Stran 1 od 2
Svetujte mi kako predelat motor v cliotu 1.4 rt?
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 3:20 pm
Napisal/-a Silvo bruncic
Lep pozdrav!!
Torej... če ima gdo kakšno idejo ali pa je že gdo predeloval motor 1.4 v cliotu mi naj da kakšne predloge!!
razmišljam v smeri nižanja glave, športnega filtra, odstranitev katalizatorja itd....
V glavnem povečati moč za par konjev!!!!
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 4:23 pm
Napisal/-a aquariumwild
omenjene predelave v kombinaciji z 100 oktanskim bencinom boš pridobil max.5KM
se splača?
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 4:29 pm
Napisal/-a mihaing
Nepoznavanje ali zgolj dolgčas?
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 4:37 pm
Napisal/-a odprti clio
Menjaj motor. Na 1.4e motorju je škoda vsakega ficka. Aha, sm preveč zaletav. Domnevam, da govoriš o cliu 1. generacije z 1.4 energy motorjem, po možnosti z monopoint injection. Se prau E7J motor? Nima smisla. Na izbiro maš kr neki F3P motorjev (1.8 8V), tak je npr. v baccari. Je pa več različic, najmočnejša da 95 KM. V 19-ki je bil 1.8 motor z multipoint injection sistemom, ki je dal od sebe 110 KM. Lahko pa vzameš F3R motor, ki je v osnovi tak kot F3P; gre pa z 2.0 litrski motor, ki da od sebe okoli 115 KM. Pojavi pa se vprašanje kompatibilnosti nosilcev in polosi oz. se mi zdi, da ti stare ne bodo nucale. Obstaja pa tudi možnost vgradnje volvovega 1.7 T motorja. Najlažje pa je, da oprezaš za močnejšim vozilom.
Če povlečeš črto se ti ne splača nobena predelava; našparaj za mlajše in močnejše vozilo. V kolikor si pa šele naredil izpit... Razmisli.
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 4:45 pm
Napisal/-a gaši
Menjaj za 1.8 16V ..nekaj najdeš na avto.netu pa tudi na bolhi

Objavljeno: Pe okt 02, 2009 5:11 pm
Napisal/-a Matey_
Se strinjam ... menjaj avto ali motor ... če pa si res komaj izpit naredil pa pusti use pri miru ... najprej zaradi sebe, da se ne ubiješ, pa še registracija je ubijalska za močne motorje pri mladih voznikih ...
LP
Matej
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 6:26 pm
Napisal/-a Silvo bruncic
hvala vsem za nasvete!!!
Clio je prve generacije letnik 97 z energy motorjem!
ker ga obnavljam in imam trenutno cel avto razmontiral sem pomislil da bi še naredil kaj na motorju! Ampak kot ste omenli se očitno res ne splača za teh bogih 5 konjev motorja razdirat, ker trenutno dela odlično!! Bom kar pustil namiru vse!!
Če pa gdo ve za kakšen motor 1.8 16v z vso pripadajočo elektriko in vsem kar pač spada zdraven naj piše!!
Naj omenim da gre za ljubiteljsko prenovo in predelavo avta. Sepravi da ne gre zato da rabim močnejši ali novejši avto!
Sedaj namreč vozim clio-ta 1.2 letnik 97 in sem z njim zelo zadovoljen!!
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 7:43 pm
Napisal/-a kc_rider
drgač pa če se boš kej odloču dej notr od r19 1.8 motor z multipoint injection sistemom, in ne 16v. ker 16v vleče šele v obratih ta pa če od začetka... če daš športn filter, nižaš glavo, direkt cev nazaj imaš 120 konjev.. to sm jaz naredu in dal v r5. gre k p....
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 7:50 pm
Napisal/-a abbe
pa sj ni nc narobe ce vlece sele v obratih...
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Blinder
Lahko mal zvok poštimaš, bo vseeno mal večji uzitek vozit potem.
Objavljeno: Pe okt 02, 2009 8:39 pm
Napisal/-a abbe
lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 10:34 am
Napisal/-a Silvo bruncic
abbe je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
in je kolega zadovoljen z 1.8 16v kolko je to kaj porabe?
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 11:05 am
Napisal/-a dzimy
Silvo bruncic je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
in je kolega zadovoljen z 1.8 16v kolko je to kaj porabe?
odvisn kolk maš težko nogo :P men kukr kdaj znam met od 8 litrov pa tud 10+ litrov
lp dzimy
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 11:15 am
Napisal/-a abbe
je zlo zadovoljen.pac poraba pa kokr si zastavs.od 8 naprej.ma ga ze par let in nima nbenih problemou z njim,razn zajla za sklopko se mu 1x na leto strga
je pa dal vn katalizator pa sredn lonc tko da se tut fajn dere..
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 11:32 am
Napisal/-a (Ales)
Noben pa ne napiše da bi bilo priporočljivo dat še drugo podvozje gor, druge bremze itd.
c-c-c tud če greš še tok hitr se morš nekak ustavt

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 12:43 pm
Napisal/-a Štrubelj
Silvo bruncic je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
in je kolega zadovoljen z 1.8 16v kolko je to kaj porabe?
a ni tko da če pedenaš avto, pol poraba ni vprašanje?

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 2:32 pm
Napisal/-a Silvo bruncic
Štrubelj je napisal/-a:Silvo bruncic je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
in je kolega zadovoljen z 1.8 16v kolko je to kaj porabe?
a ni tko da če pedenaš avto, pol poraba ni vprašanje?

ja to že... apak nebi blo fajn da bi preveč pilo

Objavljeno: Ne okt 04, 2009 2:44 pm
Napisal/-a dzimy
abbe je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:abbe renault ni honda

pa se vseen rad vrti.ma kolega 1.8 16v cliota 94 letnik.in se res rad vrti v obrate..
abbe maš kšne slike tega ventilarja ?
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 10:04 pm
Napisal/-a urosch
Bi rekel, da je pravi naslov @mloncar.
