeko-tuning_672637.html
http://www.youtube.com/watch?v=UaYlqMbvfo8

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 8:03 pm
Napisal/-a fare
Drugi test mi je kar objektiven in zelo nemško narejen tako da mislim da mu je verjeti.
Mi je pa všeč to da pridobiš samo do 15 novih konjičkov kar se pri dizlu pozna ni pa tako obremenilno za mašino kot chip tuning.lp.

Objavljeno: Pe sep 11, 2009 9:29 pm
Napisal/-a need 4 speed
Škodit sigurno ne more ,če je pravilno narejeno in se z motorjem lepo dela(mrzel počasi,vročega ne ugašat) in ni večino časa pod max. obrati.
Je pa vprašanje ,koliko se dejansko poraba zmanjša..to bodo pa bolj vedli tisti ,ki so to preizkusli v praksi 8) ;)

Objavljeno: So sep 12, 2009 8:30 am
Napisal/-a pskoda
Kaj pa sam izračun glede na prihranek goriva in ceno tuninga?

Objavljeno: So sep 12, 2009 9:22 am
Napisal/-a ~toMmy~
pskoda je napisal/-a:Kaj pa sam izračun glede na prihranek goriva in ceno tuninga?


Na tej mašini bi moglo bit več kot 1l/100km in pri dobrih 20kkm na leto se amortizira že v enem letu oz. če računaš na pol litra prihranka recimo da v dveh...

Ja drugi test je narejen delno po nemško ampak me zelo moti prevoženih SAMO 50km. Na tako majhni razdalji lahko zarad nešteto dejavnikov porabo znižaš/dvigneš tud za par deci...

Objavljeno: So sep 12, 2009 9:25 am
Napisal/-a AudiFreak
Sem gledal še en video od Golfa 4 R32. Test je bil izveden korektno pri SKNu, privarčevali so 1.7 litra na 100 km (9.9 prej pa 11.6) in prirastek moči 15 KM.

Jaz bom šel v kratkem k SKNu. Mislim, da bi moral na avtocesti prifitirati pri 150 km/h okrog litra.

Objavljeno: So sep 12, 2009 9:30 am
Napisal/-a abbe
ja a se vam gre res za te 0.5 litra na 100 km.
kr neki no,djte se zresnt.pes hodte okol.to tko pisete k da delate 50.000 km na leto.
jst jh delam 30.000 pa sm ga cipal da bl gre me poraba ne zanima.
pa sj dizli ze v startu malo kurijo

Objavljeno: So sep 12, 2009 9:55 am
Napisal/-a ~toMmy~
abbe je napisal/-a:ja a se vam gre res za te 0.5 litra na 100 km.
kr neki no,djte se zresnt.pes hodte okol.to tko pisete k da delate 50.000 km na leto.
jst jh delam 30.000 pa sm ga cipal da bl gre me poraba ne zanima.
pa sj dizli ze v startu malo kurijo


Eni smo slučajno študenti in ni skoz keša za stran metat! Normalnega čip tuninga me je kr strah, ker nimam namena še enkrat menjat vztrajnika(prvi je šel papa pri približno 75kkm in ne vem, če je novi kaj boljši, ker je itak spet ta slavni dual mass...) ali pa kakega drugega dela.

In kaj je tako zelo narobe, če rad vidiš, da maš poleg dodatnih konjev in optimizacije navora v nizkih obratih(med drugim tudi za bolj prijetno vožnjo) še dodatno korist in da se ti denar več kot povrne? Ne šparam nekaj posebno na avtu in tudi nisem eden tistih fanatikov, ki se vozijo za kamioni na AC za vsak deci goriva! Ampak zakaj za vraga nebi šel raje na kak pir, če že lahko pri istem stilu vožnje(dinamičnem do zeeelooo dinamičnem :P ) prišparam pol litra ali pa celo liter?

Objavljeno: So sep 12, 2009 9:57 am
Napisal/-a primozek68
Ja sam res, avatarji polni slikc enih hudih bremz pa avtov, tuki pa jokcajo za pol litra nafte. A če bi vam SKN iz kolena nafto vn vleku, bi vsi tja hodil. Kr ene pussy fore. Čipat se da avto zato, da gre in pika.

Objavljeno: So sep 12, 2009 10:07 am
Napisal/-a ~toMmy~
primozek68 je napisal/-a:Ja sam res, avatarji polni slikc enih hudih bremz pa avtov, tuki pa jokcajo za pol litra nafte. A če bi vam SKN iz kolena nafto vn vleku, bi vsi tja hodil. Kr ene pussy fore. Čipat se da avto zato, da gre in pika.


Aja EcoTuning je zarad tega, da avto gre in pika? Zanimiva teza! ;) Sploh pa izredno zanimivo posploševanje... kje mam že kako slikco hudega avta in hudih bremz?

Pa posebno se ti zahvaljujem, da si z nami delil tvoje izredno bogate izkušnje v zvezi s to temo in nadvse koristno mnenje primozek! ;)

Objavljeno: So sep 12, 2009 10:54 am
Napisal/-a GiGi1985
Ko že glih tak šparate pridno....dizel se splača pri VSAJ 30k km letno, kar je manj se nakup ne splača.
Pa kot je lenivec rekel...najbolj prišparaš z umirjeno nogo :lol:


LP

Objavljeno: So sep 12, 2009 11:29 am
Napisal/-a Blinder
Samo kako je mozno, da lahko za toliko povečajo izkoristek motorja? Pa zakaj tovarniško ne naštimajo za boljši izkoristek?

Objavljeno: So sep 12, 2009 11:52 am
Napisal/-a primozek68
~toMmy~ je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:Ja sam res, avatarji polni slikc enih hudih bremz pa avtov, tuki pa jokcajo za pol litra nafte. A če bi vam SKN iz kolena nafto vn vleku, bi vsi tja hodil. Kr ene pussy fore. Čipat se da avto zato, da gre in pika.


Aja EcoTuning je zarad tega, da avto gre in pika? Zanimiva teza! ;) Sploh pa izredno zanimivo posploševanje... kje mam že kako slikco hudega avta in hudih bremz?

Pa posebno se ti zahvaljujem, da si z nami delil tvoje izredno bogate izkušnje v zvezi s to temo in nadvse koristno mnenje primozek! ;)


Jest govorim o čipiranju, ne o eko-tuningu. Drgač pa ni blema za izkušnje, sem bil že s tremi avti pri RSR-u, pa še ene parkrat vmes.

Objavljeno: So sep 12, 2009 12:04 pm
Napisal/-a Blinder
In kje je razlika med čipiranjem in ekotuningom? Ekotuning ima bolj zanimivo ime, ker je "eko"? :roll:

Objavljeno: So sep 12, 2009 1:03 pm
Napisal/-a maniaxxx
lenivec je napisal/-a:en zastojn nasvet. avto tut majn pije če pelšeš 120 namesto 140 :D
drugače pa če je 15 konjev in boš te konje koristo bo več pil. ker nekak moreš ti teh 15 konjev več nahranit. če ga boš pa počasi vozo pa se lahko prihrani ja. ampak zakaj bi avto čipal če že tak počasi voziš...
nebi reko da dizli pijejo 15 litrov.
tak pa med 5.5 in 6l ni neke razlike da bi se splačalo.


Pr mojmu jtd je poraba bol med 6.5 in 7 ali več...ni kaj preveč varčen :P

Objavljeno: So sep 12, 2009 1:37 pm
Napisal/-a čare
speedfreak je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:en zastojn nasvet. avto tut majn pije če pelšeš 120 namesto 140 :D
drugače pa če je 15 konjev in boš te konje koristo bo več pil. ker nekak moreš ti teh 15 konjev več nahranit. če ga boš pa počasi vozo pa se lahko prihrani ja. ampak zakaj bi avto čipal če že tak počasi voziš...
nebi reko da dizli pijejo 15 litrov.
tak pa med 5.5 in 6l ni neke razlike da bi se splačalo.


Pr mojmu jtd je poraba bol med 6.5 in 7 ali več...ni kaj preveč varčen :P
jaz se pa po mLjubljani vozim z 8 litri porabe in kaj zdaj?

Objavljeno: So sep 12, 2009 1:42 pm
Napisal/-a maniaxxx
lenivec je napisal/-a:meni piječ čipana libra 1.9jtd 6.5 v povprečju nekje pol mesta pol AC
vozim okoli 140-150 po AC

ko sem že bil svež dizlaš in sem vsak jeben deci gledal. vozo 110-120 pa nežno prestavlal itd pa ko še ni bil čipan je blo pa 5.5....

pot na morje s srfom na strehi, polni avto in tempomat na 135. poraba 6.3....

in potem naj se sekiram za "previsoko" porabo in dajam nek eko tuning...
zakaj? če mi pa avto z 40 konji več pa 300 kilami več od prejšnega ob bol dinamični vožnji pije v popvprečju pije 2-3l manj kot mi je pil prejšnji...

tak kot je že blo nx rečeno za tiste ki se s tem obremenjujejo naj se furajo okoli z pecikli al pa mopedi. ker tak malo kot dizli pijejo se nimaš kaj sekirat.


Js mam vsakd an 20 km recimo relacije, ostalo sem na ac...mesta je bolj malo..poraba niha od 5.5 do vec kot 7 litrov, zdanji tank je bil 6.3 če se ne motim, pač ne znam dizla vozit zgleda al pa pač žre tok..se niti ne sekiram...

Objavljeno: So sep 12, 2009 1:47 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Ekotuning je pač čipiranje z glavnim namenom prišparat gorivo... vglavnem zanimajo me dejanske izkušnje točno s tem pa zgleda da jih noben še nima na dizlu...

Drugače pa ne vozim počasi, da ne bo pomote in svojega stila vožnje NE mislim spreminjat, da bi s tem prišparal. Bi pa bil vesel nižje porabe ob enaki vožnji in tudi povečanja moči v tej meri, da bi bilo za mašino res varno, ker bo verjetno ta avto obrnil še lepe kilometre.

Ne mi govorit, da se ne splača nakup dizla pri dinamični vožnji in pri pogosto "polnem" avtu(4 osebe pa prtljaga). Če bencinarja obtežiš pa pritisneš je pa vseeno malo druga poraba in v desetih letih se mora splačat...

In to da se dvigne poraba, če koristiš vse konje je logično ampak to dejansko pomeni pritiskat ta konkretni avto na cca. 4000 obratov(4500 je rdeče polje), kar predstavlja dokaj majhen delež vožnje(razen ob posebnih dnevih :D ). Če sem prav razumel razlago je pri tem SKN-ovem "zelenem čipanju" do 75% gasa bolj varčen režim, dalje pa "power" in če pogledaš test na youtube-u je ravno pri hitrejši vožnji bil večji prihranek pri porabi!

No zarad navedenih razlogov in zaradi polovične cene(do konc septembra 225€) se mi zdi to nekak najboljša ponudba za moje potrebe in finance...

Rad bi še samo mnenje koga, ki je to preizkusil na dizlu...